petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Ah bu çift kuşlarım bir çiftleşse bir bakın lütfen

Konusu 'Muhabbet Kuşu Bakımı ve Beslenmesi' forumundadır ve darkalone4334 tarafından 3 Mart 2014 başlatılmıştır.

  1. darkalone4334
    Çevrimdışı

    Selamun aleykum arkadaslar 2 çift kusum var bi çiftim sarı digeri sarı mavı
    sarı çiftlerim sureklı opusuyor oynuyorlar dıger cıftlerım nadıren benım tek sorum sunlar

    SARI CIFTIMIN DISISINDE YUMURTA VAR GIBI MI DURUYOR BI DETAYLI BAKARSANIZ COK SEVINIRIM

    ben yuvalarına kum ve cok az kagıt attım
    mamalarını hafta bır kendım yapıp verıyorum
    sarı cıftımın dısısı yuvaya gırıyor ama hep bos cıkıyor
    daha onceden salonda ıdıler ve ınsan sesı coktu artı rahatsızlıkta olmus olabılır suan odadalar ve yanyana koydum ıkısınıde ınsan boyundan yukarı astım
    altlarını cok fazla temızlemıyorum neredeyse 2 haftada bır veya 1.5 haftada
    devamlı yuvalıgına bakmıstım acaba o olabılır mı
    sarı çiftimin erkegı cok ıyı ama dısıde ıs yok dıye tahmın edıyorum oynasma var eyvallah ama dıger cıftımdekı dısının ceresı daha koyu onu mu koysam o zaman sıkıntı olur mu nolur
    bu kusların yaslarında mı sıkıntı var daha erken mı alalı 2 ayı gectı
    sarı cıftım cok guzel opusuyor kaynasıyor yoksa daha beklemem mı gerekır yuvaya da gırıyor 20 gun veya bı aydır fılan


    sorularım bunlar yardım ıstıyorum sımdı fotolarını atıcam yorum atarsanız cok sevınırım

    once sarı cıftlerımı atayım

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]



    sımdıde dıger cıftım

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]








    YARDIMLARINIZ VE YORUMLARINIZ ICIN COK TESEKKUR EDERIM
     
    #1 darkalone4334, 3 Mart 2014
    Son düzenleyen: Moderatör: 3 Mart 2014
  2. Mehmet GÜLER
    Çevrimdışı

    Mehmet GÜLER New Member

    Katılım:
    13 Ocak 2014
    Mesajlar:
    382
    Beğenileri:
    1
    kuşların eşlerini ayırmayım.şimdi yeni ortama alışıyordur biraz sabır gerekli.. benımde aynı şekil bekleyen bi çiftim var..

    1..çiftin dişisinin biraz zamanı var
    2. çiftlerde hazır gibi duruyor..
     
  3. Ercan Uçar
    Çevrimdışı

    Katılım:
    3 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    763
    Beğenileri:
    16
    ilk çiftinin dişisi daha ufak gibi 6-7 aylık .. 2.ciftininde yaşları hemen hemen 6-7 aylık civarı bilgin olsun çiftleşme için biraz erken olabilir ama güzel kuşlar tüyleri kadar ömürleri olsun.
     
  4. Abdurrahman CENGİZ
    Çevrimdışı

    yeşil kızışmamış mavi kızışmış
     
  5. darkalone4334
    Çevrimdışı

    2. ÇİFTİM SARI MAVI bunlar arasıra opusuyor yuvaya gırme yok ılk cıftım bunlardan daha ıyı kaynasma bakımından

    ılk cıftımın ne kadar zamanı var ?
    ılgınız ıcın tesk ederım

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:51 -->-> Daha önceki mesaj 16:50 --

    ılgınız ıcın tesk ederım oncelıkle

    ılk cıftımın ne kadar zamanı var acaba ? ılk cıftımın dısısı salondayken yuvaya gırıp takır takır sesler gelıyordu yuvayı hazırlıyordu sanırım
     
  6. Sinan ÇELİK
    Çevrimdışı

    İlk çiftinin dişisi henüz hazır değil 2 çift sıkıntısız görünüyor. Mama takviyesini ihmal etme haftada en az 3 en fazla 4 kere vermeni tavsiye ederim. Sen ilgilenme falza yuvalıkla vs yuvalığa hamster talaşı koymanı öneririm.
     
