Acil ! Kuşum ezildi!

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve siyahi tarafından 21 Nisan 2015 başlatılmıştır.

  1. siyahi
    Çevrimdışı

    siyahi Süper Üye

    Katılım:
    25 Ekim 2014
    Mesajlar:
    144
    Beğenileri:
    0
    Arkadaşlar çok üzgünüm yardımcı olun. Oğlum oyuncak arabasıyla oynarken kuşun üzerinden geçmiş. Uçarken biraz yalpalıyor ve hiç yürüyemiyor. Ayağı kırılmış olabilir. Bulunduğum ilçede veteriner yok ama yarın başka ilçelerde veterinere götüreceğim. Yarına kadar ki süreçte ne yapmalıyım. Çok üzgünüm elimden birşey gelmiyor.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. yusufkral
    Çevrimdışı

    yusufkral Profesyonel

    Katılım:
    29 Kasım 2013
    Mesajlar:
    2.831
    Beğenileri:
    3
    Yer:
    ANGARA
    geçmiş olsun inşallah iyleşir tez zamanda aygı kırlımış ola bilir ucucrmayın kuşu veterinere yarın götürrün inşalalh iyleşir :(
     
  3. siyahi
    Çevrimdışı

    siyahi Süper Üye

    Katılım:
    25 Ekim 2014
    Mesajlar:
    144
    Beğenileri:
    0
    Inşaallah... Yarına kadar ki süreçte neler yapayım.
     
  4. yusufkral
    Çevrimdışı

    yusufkral Profesyonel

    Katılım:
    29 Kasım 2013
    Mesajlar:
    2.831
    Beğenileri:
    3
    Yer:
    ANGARA
    büyük olasıkla sol ayak tutamadıgıg inçildi veya kırıldı
     
  5. Mudo DURMUŞ
    Çevrimdışı

    Mudo DURMUŞ Profesyonel

    Katılım:
    1 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.619
    Beğenileri:
    53
    Yer:
    İstanbul/ Avcılar
    Geçmiş olsun bu durumlarda tıbbi müdahale gerekir kendiniz bişey yapmaya çalışmayın zarar verirsiniz.
     
  6. yusufkral
    Çevrimdışı

    yusufkral Profesyonel

    Katılım:
    29 Kasım 2013
    Mesajlar:
    2.831
    Beğenileri:
    3
    Yer:
    ANGARA
    tülleri sök tüneği sök yerde dursun ve yerlere yem serp .... ucurtma sabit kafeste dursun elinede fazla alma veterineden gelince dumu paylaş yarın
     
  7. siyahi
    Çevrimdışı

    siyahi Süper Üye

    Katılım:
    25 Ekim 2014
    Mesajlar:
    144
    Beğenileri:
    0
    Yakın çevremde veteriner yok, gitmeyi düşündüğüm yer arabayla 1 saat Uzaklıkta. Inşaallah düzelir, eskisi gibi olur mu ki. :(
     
  8. yusufkral
    Çevrimdışı

    yusufkral Profesyonel

    Katılım:
    29 Kasım 2013
    Mesajlar:
    2.831
    Beğenileri:
    3
    Yer:
    ANGARA
    kırık degilse cabuk düzelir 15-20 güne amma kırıksa topal kala bili iyiy bir veteriner götür
     
  9. Mudo DURMUŞ
    Çevrimdışı

    Mudo DURMUŞ Profesyonel

    Katılım:
    1 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.619
    Beğenileri:
    53
    Yer:
    İstanbul/ Avcılar
    Kuşun yüzünde acı çeker gibi bi ifade var valla açık yer varsa 1-2 saat da sürse yol götürüp gösteririm ben olsam sabaha kadar acı çekmesi daha kötü ama yoktur bu saatlerde açık yer sen en iyisi yumuşak bi zemine koy kapat ışığı hayvan uyusun çok hareket etmez zaten
     
  10. siyahi
    Çevrimdışı

    siyahi Süper Üye

    Katılım:
    25 Ekim 2014
    Mesajlar:
    144
    Beğenileri:
    0
    Inşaallah kırık değildir. Bandırma'da veteriner bilen var mı?
     
