petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

acil kuşumun kırık olabilir

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Abdulkadir ŞAHİN tarafından 5 Şubat 2014 başlatılmıştır.

  1. Yılmaz Ç.
    Çevrimdışı

    Kuşunuz duvara felan çarptı mı ?
     
  2. Abdulkadir ŞAHİN
    Çevrimdışı

    hayır dün sabah kaltım kuşlara baktım bunun kanadı böyleydi
     
  3. Aykan Aslantaş
    Çevrimdışı

    Katılım:
    30 Ocak 2014
    Mesajlar:
    135
    Beğenileri:
    0
    Baya bi ilginç.
     
  4. Abdulkadir ŞAHİN
    Çevrimdışı

    kuyruk kısmındaki tüylerde dağılmış duruyo hepsi ayrı ayrı acaba çiftleşirkenmi bi şey oldu kanatta açık yerlerde var resimde gördüyseniz
     
    #5 Abdulkadir ŞAHİN, 6 Şubat 2014
    Son düzenleyen: Moderatör: 6 Şubat 2014
  5. Aykan Aslantaş
    Çevrimdışı

    Katılım:
    30 Ocak 2014
    Mesajlar:
    135
    Beğenileri:
    0
    Acaba dişi gebede olabilir


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
  6. Abdulkadir ŞAHİN
    Çevrimdışı

    arka kısmında tüyler dökülüyo gibi yumurta olunca kuş uçabilirmi peki
     
  7. usta
    Çevrimdışı

    usta Guest

    geçmiş olsun veterinere götür istersenbi muayene etsin.fikrimi paylaşım birde belki işine yarar kuş yumurtalı gibi görünmüyor kanadı kafes tellerine takılıp incilmiş olabilir geçmiş olsun incitmise yakında düzelir inş. kendini daha capuk toparlaması için haşlanmış yumurta karışımı mama yap kalsiyum için en kısa sürede toparlar . cok geçmiş olsun.
     

Sayfayı Paylaş