petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Acil Yardım !Anaç Hasta

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Yüksel BULUT tarafından 19 Mart 2016 başlatılmıştır.

  1. Yüksel BULUT
    Çevrimdışı

    Yüksel BULUT Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2016
    Mesajlar:
    539
    Beğenileri:
    44
    Arkadaşlar an itibariyle 5 yumurtanın üzerinde yatan kuşuma baktığımda.
    Çok halsiz ve göz çevresindeki tüyler dökülmüş durumdaydı.
    Ne yapmam gerek.Vitamin takviyesi mama.Kalamar taşı.:herşeyi tam takır var.
    Önereceğiniz bir ilaç felan varmı acaba.Resimleri atıyorum.Yardımcı olursanız sevinirim.


    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.798
    Beğenileri:
    75
    Geçmiş olsun. Ancak ha deyince bu hale gelmemiş bu kuş. Keşke kuluçkaya izin vermeseydin.
    Mantar var bu kuşta hem de çok ciddi. Bence o yumurtaları alın. eşinden de ayırın. Mantar tedavisine başlayın. Yoksa daha büyük sonuçları olur.
     
  3. Yüksel BULUT
    Çevrimdışı

    Yüksel BULUT Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2016
    Mesajlar:
    539
    Beğenileri:
    44
    Abi ilaç önerirmisin bu kuşta birşey yoktu.3 gün önce bit ilacı sıkmıştım bugün baktığımda böyleydi :(
     
  4. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.798
    Beğenileri:
    75
    Yüksel, 3 günde böyle olmaz ki..
    Sen yumurtaları al, erkeği ayır. Yarın nibetçi eczaneden trosyd krem al, oksijenli su al, pamuklu çubuklardan al.
    Günde bi defa önce oksijenli su ile silersin gaga ve göz çevresini. Sonra kremi sürersin. Kremi yedireceksin. çok sürüp tabaka yapma. Kuş ısırıyorsa eldiven tak. İki kişi olursa daha kolay olur. 10 güne düzelir düzenli ilaçlarsan..
     
  5. Yüksel BULUT
    Çevrimdışı

    Yüksel BULUT Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2016
    Mesajlar:
    539
    Beğenileri:
    44
    Abi benim kuluçka makinamda var yumurtaların çıkmasına 2 gün var ben oraya koyup çıktıktan sonra elle besleme yapacağım artik hazırda kuluçka da yatan kusum yok bir deneyeyim tesekkur ederim abi.
     
  6. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.798
    Beğenileri:
    75
    Arkadaş bak, o yumurtalar daha yeni damarlanmış. At onları, yazık olmasın. Bakamazsın çıkınca.
     
  7. Yüksel BULUT
    Çevrimdışı

    Yüksel BULUT Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2016
    Mesajlar:
    539
    Beğenileri:
    44
    Abi içi dolu yumurtaların yarin çıkmaları gerekiyor :( canlı canlı hic vicdanimda el vermiyor 17 gündür üzerinde yatiyo çaresiz kaldım valla

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:50 -->-> Daha önceki mesaj 03:02 --

    Kuşun yumurtalarını alıp erkeği ayırdım.
    Kuşa baktığımda gözünde yaşlanmada vardı.
    Tavsiye üzerine bebekler için Tobrased göz damlası aldım.
    Göz damlası gözdeki akıntıyı kesti çok şükür.
    Oksijenli suyla temizledikten sonra sürdüğüm trosyd krem çok işime yaradı.
    Tüyleri döküldüğü yerden yavaş yavaş çıkıyor ve kendini biraz toparladı.
    Bu arada annemiz üşütmüş çok aşırı derecede gelen hırıltı beni tedirgin etti.
    Ötemiyor seside kısılmıştı.Bunun üzerine petshopcu arkadaşı aradım
    Devamisin hapı bir bıçak yardımıyla toz haline getir
    ve az şekilde şırınga yardımıyla kuşa vermemi söyledi.
    Ben ayriyeten serçe parmağın ucu kadar suyuna Devamisin antibiyotik
    ve aynı zamanda coxidin orol çözeltidende 10 damla kadar koydum.
    Şimdi durumu gayet iyi.Yem ve hazırladığım mamayı yiyebiliyor.Teşekkür ederim abi.
     
  8. YakupEmsalsiz
    Çevrimdışı

    YakupEmsalsiz New Member

    Katılım:
    10 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    436
    Beğenileri:
    0
    Geçmiş olsun
     
  9. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.798
    Beğenileri:
    75
    Geçmiş olsun. Umarım tez zamanda sağlığına kavuşur.
    Yumurtaları yeni yatı sanmıştım ben. Ne durumda yumurtalar şu anda?
     
  10. Yüksel BULUT
    Çevrimdışı

    Yüksel BULUT Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2016
    Mesajlar:
    539
    Beğenileri:
    44
    Teşekkür ederim abi yumurtalar kuluçka makinasına koyarken çok engin bir yerden düştü.
    2 si kırıldı ve biri tahminen 14 günlüktü.Çünkü sarısını tam çekememişti.Diğerleri ise oluşmuş çıkmayı bekliyor :).Yani fazla günleri yok.Yumurtaların hangisinin ne zaman çıktığını bilmediğim için şuan bekliyorum.Çıkarsa benim için 1 aylık bir maraton başlayacak.Allah sağlıklı yavrular nasip etsin.
     

Sayfayı Paylaş