  11. Mudo DURMUŞ
    Çevrimdışı

    Mudo DURMUŞ Profesyonel

    Katılım:
    1 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.619
    Beğenileri:
    53
    Yer:
    İstanbul/ Avcılar
    İnternetten bak çıkar
     
  12. siyahi
    Çevrimdışı

    siyahi Süper Üye

    Katılım:
    25 Ekim 2014
    Mesajlar:
    144
    Beğenileri:
    0
    Abican, tanıdığım olsa da telefonla arayıp şimdi götürsem. Ama yok bildiğim
     
  13. Cihan UYĞUR
    Çevrimdışı

    Cihan UYĞUR Profesyonel

    Katılım:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    3.112
    Beğenileri:
    16
    Geçmiş olsun,Forumda Cem Caner bey var ona bir sorun o Çevreyi bilir diye düşünüyorum.
     
  14. Mudo DURMUŞ
    Çevrimdışı

    Mudo DURMUŞ Profesyonel

    Katılım:
    1 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.619
    Beğenileri:
    53
    Yer:
    İstanbul/ Avcılar
    Sen en iyisi sabahı bekle kardeşim kafesin zeminine yumuşak bişey koy içi pamuklu bez gibi bişey yeminide dok önüne sabah erkenden bi veteriner inşallah bulursun kardeşim.
     
  15. Semiha Feyza BAYYURT
    Çevrimdışı

    Katılım:
    24 Şubat 2013
    Mesajlar:
    653
    Beğenileri:
    16
    Yer:
    Ankara
    Of çok üzüldüm canim benim yaa nasil masum duruyor
    Bana sorarsaniz başka ilçe yerine il merkezine götürün
    İnşallah kirik degildir de iyileşir
    İncindiyse de basamaz şu an zaten
    Tünekte ya da yerde tek ayagiyla dursun uyusun işigi kapayin strese girmesin iyice

    Araba çok mu büyük nasil üstünden geçti?
     
    #15 Semiha Feyza BAYYURT, 22 Nisan 2015
    Son düzenleme: 22 Nisan 2015
  16. siyahi
    Çevrimdışı

    siyahi Süper Üye

    Katılım:
    25 Ekim 2014
    Mesajlar:
    144
    Beğenileri:
    0
    İnşaallah abican. Yarının beklemekten başka çarem yok şu an. Bandırma da tanıdık Kuşçular var ama ulaşamıyorum şu an.
     
  17. Mudo DURMUŞ
    Çevrimdışı

    Mudo DURMUŞ Profesyonel

    Katılım:
    1 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.619
    Beğenileri:
    53
    Yer:
    İstanbul/ Avcılar
    Geçmiş olsun kardeşim gelişmelerden haberdar et bizi de
     
  18. siyahi
    Çevrimdışı

    siyahi Süper Üye

    Katılım:
    25 Ekim 2014
    Mesajlar:
    144
    Beğenileri:
    0
    Eyvallah, Allah Razı olsun abican. Ederim tabiki

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:46 -->-> Daha önceki mesaj 00:38 --


    Araştırdım, ilgili arkadaşların tavsiye ettiği bir veteriner var. Oraya götüreceğim inşaallah.
    Oyuncak kamyon araba.
     
  19. Uğur GENÇ
    Çevrimdışı

    Uğur GENÇ Moderator

    Katılım:
    24 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    7.718
    Beğenileri:
    510
    Geçmiş olsun.
    İnşallah en kısa zamanda eski sağlığına kavuşur.
    Son durum hakkında haber bekliyoruz.
     
  20. Deniz HAN
    Çevrimdışı

    Deniz HAN Profesyonel

    Katılım:
    26 Aralık 2014
    Mesajlar:
    497
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Ankara/Keçiören
    geçmiş olsun :( yazık olmuş kuşa
     

Sayfayı Paylaş