petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

acil yardım lütfen

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Hayrunnisa ÇAYLAK tarafından 10 Mayıs 2014 başlatılmıştır.

  1. Hayrunnisa ÇAYLAK
    Çevrimdışı

    1 çift muhabbet kuşlarım var :( ama dişi erkeğin yanına yaklaşınca erkek dişiden kaçıyor fakat erkek dişinin yanına gidip arada sırada besliyor ve kaşıyor :(

    lütfen yazın
     
  2. g0rky06
    Çevrimdışı

    g0rky06 Active Member

    Katılım:
    29 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    2.395
    Beğenileri:
    20
    acil olan ney onu anlamadım anlasıyorsa zamana bırakın rahatsız etmeyin anlasamıyorlarsada ayırcaksınız yapacak bir şey yok buna kimse bişey yapamaz.
     
  3. tttttt
    Çevrimdışı

    tttttt Guest

    Beslemesi ve kaşıması nasıl normal ise ara sıra kavga etmeleride normal.
     
  4. Hayrunnisa ÇAYLAK
    Çevrimdışı

  5. Burak BİLGİN
    Çevrimdışı

    Katılım:
    8 Şubat 2014
    Mesajlar:
    515
    Beğenileri:
    0
    arkadaşlar öncelikle acil olmayan bi duruma acil yazmayın gerçekten kuşu hasta olupta bilgi sahibi olmak isteyen arkadaşlara haksızlık yapıyorsunuz.
    kavgada eder öpüşürde bunlar normal
     
  6. R.MANTARCI
    Çevrimdışı

    R.MANTARCI New Member

    Katılım:
    7 Şubat 2014
    Mesajlar:
    482
    Beğenileri:
    0
    Birbirlerini tanıyıp anlaşmaya çalışıyorlar
     
  7. Hayrunnisa ÇAYLAK
    Çevrimdışı

    teşekkürlerde acil olmuşsa nolmuş
     
  8. Burak BİLGİN
    Çevrimdışı

    Katılım:
    8 Şubat 2014
    Mesajlar:
    515
    Beğenileri:
    0
    arkadaşım bumu acil sence bi düşün bakalım. insanların kuşu ölüyor benim saat akşam 7 de bi paylaşımım oldu ve kuşum veterinerde öldü resimide bu.şimdi seninkimi acil kuşu bu tür hastalıklı olupta bilgi bekleyenlerinkimi..
    [​IMG]
     
  9. R.MANTARCI
    Çevrimdışı

    R.MANTARCI New Member

    Katılım:
    7 Şubat 2014
    Mesajlar:
    482
    Beğenileri:
    0
    Kuşlarınız güzelmiş maşallah.inşallah iyi eş olurlarda.bol bol yavru alırsınızl
     
  10. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.798
    Beğenileri:
    75
  11. Burak BİLGİN
    Çevrimdışı

    Katılım:
    8 Şubat 2014
    Mesajlar:
    515
    Beğenileri:
    0
    sağol levent abi teşekkür ettim..
     
  12. Hayrunnisa ÇAYLAK
    Çevrimdışı

    tmm anladım geçmiş olsun burak
     
  13. Burak BİLGİN
    Çevrimdışı

    Katılım:
    8 Şubat 2014
    Mesajlar:
    515
    Beğenileri:
    0
    teşekkür ettim sağolun
     
  14. Parlayan
    Çevrimdışı

    Parlayan Guest

    geçmiş olsun burak

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:58 -->-> Daha önceki mesaj 12:50 --

    biraz sabred belki dişi erkeğin yanına yaklaşır
     
  15. Burak BİLGİN
    Çevrimdışı

    Katılım:
    8 Şubat 2014
    Mesajlar:
    515
    Beğenileri:
    0
    sağol teşekkür ettim
     
  16. Parlayan
    Çevrimdışı

    Parlayan Guest

    bişey değil
     
  17. emrecelik3673
    Çevrimdışı

    Burak kardeşim basin sagolsun kusun resimdeki yerine ne oldu kavga sonucu filan mi bir yere mi takilip yaralanmis
     
  18. Mustafa Özkorkmaz
    Çevrimdışı

    Cok Uzuldum burak gecmis olsun. Sebebi neymis o yaranin yumurta tikanmasi falan mi

    LG-D802TR cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  19. R.MANTARCI
    Çevrimdışı

    R.MANTARCI New Member

    Katılım:
    7 Şubat 2014
    Mesajlar:
    482
    Beğenileri:
    0
    Geçmiş olsun
     

Sayfayı Paylaş