petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

6 Aylık Erkek muhabbettim uçmada zorlanıyor.

Konusu 'Muhabbet Kuşu Eski Konular ( Kapalı Bölüm )' forumundadır ve Boncuk tarafından 14 Şubat 2014 başlatılmıştır.

  1. Boncuk
    Çevrimdışı

    Boncuk New Member

    Katılım:
    12 Kasım 2013
    Mesajlar:
    448
    Beğenileri:
    0
    arkadaşlar benim 6 aylık erkek bir muhabbet kuşum var.uçabiliyor fakat pek iyi değil.kafes içinde uçmaktan çok tırmanıyor.basit şeyleri bile yapamıyor bazen kafesin tabanına düşüyor.2.5 aylık dişi kuş aldım o gayet becerikli.benim erkek çok mu kilolu dişinin 2 katı nerdeyse bu normalmi.erkek falan diye daha iridir fakat yanılıyormuyum? nasıl zayıflatabilirim kuşumu?
     
  2. CEM CANER
    Çevrimdışı

    CEM CANER Active Member

    Katılım:
    3 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.820
    Beğenileri:
    12
    kanatları tam cıkmamıstır düy dökümüne girmiş olabilir
     
  3. Boncuk
    Çevrimdışı

    Boncuk New Member

    Katılım:
    12 Kasım 2013
    Mesajlar:
    448
    Beğenileri:
    0
    yetişkin tüylerine yeni geçti.belki 1 2 haftaya tamamen toparlar.ama kuşu aldığımdan beri böyle.kanatlarında falan sorunda görülmüyor.açık alanda uçuyor isabetli şekilde.
     
  4. Yasin Coşkun
    Çevrimdışı

    Hocam benim diside bi ara ucamadı dediğiniz gibi hep gagayla inip cıktı petdeki adama sordum kanatları yağlanmış dedi ucurt gecer dedi bende parmagımın arasına ayaklarını sıkıştırdım (ama cok sıkmadım yere düsmesin diye hafif tuttum parmaklarımla) asagı yukarı kolumu salladım kuşta reflex kanat cırptı 2. gün elime alamadım bile ucup gitti biraz korkuttum ama saga sola kısa mesafelerle ucurttum 3 olmadan eskisi gibi ucmaya basladı

    Nokia 3310 Pro II cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
     
  5. Boncuk
    Çevrimdışı

    Boncuk New Member

    Katılım:
    12 Kasım 2013
    Mesajlar:
    448
    Beğenileri:
    0
    eyvallah beyler sorun kiloda yani.bende birşey vermiyim zayıflasın kendiliğinden.zaten kafeste tırmanarak falan çok enerji kaybediyor :D zayıflasın kendiliğinden.
     

Sayfayı Paylaş

Kullanıcılar bu sayfayı, aşağıdaki kelimeleri arayarak buldu :

  1. erkek muhabet kusum ucmakta zorlaniyor