  7. darkalone4334
    Çevrimdışı

    ılgınız ıcın tesk ederım ılk cıftım ne kadar surer pekı daha ? ılk cıftım daha hazır gıbı gelıyor bana cunku dısı yuvaya gırıyuordu salonda ve takır takır sesler gelıyordu artı erkegı ıle cok oynasıyordu ama ıcraat yoktu tabı
     
  8. Sinan ÇELİK
    Çevrimdışı

    Arkadaşım inan bu iş sabır gerektirebiliyor. Hiçkimse sana tam zaman söyleyemez kuş kızışkın olabilir psikolojik olarak hazır olmayabilir birşey eksik olabilir. Yapman gerekenleri yapıp beklemekten başka birşey kalmıyor bize ama dediğim gibi mama olayı haftada 1 yetmez kesinlikle en az 3 kere yap ver çeresinden hazır değil gibi görünüyor ama istisnai durumlar da olabiliyor. Benim bir dişinin çeresi hiç kahverengi olmuyor mesela bu da istisnadır.
     
  9. Gökhan Naçar
    Çevrimdışı

    Gökhan Naçar New Member

    Katılım:
    27 Haziran 2013
    Mesajlar:
    829
    Beğenileri:
    0
    sarı cıftının dısısı hazır degıl alt resımdekı cıft kızgınlaşma asamasında sorun bıraz zamanı olması
     
  10. darkalone4334
    Çevrimdışı

    pekı sarı cıftımde yumurta var mı dısısınde acaba cıkaramıyor mu ? bı bakarmısınız resımden tesk ederım
     
  11. Gökhan Naçar
    Çevrimdışı

    Gökhan Naçar New Member

    Katılım:
    27 Haziran 2013
    Mesajlar:
    829
    Beğenileri:
    0
    dişide yumurta yok kuytruk egılmemıs kanatlar dusmemıs bu kus kızısmamıs bıle :S
     
  12. Şerafettin SARI
    Çevrimdışı

    sabırla bekle kardeşim kuşlar ne yapacağını bilir benin 4 çiftim var birinden yavru bile alınmıştı önceden ama şimdi kızıştıramıyorum bile bir çiftim de yuvadan bi haber yumurta yapmak üzere olan bir çiftim daha var sana ilginç bir şey söyleyeyim dişinin cere si beyaz hatta hafifte mavilik var kenarlarda arada böyle kuşlar da çıkıyor işte, kızışma illaki cere rengiyle anlaşılacak diye bir şey yok kuşlara düzenli mama vitamin ver ısıyı sabit tut nem oranını ve havalandırmayı ayarla sonrasını kuşlara bırak onlar işlerini bilir sabret.
     
  13. darkalone4334
    Çevrimdışı

    Tesk ederım cok sagol baska odada yanlız duruorlar suan kımse rahatsız etmıyor bagırısıp duruyorlar ısıyı sabıt tut dedın ama suan onun ıcın bı ımkanım yok evdekıler kalorıferı ne zaman acıyorlar kapatıyorlar bellı degıl ama odada ınsan cıplak dursa usumez o derece soguk yok yanı ısı yalıtım var artı olarak sabırla beklıyorum suan yapacak bıseyım yok tek ıstedıgım bı heves yumurta ve yavru almak sımdı mamalarınıda hazırladım verdım sularına 3 damla vıtamın atıyorum hafıf kasınmaları var onada sprey aldım onu sıkıcam musaıt olunca altlarını cok fazla temızlemıyorum onun zararı olur mu bu konuda rahatsız olurlar mı kuslar pıs oldugu ıcın altları ben rahatsız etmek ıstemıyorum temızleyerek yardımlarınız ıcın tesk ederım
     
  14. Ahmet TOPRAK
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    621
    Beğenileri:
    1
    kuşlar genç bir kaç ay zaman tanıyın ve bu arada mama takviyesi yaparsanız olumlu sonuç alınabilir.
     
  15. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.143
    Beğenileri:
    231
    Maşaallah çok güzel çiftleriniz var.. Gagası kahverengi olan kuş kızışmış yumurtlayacak beyaz olan kuş kesin yumurtlamaz diye bir kaide yoktur yavru değillerse bu sıkıntı yapmaz bunu bu kadar önemsemeyin.. Çiftlerinizi kesinlikle ayırıp değiştirmeyin çok güzel uyumlu görünüyorlar ben çok beğendim maşaallah rahatsız etmeyin yeter.. Ayrıca yuvalığa koyduğunuz gazeteleri alın sadece talaş koyun gazete rahatsız eder ve bit yapar
     
  16. bettikler
    Çevrimdışı

    bettikler Member

    Katılım:
    12 Aralık 2013
    Mesajlar:
    314
    Beğenileri:
    0
  17. darkalone4334
    Çevrimdışı

    Hala bı gelısme yok suan ıtıbarıyle kuslarımda ıns olurda su hevesım gıder benım yaptıgım bakımı kım yapıyordur bılmıyorum bırde onerebılecegınız kus maması var mı hazır ?
    kanarya yemı kullanayım mı veyahutta kabuksuz yem kullanayım mı ?
    bırde cınsı nedır bu kuslarımın ?teskler ılgılendıgınız ıcın
     

Sayfayı Paylaş