petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Acil kusumun yemlerini cektim

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Emre DRN tarafından 23 Eylül 2014 başlatılmıştır.

  1. Emre DRN
    Çevrimdışı

    Emre DRN Guest

    Arkadaşlar ben yeni kuş aldım bi abi 2 3 gün sonra sabah ise gelirken yemi çek önünden akşam gidince elinle ver dedi bende yemi çekip ise geldim ama içim rahat değil yardimci olursaniz sevinirim.
     
  2. Bilal KURDDAN
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2013
    Mesajlar:
    670
    Beğenileri:
    0
    merak etme akşama kadar açlığa dayanır ama bir daha tekrarlamayın.kuşu alıştırmak için aç bırakma mantıgını anlamıyorum
     
  3. Mehmet ÖZEL
    Çevrimdışı

    Mehmet ÖZEL Active Member

    Katılım:
    28 Aralık 2013
    Mesajlar:
    2.006
    Beğenileri:
    0
    Kuşu alıştırmak için aç bırakmana gerek yok, ancak bırakacaksan da o kadar uzun süre aç kalmasına hiç gerek yok 2 saat bile yeterlidir.
     
  4. Emre DRN
    Çevrimdışı

    Emre DRN Guest

    Ne yapmam lazım alistirmak için ?
     
  5. trazetekutr
    Çevrimdışı

    trazetekutr New Member

    Katılım:
    22 Haziran 2014
    Mesajlar:
    204
    Beğenileri:
    2
    Akşama kadar hiçbirşey olmaz rahat ol. Akşam yumuşak hareketlerle elini kafese sok elindeki yeme gelmesini bekle. Yada zaten eline gelen bir kuş ise al eline elinde yem yemesini izle.
     
  6. Emre DRN
    Çevrimdışı

    Emre DRN Guest

    Teşekkür ederim
     
  7. BURAKBASKAN
    Çevrimdışı

    BURAKBASKAN New Member
    Altın Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2014
    Mesajlar:
    606
    Beğenileri:
    2
    Allah kimseyi açlıkla terbiye etmesin.
     
  8. UMUR DAĞLAR
    Çevrimdışı

    UMUR DAĞLAR New Member
    Altın Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2014
    Mesajlar:
    880
    Beğenileri:
    0
    Uzun bir süre aç bırakmak iyi degil.

    3310 cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
     
  9. Emre DRN
    Çevrimdışı

    Emre DRN Guest

    Valla bende uydum bi abiye ama aklımdan çıkmadı içim hiç rahat değildi gün boyunca şimdi eve gidiyorum direk vericem
     

Sayfayı Paylaş