petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Acil Hasta bir kuş aldım

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve BuraK Kotaran tarafından 11 Eylül 2013 başlatılmıştır.

  1. BuraK Kotaran
    Çevrimdışı

    BuraK Kotaran New Member

    Katılım:
    23 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    308
    Beğenileri:
    0
    Ücretsiz bir şekilde aldığım kuşun hasta olduğunu bilerek ten aldım öbür kuşuma yaklaştırmıyorum ayrı bir kafeste özel bir şekilde besliyorum kuşn tüyleri dökük ve buruşuk ama çok değil resimlerden kuşun iğleşip iğleşmiceğini ve bulaşıcı bir hastalık ola bilirmi olamazmı insana bulaşırmı öbür kuşa geçermi aynı ordatamdalar ama uzaklar baya Ustalardan yardım bekliyorum lütfen çözelim iyi olurmu petshop sordum ilaç var dedi tüylerle ilgili dökül çıkarmaya vitamin gibi bir şey lütfen yardım KUŞU ÖLMESİNİ BEKLİYORLARDI ACIDIM ALDIM

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. Mustafa Demir
    Çevrimdışı

    Arkadaşım bu kuş ishal bence suyuna kahve koy ve avisol vitamin kullan.Tüylerde erimemi var?
     
  3. BuraK Kotaran
    Çevrimdışı

    BuraK Kotaran New Member

    Katılım:
    23 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    308
    Beğenileri:
    0
    Bilmiyorum ne var erimemi var suyuna vitaminverdim koydum sabah tüy ilaçı almayı düşünüyorumustalar bi el atsın ne olcak bu kuş anlamaıdm
     
  4. Tunç ÇAĞATAY
    Çevrimdışı

    Kuş gerçekten bakımsız kalmış vitamin patates haşlayıp ver yesin onu sıcak yerde dursun yanına dediklerimi yap

    Çaydanlık altına patates ez koy haşlanmış patates en fazla 4 saat dursun sonra değiştir

    Pet şişeye kaynamış suyu koy ve kuşun yanına koy pet şişeyi bükecek kadar sıcak olmasın normal derecede 50 derece yeter
     
  5. BuraK Kotaran
    Çevrimdışı

    BuraK Kotaran New Member

    Katılım:
    23 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    308
    Beğenileri:
    0
    Anlamadım biraz daha açık anlatırmısın suyunda vitamin var kuş uyumayabaşladı kafasını arkaya koyup uyuyor patates haslayıp veriri sıcak suyu ne yapayım onuda anlamadım
     
  6. Sevtap DERİN
    Çevrimdışı

    İshalini önlemen lazım. Avidiare al mutlaka kullan 5 gün. Eğer yoksa nişastalı su verebilirsin şu anlık. Ayrıca başka bir suluğa limon sıkabilirsin. Muz ve patates haşlayıp ver. Yarın Bemiks Kompoze ampul alıp bir ampulun yarısını boşalt. Diğer sulukta mutlaka ishal ilacını bulundur.
     
  7. Mustafa Demir
    Çevrimdışı

    French Molt hastalığından şüphelendim daha iyi bilenler yorum yapsın.
     
  8. armand0
    Çevrimdışı

    armand0 Guest

    Sıcak suyu bir pet şişenin içine koy ve havluya sarıp kuşun yanına koy sıcak tutacaktır onu bana ishal gibi geldi ama diğer arkadaşlarda yardımcı olacaklardır geçmiş olsun
     
  9. Sevtap DERİN
    Çevrimdışı

    Umarım kaybetmezsin kuşu, çok kötü görünüyor. Kuşçu sana hangi ilaçları verdi?
     
  10. H. Mehmet YILDIZ
    Çevrimdışı

    Ücretsiz alınan bi kuşun sağlıklı olması beklenemez:D kuşu iyileştir vitamin ver.
     
