petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

2013 Dünya Şampiyonu Show

Konusu 'Üyelerimizden Duyurular' forumundadır ve Ümit BAY tarafından 26 Ocak 2014 başlatılmıştır.

  1. Ümit BAY
    Çevrimdışı

    Ümit BAY Member

    Katılım:
    18 Ocak 2014
    Mesajlar:
    452
    Beğenileri:
    6
    16 Kasım 2013 tarihinde düzenlenen
    2013 Budgerigar Society World Championship Show'da
    Yarışmaya katılan ''1896 adet'' show muhabbet kuşu içerisinde;
    ''Best in Show and Best Any Age in Show''
    Tüm yaş ve kategorilerde 2013 yılının en iyi kuşu

    Sarıyüz Gri Erkek - Goldenface Grey Cock - Richard & Michael Miller

    [​IMG]


    Güzel Kuş Bendekii 2011 Türkiye Şampiyonu Normal Griye Çok Benziyo Yada Ben Benzetiyorum :)
     
  2. Cihat Türkmen
    Çevrimdışı

    Cihat Türkmen Active Member

    Katılım:
    3 Şubat 2013
    Mesajlar:
    2.662
    Beğenileri:
    12
    MaşAllah güzelliğe ama gerçekten de şampiyon özelliklerinin tamamını taşıyor :)
     
  3. Ümit BAY
    Çevrimdışı

    Ümit BAY Member

    Katılım:
    18 Ocak 2014
    Mesajlar:
    452
    Beğenileri:
    6
    Aynen Kardeşim Vasıflı Yellow Değil Golden Face Biraz Daha Zor Yellow Face Göre Süper bir mutasyon
     
  4. Sinan ÇELİK
    Çevrimdışı

    Bu kuşu görmüştüm kalemle çizilmiş gibi gerçekten harika. Ümitim sendeki erkekten daha güzel ama acaba dişisini seninki gibi döve döve yavrunun yanına sokup yavruya baksın diye kapıda nöbet tutabiliyor mudur :D
     
  5. AliismailERTAŞ
    Çevrimdışı

    AliismailERTAŞ Active Member

    Katılım:
    1 Ocak 2014
    Mesajlar:
    1.186
    Beğenileri:
    0
    Bunların kraterleri ne
    ne gibi özellikleri olması gerekiyor
     
  6. Murat KARAYILAN
    Çevrimdışı

    Murat KARAYILAN Active Member

    Katılım:
    30 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.048
    Beğenileri:
    0
    of abi bu nasıl bir kuştur ya ... :)
     
  7. OKAN ÇEVİK
    Çevrimdışı

    OKAN ÇEVİK New Member

    Katılım:
    10 Kasım 2013
    Mesajlar:
    237
    Beğenileri:
    1
    mükemmel :)
     
  8. Tevfik AKTUNÇ
    Çevrimdışı

    Sok bu kuşu o kadar erkek mankenin arasında yine birinci gelir, çok güzelmiş hakikaten :)
     
  9. Ümit BAY
    Çevrimdışı

    Ümit BAY Member

    Katılım:
    18 Ocak 2014
    Mesajlar:
    452
    Beğenileri:
    6
    Ahbe Sinanım Bildiğin Kaya Attın biz kendimizi avutuyoruz senin yaptıgına bak :)

    ali bey her kusun mustasyonuna göre özelliği değişir
     
  10. AliismailERTAŞ
    Çevrimdışı

    AliismailERTAŞ Active Member

    Katılım:
    1 Ocak 2014
    Mesajlar:
    1.186
    Beğenileri:
    0
    Tekrar tekrar bakıyorum. Kızıldereli Şefi gibi duruyor
     
  11. Sinan ÇELİK
    Çevrimdışı

    Sendeki erkekte yabana atılır kuş değil kardeşim 2011 de 1. gelmiş sonuçta kanı süper maşallah
     
  12. Ümit BAY
    Çevrimdışı

    Ümit BAY Member

    Katılım:
    18 Ocak 2014
    Mesajlar:
    452
    Beğenileri:
    6
    MİLLER Kardeşlerin baktıgı gibi bakılsa burada kuslara buralardada cıkar vardır ama adamlar harbiden üretici harbiden bakıyolar yaptıkları mamalar vs kaliteli insanlar o yüzden kaliteli kusları cıkıyolar herşeyleri düzenli
     

Sayfayı Paylaş