petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Açtığım Konular

Konusu 'Teknik Destek' forumundadır ve DarkredBlue61 tarafından 24 Temmuz 2016 başlatılmıştır.

  1. DarkredBlue61
    Çevrimdışı

    Katılım:
    23 Mart 2014
    Mesajlar:
    855
    Beğenileri:
    7
    Nereden Ulaşabilirim Normalde Sağ Üstteki Profil Bağlantısından Açılan Şeçeneklerde Olması Gerekiyor Oraya Eklemeniz Mümkünmüdür? Eski Konularıma Ulaşamıyorumda
     
  2. Uğur GENÇ
    Çevrimdışı

    Uğur GENÇ Moderator

    Katılım:
    24 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    6.797
    Beğenileri:
    267
    Profil sayfanızda Hakkında sekmesine tıkladığınızda tarafınızdan açılan konular başlığında konularınızı bulabilirsiniz.
     
    DarkredBlue61 bunu beğendi.
  3. DarkredBlue61
    Çevrimdışı

    Katılım:
    23 Mart 2014
    Mesajlar:
    855
    Beğenileri:
    7
    Buldum Tşk Ederim Son Olarak Mesela Siz Bu Konuma Yorum Yaptınız Ama Bana Bildirim Gelmedi Bunu Neden Hala Çözmediniz Yada Başka Bir Ayar vsmİ Var
     
  4. Uğur GENÇ
    Çevrimdışı

    Uğur GENÇ Moderator

    Katılım:
    24 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    6.797
    Beğenileri:
    267
    Konuya Cevapla demeden direk yorum yazılırsa bildirim gelmez. Cevapla diyerek sizin yorumunuzdan alıntı yapıldığında size bildirim gelir.
     
    DarkredBlue61 bunu beğendi.
  5. DarkredBlue61
    Çevrimdışı

    Katılım:
    23 Mart 2014
    Mesajlar:
    855
    Beğenileri:
    7
    Tamam İşte Bende Bndan Bahsediyorum SOnuçta Kendi Konum Alıntı Yapmadan Bildirim Düşmesi Gerekmezmi Sizce?
     
  6. DarkredBlue61
    Çevrimdışı

    Katılım:
    23 Mart 2014
    Mesajlar:
    855
    Beğenileri:
    7
    Yada Bir Konuya Yorum Yapınca Oto O Konuya Abone Olmak Gibi Alıntısız Bildirim Gelmesi Fİlan
     
  7. Uğur GENÇ
    Çevrimdışı

    Uğur GENÇ Moderator

    Katılım:
    24 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    6.797
    Beğenileri:
    267
    Bu gibi isteklerinizi "Dilek, İstek, Öneri ve Şikayetleriniz" bölümünden iletirseniz site sahibi/sahibleri tarafından en kısa zamanda dikkate alınacaktır. Teknik konularda benim yapabileceğim bir şey yok malesef.
     
    DarkredBlue61 bunu beğendi.
  8. DarkredBlue61
    Çevrimdışı

    Katılım:
    23 Mart 2014
    Mesajlar:
    855
    Beğenileri:
    7
    Tşkler Açıcam En Kısa Sürede
     

Sayfayı Paylaş