petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Abiler Kuşuma Müzik Dinletsem Sıkıntı Olurmu

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Onur Açan tarafından 1 Kasım 2014 başlatılmıştır.

  1. Onur Açan
    Çevrimdışı

    Onur Açan New Member

    Katılım:
    20 Nisan 2014
    Mesajlar:
    106
    Beğenileri:
    0
    Abiler S.a ben kuşuma müzik dinletsem sıkıntı çıkarmı türk sanat müzigi
     
  2. İbrahim KOCA
    Çevrimdışı

    ben kuşlarıma ilahi dinletiyorum ötüşüp duruyorlar bi sıkıntı olmuyor ama kuluçkada yatan dişi kuşun varsa rahatsız olmasına neden olabilir
     
  3. Onur Açan
    Çevrimdışı

    Onur Açan New Member

    Katılım:
    20 Nisan 2014
    Mesajlar:
    106
    Beğenileri:
    0
    sadece erkek kuşum var
     
  4. İbrahim KOCA
    Çevrimdışı

    bi sıkıntı olmaz
     
  5. Onur Açan
    Çevrimdışı

    Onur Açan New Member

    Katılım:
    20 Nisan 2014
    Mesajlar:
    106
    Beğenileri:
    0
    hangi müzigi sevdigini nasıl anlarım
     
  6. İbrahim KOCA
    Çevrimdışı

    teker teker dinlet hangisinde daha çok ötüyorsa onu daha çok seviyordur ama çok yüksek sesli olmasın
     
  7. Onur Açan
    Çevrimdışı

    Onur Açan New Member

    Katılım:
    20 Nisan 2014
    Mesajlar:
    106
    Beğenileri:
    0
    kolon yanında değil seste çıkarmıyor .. :D kaçtane dinletiyorum .
     
  8. İbrahim KOCA
    Çevrimdışı

    bi de sabah dene
     
  9. Onur Açan
    Çevrimdışı

    Onur Açan New Member

    Katılım:
    20 Nisan 2014
    Mesajlar:
    106
    Beğenileri:
    0
    peki sabah dinletirim nasıl anlarım sevdigini
     
  10. OzanEsmrsy
    Çevrimdışı

    Çok Ötmelelerinden Rahatsız Oluyorsanız

    Mozzart 9.ncu Senfonisi Sakinleştirip Susturuyor

    Tecrübeye Dayalı :)
     
  11. yusufkral
    Çevrimdışı

    yusufkral Active Member

    Katılım:
    29 Kasım 2013
    Mesajlar:
    2.828
    Beğenileri:
    3
    birşey olmaz oyun havası dinlet eşlik eder bazıları oynuyor müzükte
     
  12. İbrahim ÇİÇEK
    Çevrimdışı

    Katılım:
    13 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    223
    Beğenileri:
    0
    bişey olmaz dinlet bizim kuşa ne zaman müzik açsam kafası sanki halay çekiyo ötüyo kopuyo :D
     
  13. Canberközden
    Çevrimdışı

    Canberközden New Member

    Katılım:
    10 Ocak 2014
    Mesajlar:
    365
    Beğenileri:
    2
    2cello dinletn çok güzel
     
  14. Resul OZYAMAN
    Çevrimdışı

    Resul OZYAMAN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2014
    Mesajlar:
    1.168
    Beğenileri:
    9
    hiç bir sıkıntısı olmaz hatta yararı olur tek ise sıkıntıdan patlamayı önler :) ben hande yener dinletiyorum çok da seviyor.
     
  15. fatih coşkun
    Çevrimdışı

    Katılım:
    26 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    53
    Beğenileri:
    0
    evde tek kaldığı zamanlar kesin aç bi radyo öyle sadece müzik olmasın insan konuşmaları vs duysun
     
  16. Onur Açan
    Çevrimdışı

    Onur Açan New Member

    Katılım:
    20 Nisan 2014
    Mesajlar:
    106
    Beğenileri:
    0
    peki hangi tarz müzikleri sevdigini anlarım.
     

Sayfayı Paylaş