petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

acil yardım kuşum kusuyor

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve gul tarafından 8 Ocak 2014 başlatılmıştır.

  1. gul
    Çevrimdışı

    gul Guest

    Cift muhabbet kusum var dun erkeğin ishal olduğunu farkettim hemen avidiare icrdim. Ishali bugun düzeldi ama sabahtan beri kusuyor yediklerini surekli su iciyor kabarik duruyor.birazda durgunlasti.ne yapmam lazim başka.sularinda surekli vitaminleri vardr balik gaga taşı da var.vetrinere gotrmelimiyim.bekleyerk iyilesirmi
     
  2. Mana
    Çevrimdışı

    Mana Guest

    hemen veterinere götürün zaten maximum 20 lira alıyorlarmış bazıları bedava bakıyormuş. üşütmüş büyük ihtimal çok dayanmaz acilen götürün
     
  3. Serhan KAMALIOGLU
    Çevrimdışı

    Kafasını yukarı dogru salliyor mu
     
  4. gul
    Çevrimdışı

    gul Guest

    Esine yem verir gbi kafasini oynatiyo ama havaya.goturdum veteriner e antibiyotik verdi.15 gun onu kulllanicaz bakalim
     
  5. cocomade
    Çevrimdışı

    cocomade Member

    Katılım:
    19 Ekim 2013
    Mesajlar:
    480
    Beğenileri:
    0
    Geçmiş olsun. Üşütmüş muhtemelen, kuşunuzu olabildiğince sıcak tutmaya çalışın.
     
  6. Mana
    Çevrimdışı

    Mana Guest


    Çok iyi bir seçim yaptınız eğer üşütmüşse kurtarması bazen zor oluyor arkadaşım naptıysa başaramadı kuşu öldü o yüzden veteriner en sağlamı. Geçmiş olsun en yakın zamanda düzelmesi dileğiyle.
     
  7. gul
    Çevrimdışı

    gul Guest

    Teşekkür ederim

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:10 -->-> Daha önceki mesaj 15:06 --

    evet diger kusumda bu yüzden ölmüştu ne kadr cok ustune dusersen o kdar cok hasta oluyolar nden boyle anlamıyorum başkaları süs gbi aliyo kafeste kaliyo oyle ama.hastalik falan olmuyo :( usutcek hic bisey yapmadm sicacik yerde sürekli ama hasta oldu işte :( ilac ne kadr surede etkisini gösterir onuda bilmiyorum ama inşallah cabuk iyilesr :(
     
  8. murat DEMİR11
    Çevrimdışı

    murat DEMİR11 Active Member

    Katılım:
    27 Kasım 2013
    Mesajlar:
    3.274
    Beğenileri:
    3
    gecmış olsun antıbıyotık yanında süpervıt forte kullanna bılırsınız. ıyıleştıkden sonrada supervıti 10 gunde bır mutlaka kullanın
     
  9. gul
    Çevrimdışı

    gul Guest

    Valla siz oyle dedikten sonra sabahi zor ettim sabh saat 9da doktrla birlikte ben açtım dukkani :) Teşekkürler

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:13 -->-> Daha önceki mesaj 15:12 --

    Teşekkürler ne ilaci bu supervit :confused:
     
  10. murat DEMİR11
    Çevrimdışı

    murat DEMİR11 Active Member

    Katılım:
    27 Kasım 2013
    Mesajlar:
    3.274
    Beğenileri:
    3
    vıtamın gercekten super ben kullanıyorum sureklı
     
  11. gul
    Çevrimdışı

    gul Guest

    Bndede var birsuru vitamin avivit falan onlardan koysam olmazmiki antibiyotik etkisini yitirmezmi vitaminle karistirinca
     
  12. murat DEMİR11
    Çevrimdışı

    murat DEMİR11 Active Member

    Katılım:
    27 Kasım 2013
    Mesajlar:
    3.274
    Beğenileri:
    3
    yok yıtırmez bence cunkı ınsanlarda antıbıyotık yanında genelde vıtamınde yazarlar ya dr o yuzden sakıncası olmayacagını duşunuyorum.dedıgım gını suppervıtın ustune vıtamın tanımam ben daha bu gun yenısını aldım
    [​IMG]
     
  13. Mana
    Çevrimdışı

    Mana Guest

    siz ilaçlarını verin ve sürekli konuşun onla kısık sesle yalnız olmadığını sizin sevgi gösterdiğinizi anlasın moral olur :) üşütme anında mutlaka veterinere götürmeli zaten. haklısınız sakınılan göze çöp batarmış ama çok şükür hala yaşıyor kuşunuz inşallah toparlanacak resimlerini de görmek isteriz :)
     
  14. Alican Kırcaali
    Çevrimdışı

    Alican Kırcaali New Member

    Katılım:
    28 Aralık 2013
    Mesajlar:
    136
    Beğenileri:
    0
    Geçmiş olsun ,
    İnşAllah en kısa sürede iyileşir kusunuz


    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:09 -->-> Daha önceki mesaj 16:08 --

    Sıcak bir yerde tutun , eğer evinizde kalorifer veya doğalgaz var ise peteklerin yanına koyun kafesi
     
  15. gul
    Çevrimdışı

    gul Guest

    petegin dibinde aldgim gunden beri :) artik neresinden usuttuyse o kadr sicakta :)

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:14 -->-> Daha önceki mesaj 16:11 --

    Ah bi toparlansinda çekerim bol boll onu o halde gordukce bende kotu oluyorum.dişi zaten onu yanliz birakmiyor hic kusmasi devam ediyo ama hareketli şükür düne nazaran.bu durumda yanliz kalmasi efor sarfetmemesi mi iyi olur kafesi ayirayimmi yoksa disi oyalasinmi böyle onu
     
  16. Mana
    Çevrimdışı

    Mana Guest

    sakın ayırmayın yalnız kalırsa stres yapar üzülür dişi kalsın yanında. petek yanında demişsiniz ama kapı açılınca cereyan yapmış olabilir kapı karşısında mı peteğin?
     
  17. gul
    Çevrimdışı

    gul Guest

    evet sık acilmasada etkisi olmus olabilir onun.hic aklima gelmemisti :(
     
  18. Mana
    Çevrimdışı

    Mana Guest

    şimdi birden sıcakken kapı açılınca cereyan yapmıştır ve kuş sıcak ortamdan cereyana düştüğü için maalesef daha kolay hasta olmuştur kapının altı açıksa oraya da birşey sıkıştırmanız lazım ordan dahi cereyan yapıyor kuşları hasta etmeye yetiyor.
     
  19. gul
    Çevrimdışı

    gul Guest

    Tamam Teşekkürler yapicam hemen :)
     
  20. Mana
    Çevrimdışı

    Mana Guest

    önemli değil ama yine de kapı açıldıkça cereyan olacaktır odada cereyan görmeyen ılık bir yer olsa kuşlar için yeterli olacaktır
     

Sayfayı Paylaş