petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Acil yardım:(

Konusu 'Muhabbet Kuşu Sağlığı,Hastalıkları ve Tedavi' forumundadır ve emre224 tarafından 28 Kasım 2014 başlatılmıştır.

  1. emre224
    Çevrimdışı

    emre224 New Member

    Katılım:
    17 Kasım 2014
    Mesajlar:
    133
    Beğenileri:
    0
    arkadaşlar merhaba
    3aylık muhabbet kuşum bugün arada bir arka arkaya hapşuruyor gibi

    nedeni ne olabilir ishal falan de değil keyfide yerinde
     
  2. Serdar Şerifoğlu
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2014
    Mesajlar:
    785
    Beğenileri:
    0
    Bi iki kere yaptıysa
    ağzındaki Bişey den
    kurtulmaya çalışıyordur
    tukuremediginden
    böyle yapabilir

    Bulunduğu yerin sıcaklığı
    ani düşüş olmadıkça
    bi sorun olmaz
    Zannimca
     
  3. emre224
    Çevrimdışı

    emre224 New Member

    Katılım:
    17 Kasım 2014
    Mesajlar:
    133
    Beğenileri:
    0

    evet 1-2kereyaptı ama hapşırırken etraf a sıvı da sıçradı ağzndan mı geliyordur
     
  4. Fuat E. GÜL
    Gizli

    olabilir , benim kuşlarımda yapıyor . Maşallah şimdiye kadar hiçbir durgunluklarını falanda görmedim .

    Sorun olmaz zannediyorum .
     
  5. emre224
    Çevrimdışı

    emre224 New Member

    Katılım:
    17 Kasım 2014
    Mesajlar:
    133
    Beğenileri:
    0
    teşekkür ederim daha 3aylık ya korktum üşütmesinden evin sıcaklığı falan da normal bir sorayım dedim:)
     

Sayfayı Paylaş