  11. Emre TAVLAN
    Çevrimdışı

    Emre TAVLAN Active Member

    Katılım:
    7 Haziran 2013
    Mesajlar:
    1.091
    Beğenileri:
    9
    Oncelikle seni yurekten tebrik ediyorum kusa gelince kanat tuylerini cekmisler alwdigin yeri dovmek lazim eger kus yem yiyorsa su iciyorda yuzde 50 sansin ama resimde ole gozukmuyor buyuk ihtimal x olucak
     
  12. Aysetursak
    Çevrimdışı

    Suyundan vitamini hiç eksik etmeyin muhtemelen bu hayvancık yem yemiyor su içmiyordur. Öyle bi durum varsa çok zor bi şey ama ilacı direkt ağzına verin. Gagasını nazikçe açtırıp ağzına bi damla damlatanilirsiniz fakat yuttuğundan emin olun. 3-4 saatte bir tekrarlayın eğer su içiyorsa buna zaten gerek kalmaz. Umarım iyileşir iyi haberleri duymak isteriz
     
  13. BuraK Kotaran
    Çevrimdışı

    BuraK Kotaran New Member

    Katılım:
    23 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    308
    Beğenileri:
    0
    Aldığım yerde hayvan lar can çekişiyor burunları mantar filan çok ktü bunuda bir yere atmışlar ölür diye kıyamadım aldım sıcak suyu koyup vitamin verdim kuşşc ilaçlar söyledi ama ordan almak istemin yarın başkasına gidicem inşşal düzelir Dua ediyor yiğenlerim :( inşallah yaşatırız ilaç olarak tan isim bilmiyorum sizin öneriniz varsa söyledin dikkate alıcam yorum larınız için teşekkürler
     
  14. BuraK Kotaran
    Çevrimdışı

    BuraK Kotaran New Member

    Katılım:
    23 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    308
    Beğenileri:
    0
    Bu akşamın zor gececeğini düşünüyorum sabaha kadar uykum gelmez inşallah sabaha çıkar arkadaşlar :(
    Ölücek sede son saatleri temiz sıcak bir yerde geçirsin
     
  15. armand0
    Çevrimdışı

    armand0 Guest

    Ölücek diye düşünme kardeşim dediğim gibi sıcak tut kuşu önüne biraz mama koy sabaha kadar uyumam diosan havluyu sıcak tutmaya bak yarında vitaminlerini alırsın
     
  16. BuraK Kotaran
    Çevrimdışı

    BuraK Kotaran New Member

    Katılım:
    23 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    308
    Beğenileri:
    0
    Kuşu ücretsiz diye değil ölecek kimse ilgilenmiyo diye aldım
     
  17. BuraK Kotaran
    Çevrimdışı

    BuraK Kotaran New Member

    Katılım:
    23 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    308
    Beğenileri:
    0
    Yem yiyor ama su içtiğini görmedim sabaha cıkarsan Şansım artar saol yorumun için
     
  18. Yılmaz Ç.
    Çevrimdışı

    Yem yiyorsa suda içer. Bende kendi kuşlarımın su içtiklerini görmedim ama içiyorlar bal gibi. Ama denk gelmiyor çok sık içmezler. Kuş sıcak yerde tutulmalı haşlanmış patates, kahve veya kanarya yemi kullanabilirsiniz. Bunların herhangibirini kullanın ve ilaçla destekleyin. Vitamin verin ayrıca haşlanmış yumurtada verirseniz iyi olur.
     
  19. BuraK Kotaran
    Çevrimdışı

    BuraK Kotaran New Member

    Katılım:
    23 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    308
    Beğenileri:
    0
    Yemi kanarya yemi ile karışık zaran şimi arkadaşlar dediği için şirınga yardımı ile 3.4 kere vitaminlisu verdim o kadar halsizki karşı koyamıyordu bizim mecnun olsa (benimkuşum junbo çokkötü ısırıyor) ellerimikanat mıştı şimdiye acıdımartıkkarışmadım yemin üstüne koyup sıcak yerde yarını beklicem artık :(
     
  20. Cihat Türkmen
    Çevrimdışı

    Cihat Türkmen Active Member

    Katılım:
    3 Şubat 2013
    Mesajlar:
    2.662
    Beğenileri:
    12
    Allah razı olsun. Çok güzel bir davranış.. Allah karşılıksız bırakmaz hiçbir şeyi...

    Kuş ishal, sıcak bir ortamda tutun, hava akımına maruz kalmasın. Kanarya yemi verin. Patates haşlayıp verin. Hapşurma üşütme vs. varsa Baytril %2,5 alın ağzına damlatın 1-2 damla. Suyuna vitaminini koyun. Elma sirkesi damlatın 1-2 damla. Çay kaşığı ucunda Türk Kahvesi koyabilirsiniz suluğuna... İnşAllah iyi olur.
     

Sayfayı Paylaş