petshop

                   

Acil, hemde cok acil :(

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve kagan kose tarafından 9 Temmuz 2014 başlatılmıştır.

  1. kagan kose
    Çevrimdışı

    Yaa kusum bu aksam bisey yuttu ama ne yuttugunu goremedim pekte bisi yoktu. Kusmaya basladi bi arkadasim kusun kusuyor dedi. Surekli gozlerini kapatiyo halsizlesti ve kanatlari acik. Cok halsizlesti. Nolur nasil gecer bilgisi olan var mi ya. Napicami bilmiyorum. Gozleri kapali sekilde duruyo suan :([​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. ahmetfatih
    Çevrimdışı

    ahmetfatih Member
    Üye

    Katılım:
    28 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    138
    Beğenileri:
    3
    kanatlarının açık olması ya sıcaktan dolayı veya kuş uzun süre uçtuysa yani yakalamak için kovaladıysan yorgunluktan olabilir . gözlerinin kapalı olması hakkında bi fikrim yok


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
  3. kagan kose
    Çevrimdışı

    Peki kusma olayı. Yani kendiliğinden geçer mi ?
     
  4. BARLAS
    Çevrimdışı

    BARLAS Member
    Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    457
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    AYDIN
    Kuşun sol ayağının rengi gri mi resimden mi öyle görünüyor ?
     
  5. ahmetfatih
    Çevrimdışı

    ahmetfatih Member
    Üye

    Katılım:
    28 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    138
    Beğenileri:
    3
    ne yuttu acaba? geçermi geçmezmi bilemiyorum kardes


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:34 -->-> Daha önceki mesaj 00:32 --

    evet sol ayagında morarma var gibi yoksa fotoda mı öyle çıktı


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
  6. kagan kose
    Çevrimdışı

    Yok gri degil resimden öyle. Kusma hakkinda napicam cok halsiz iceriye götürdüm karanlikta kalsin biraz diye
     
  7. BARLAS
    Çevrimdışı

    BARLAS Member
    Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    457
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    AYDIN
    Bana kalırsa karanlık odada kalıp sakinleşmesini bekleyin. Yapılacak birşey yok gibi.
     
  8. ahmetfatih
    Çevrimdışı

    ahmetfatih Member
    Üye

    Katılım:
    28 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    138
    Beğenileri:
    3
    su falan içmiyomu zehirlemiş olmasın


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
  9. kagan kose
    Çevrimdışı

    Bu olaydan sonra ictigini gormedim. Yo sanmiyorum gayet guzel oynuyodu bi anda oldu

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:42 -->-> Daha önceki mesaj 03:42 --

    Aynen yarinda boyle okursa veterinere gitmem gerekcek.
     
  10. ahmetfatih
    Çevrimdışı

    ahmetfatih Member
    Üye

    Katılım:
    28 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    138
    Beğenileri:
    3
    geçmiş olsun yarını bekle bencede


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
  11. kagan kose
    Çevrimdışı

    Sağolasın ahmet

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 04:08 -->-> Daha önceki mesaj 03:45 --

    Su içti şimdi
     
  12. BARLAS
    Çevrimdışı

    BARLAS Member
    Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    457
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    AYDIN
    Gözünüz aydın sabırlı olun ve onu dinlenmeye bırakın.


    Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
     
  13. Mustafa BÜYÜK
    Çevrimdışı

    Mustafa BÜYÜK Active Member
    Platin Üye

    Katılım:
    22 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.312
    Beğenileri:
    1
    Yer:
    Aydıncık/YOZGAT
    kuş cereyanda yani hava akımında kaldı mı?
     
  14. kagan kose
    Çevrimdışı

    Hayir dikkat ediyorum ne guzel oynuyoduk bi an da oldu sehpanin altinda bisi buldu sanki ondan sonra boyle oldu
     
  15. Mustafa BÜYÜK
    Çevrimdışı

    Mustafa BÜYÜK Active Member
    Platin Üye

    Katılım:
    22 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.312
    Beğenileri:
    1
    Yer:
    Aydıncık/YOZGAT
    o halde üzerini örtün dinlendirin bakalım öğle vaktine kadar.
     
  16. Enes YLKSN
    Çevrimdışı

    Enes YLKSN Active Member
    Platin Üye

    Katılım:
    9 Ocak 2014
    Mesajlar:
    1.154
    Beğenileri:
    1
    Yer:
    İSTANBUL 4 LEVENT
    Normal bir hastalık belirtisi olsa yardımcı olabilir arkadaşlar. Olay direk fiili ve ani olunca en güzel çozumu veteriner. Geçmiş olsun
     
  17. ahmetfatih
    Çevrimdışı

    ahmetfatih Member
    Üye

    Katılım:
    28 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    138
    Beğenileri:
    3
    rica ederimm. nasıl oldu kuşun iyileşti mi ??


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
  18. kagan kose
    Çevrimdışı

    Hayit hâlâ ayni ya .s veterinere gittim fotograflarini gosterdim videosunu falan. Ayrica durumu detayli anlattim. Antibiyotik verdi suyuna toz. 1 hafta onu kullanicam. Gecenlerde petshoptan balli kraker almıştım ve hemen hemen bir günde bitirmisti ondan mi oldu bilmiyorum
     
  19. ahmetfatih
    Çevrimdışı

    ahmetfatih Member
    Üye

    Katılım:
    28 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    138
    Beğenileri:
    3
    zaten ballık kraker denilen şey bal değilmiş yapıştırıcıymışş bence kullanma bi daha


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
  20. kagan kose
    Çevrimdışı

    Dogru ama iyi biyerden almıştım. Ondan olmus olsa hemen olurdu ama dun olmasi sacma. Ne guzel hareketliydi bi anda boyle oldu. Veteriner hisi yutmaz dedi mide yok kursak vardir kuslarda dedi. Sanki bilmiyorum. Ama benim kus yerlerde gezmeye bayiliyor ne gorse agzina aliyo benimde aklıma o geldi bisi yuttu secenegi yani
     

Sayfayı Paylaş