petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

acil yardım

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve HasCimbomlu tarafından 3 Ağustos 2014 başlatılmıştır.

  1. HasCimbomlu
    Çevrimdışı

    tek bir dişi muhabbet kuşum var eşi öldükten sonra yuvalıgını falan hiç cıkarmadım sürekli takılı kaldı 1 haftadan beri sürekli yuvanın içine giriyo kumu eşeliyo gaga rengi de kavverengi bir görünüm almıs hareketlerinde baya bı artıs var yenı bı erkek mı almayalıyım ve alcaksam nasıl bıse alayım eş tutmamasından korkuyorum
     
  2. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.797
    Beğenileri:
    75
    Dişi kuşunu alıp eş alacağın yere götürürsen, sonrasında anlaşıp eş tutması daha kolay olur.
     
  3. HasCimbomlu
    Çevrimdışı

    götürdüm 30-40 erkek kusun arasına attım ama hiçbiri ne kendısıne yanastı nede kendısı bı erkege yanastı bende rastgele aldım bakalım :)
     
  4. Atılım BUKAĞIKIRAN
    Çevrimdışı

    Atılım BUKAĞIKIRAN Active Member

    Katılım:
    18 Mart 2014
    Mesajlar:
    2.592
    Beğenileri:
    1
    Hadi bakalım inşallah eş tutarlar.. 2. bir kafesiniz varsa 1 hafta 10 gün ayrı tutun, birbirlerini uzaktan görüp benimsesinler..
     
  5. HasCimbomlu
    Çevrimdışı

    hemde öyle bi benimsedilerki erkegi aldıgım 4. gün erkek dişinin üzerine tırmanmıstı bile haftaya tek tek cıkmaya baslar yumurtalar :)
     
  6. Atılım BUKAĞIKIRAN
    Çevrimdışı

    Atılım BUKAĞIKIRAN Active Member

    Katılım:
    18 Mart 2014
    Mesajlar:
    2.592
    Beğenileri:
    1
    Hadi bakalım hayırlısı.. Sonraki açacağınız konularda "acil" kelimesini gerekmedikçe kullanmayınız.
     
  7. Rassien
    Çevrimdışı

    Rassien Well-Known Member

    Katılım:
    23 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    2.153
    Beğenileri:
    30
    hayırlı olsun bakalım
     

Sayfayı Paylaş