petshop

                   

2. yumurtamda geldi sonunda :)

Konusu 'Havadan Sudan' forumundadır ve Hüseyin AKTAŞ tarafından 18 Eylül 2013 başlatılmıştır.

  1. Hüseyin AKTAŞ
    Çevrimdışı

    Hüseyin AKTAŞ New Member
    Üye

    Katılım:
    4 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    224
    Beğenileri:
    0
  2. Sevtap DERİN
    Gizli

    Daha ben bir şey demiyorum benimkiler de iş yok. :D Neyse hayırlı olsunlarımızı eksik etmeyelim. Ah ah...
     
  3. selen canaydın bedel
    Çevrimdışı

    Platin Üye

    Katılım:
    25 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.366
    Beğenileri:
    8
    kıskanmadım ki yoksa kıskandım mı evet kıskandım ayyyyyyy hıh :D :p
     
  4. selen canaydın bedel
    Çevrimdışı

    Platin Üye

    Katılım:
    25 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.366
    Beğenileri:
    8
    sevtapcım benimkilerde de iş yok bıktım cak cak :D
     
  5. Sevtap DERİN
    Gizli

    Sorma valla bekleye bekleye kör oldum. :D Benimkiler bir de zorla da olsa çiftleşiyorlardı ama yok yok yok.
     
  6. Sabır Sabır Sabır.
    Sabır Sabır Sabır.
    Sabır Sabır Sabır.
     
  7. armand0
    Gizli

    armand0 Guest

    Hadi gözün aydın kardeşim darısı hepimizin başına :)
     
  8. selen canaydın bedel
    Çevrimdışı

    Platin Üye

    Katılım:
    25 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.366
    Beğenileri:
    8
    sabır sabır sabır bıktım :D hayır en sonunda forumcak sevtapla beni atıcaksınız :D kıskandığımızı artık bellide etmeye başladık direk yazıyoruz :D nolcak bizim bu kuşların hali off..ye iç mıç ama anneanne olmak istiyorum ben :p
     
  9. Selen abla. Sabır en önemli şey. Elbet yavrularlar
     
  10. Sevtap DERİN
    Gizli

    Ahahhaha sorma valla sonumuz öyle olacak diye korkuyorum. :D Tabii çekmeyen bilemez. Arkadaşın kuşları 1 ayda yumurtlamış :D Vay ben nerelere gidem.
     
  11. Hüseyin AKTAŞ
    Çevrimdışı

    Hüseyin AKTAŞ New Member
    Üye

    Katılım:
    4 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    224
    Beğenileri:
    0
    Sevtap ve selen ben 2 senedir besliyorum 2 senede ilk yumurta :D sabır :D Mama falanda hiç yemediler bide yaptım dokunmadılar bile
     
  12. O arkadaş ßen miyim :D
    Aynen öyle sabır.
     
  13. selen canaydın bedel
    Çevrimdışı

    Platin Üye

    Katılım:
    25 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.366
    Beğenileri:
    8
    inşallah süleyman inşallah ablam :)
     
  14. selen canaydın bedel
    Çevrimdışı

    Platin Üye

    Katılım:
    25 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.366
    Beğenileri:
    8
    2,5 senedir erkek bizde kızı değiştirdik 2 gün kızı dövdü erkk ondan sonra pek iyiler..ama gel gelelim o küçük beyazımsı yumurtacık yok yok erkek kısır mıdır nedir :D ver3cem erkeği başka alıcam en sonunda şeytan dürtüyor :p
     
  15. Sevtap DERİN
    Gizli

     
  16. Erkek kartlamıştır :)
     
  17.  
  18. selen canaydın bedel
    Çevrimdışı

    Platin Üye

    Katılım:
    25 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.366
    Beğenileri:
    8
    kartlaşmış değildirde salaklaşmış olabilir :D değiştirdiğimiz dişi canavardı adeta her dakika kavga kıyamet :D ondan sonra oğlum salak oldu :p vah garibim
     
  19. Geçmiş olsun :)...
     

Sayfayı Paylaş