petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

acillllll ishal, kursak şişmesi, uçamama

Konusu 'Muhabbet Kuşu Sağlığı,Hastalıkları ve Tedavi' forumundadır ve ALTIN KARAARSLAN tarafından 11 Eylül 2014 başlatılmıştır.

  1. ALTIN KARAARSLAN
    Çevrimdışı

    1 yaşındaki dişi muhabbet kuşum yaklaşık 1 aydır hasta ilk başlarda boğazında bişey varmış gibi sesler cıkarmaya basladı vet. enofilin verdi 8 gün kullandım biraz düzeldi daha sonrasında kusmaya başladı hareketleri azaldı. Sürekli uyuma halinde daha sonra kakasını yapamadı yem yemez oldu bayrtıl 10 mg başladık.5 gün kullandık ara ara vitamin verdim limon verdim ama canlanma yok. İki gün önce çok şiddetli ishal oldu ishal için veteriner neoksitay diye antibiyotik verdi şimdi ishali yavaş yavaş düzeliyo ama sürekli uyuyo yemini yemiyo sadece daldarı yiyo. Dün kursagi şişti elimle kontrol ederken ağzından sıvı su renginde kokusuz ama sümüksü bişey geldi. uzun süre üçamıyor sadece sıcak yer arıyor koynumuza girip uyuyo. Gambamıx diye bi ilaç önerdiler kursak mantarı olabileceği sölendi ben ne yapabilirim yardım edin.
     
  2. Rassien
    Çevrimdışı

    Rassien Well-Known Member

    Katılım:
    23 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    2.153
    Beğenileri:
    30
    bu konuda uzman değilim uzmanlar yardımcı olacaktır ama diyebileceğim tek şey kuşunu sıcak tut kafesi falan ört kafesin yanına sıcak su falan koy en azından kendini daha iyi hisseder
     

Sayfayı Paylaş

Kullanıcılar bu sayfayı, aşağıdaki kelimeleri arayarak buldu :

  1. muhabbet kuşu kursak şişmesi

    ,
  2. neoksitay