petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Acil yardım artık kuşum yumurtaya yatmıyor :(((

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve mubarekk tarafından 7 Mayıs 2014 başlatılmıştır.

  1. mubarekk
    Çevrimdışı

    mubarekk Guest

    Sevgili arkadaşlar ne olur yardım edin ben yumurtalarıyla beraber kuş aldım geldim kafese koydum yumurtalara yattı sıkıntı yaşamadım ama sonra forumda okudum talaş koymak gerekiyormuş yuvaya bende yumurtaları aldım talaş koydum ve talaşın üzerine tekrar yumurtaları koydum bidaha da yatmadı ne olacak ne yapmalıyım bidaha ne zaman yumurtlar kuşlarım yine kuşum yuvaya giriyor ama yuvalığın sadece kapısında duruyor yumurtalara yatmıyor :"(( ne yapmalıyım yardım edin.
     
  2. Leyla Sömür
    Çevrimdışı

    Leyla Sömür New Member

    Katılım:
    19 Ocak 2014
    Mesajlar:
    134
    Beğenileri:
    0
    Kuşun kuluçkaya yatmaması stres yaptığından kaynaklanıyor.Yumurtalar varken talaş koymanız çok yanlıştı.Artık yatıp yatmaması kuşun pskolojik yapısına bağlı.Ama siz rahatsız etmeyin ve kafesin yerinide değiştirmeyin.
     
  3. Abdullah Dener
    Çevrimdışı

    Abdullah Dener Active Member

    Katılım:
    31 Aralık 2013
    Mesajlar:
    1.114
    Beğenileri:
    1
    Maalesef yuvasını bozmuşsunuz artık yatmaz. Kuluçka bitince talaş koyacaktınız.

    LG G2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi.
     
  4. dante25
    Çevrimdışı

    dante25 Member

    Katılım:
    28 Haziran 2013
    Mesajlar:
    827
    Beğenileri:
    0
    Şansınıza talaşları çıkarıp yumurtaları tekrar koymayı deneyin
     
  5. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.798
    Beğenileri:
    75
    Selam,
    Bu yaptığın doğru bir hareket olmamış. Yumurtalara yatıyorsa zaten talaş koymaya gerek yoktu. Zaten talaş başta konabilir istenirse, kuş sonra onları toplayıp atıyor, öyle yumurtluyor.
    Yatmadığı yumurtaların da işi bitmiştir. Geçmiş olsun.
     
  6. dante25
    Çevrimdışı

    dante25 Member

    Katılım:
    28 Haziran 2013
    Mesajlar:
    827
    Beğenileri:
    0
    [MENTION=6387]Levent ACAR[/MENTION] abi hafta sonu gidiyoruz dimi?
     
  7. mubarekk
    Çevrimdışı

    mubarekk Guest

    Peki arkadaşlar bi daha ne zaman yatar kuluçkaya ve talaşlara alışırmı
     
  8. dante25
    Çevrimdışı

    dante25 Member

    Katılım:
    28 Haziran 2013
    Mesajlar:
    827
    Beğenileri:
    0
    yumurtalardan kalkalı ne kadar oldu?
     
  9. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.798
    Beğenileri:
    75
    İthalat varmıymış? Yoksa boş yere gitmeyelim. [MENTION=6973]james007[/MENTION] nedir yağmurun durumu kardeşim?
     
  10. dante25
    Çevrimdışı

    dante25 Member

    Katılım:
    28 Haziran 2013
    Mesajlar:
    827
    Beğenileri:
    0
    abi ben sordum gümrükteymiş. gümrükte sıkıntıyı halletmeye çalışıyoruz dedi. hafta sonuna kadar gelir heralde
     
  11. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.798
    Beğenileri:
    75
    Cumartesi konuşalım tekrar bakalım kardeşim.
     
  12. dante25
    Çevrimdışı

    dante25 Member

    Katılım:
    28 Haziran 2013
    Mesajlar:
    827
    Beğenileri:
    0
    tmm abi ben takipteyim. ithalat gerçekleştiğinde sanada haber veririm
     
  13. mubarekk
    Çevrimdışı

    mubarekk Guest

    YumurtalarDan kalkalı 1 gün oldu bi daha ne zaman yumurtlar veya o talaşlı yuvaya alışırmı
     
  14. Kaan KARAN
    Çevrimdışı

    Kaan KARAN Member
    Altın Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2013
    Mesajlar:
    728
    Beğenileri:
    1
    kuşun yatmadığını görüce hemen talaşları alsaydın tekrar yatabilirdi, yuva tabanında oyuk varsa talaş şart değil, ben yavru çıkıncaya kadar talaş eklemiyorum, 1 gündür yatmıyorsa artık o kuluçkadan hayır gelmez, yumurtaları alın...
     
  15. mubarekk
    Çevrimdışı

    mubarekk Guest

    Tmm yumurtaları alıyorum peki ama bi daha ne zaman yumurtlar
     

Sayfayı Paylaş