petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

allah rızası için :(((((((

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve bıdıkveben tarafından 26 Temmuz 2014 başlatılmıştır.

  1. bıdıkveben
    Çevrimdışı

    bıdık yani kuşum hasta sürekli uyuma ve tüyleri kabarık kafasını kaldıramaz oldu sürekli kanadının arkasını kasıyor ve az yem yiyor ayakta duramaz halde ne olur yardım edin allah rızası için bi bilgisi olan varsa yardım edin lütfen ölmesin:mad:
    https://www.facebook.com/photo.php?v=1515723451993265 arkadaşlar allah rızası için bilgisi olan varsa paylaşsın ne yapmam lazım lütfen ne dir caresi:mad:
     
  2. Ömer Macit
    Çevrimdışı

    Ömer Macit Active Member

    Katılım:
    31 Ekim 2013
    Mesajlar:
    1.364
    Beğenileri:
    1
  3. bıdıkveben
    Çevrimdışı

    bıdık yani kuşum hasta sürekli uyuma ve tüyleri kabarık kafasını kaldıramaz oldu sürekli kanadının arkasını kasıyor ve az yem yiyor ayakta duramaz halde ne olur yardım edin allah rızası için bi bilgisi olan varsa yardım edin lütfen ölmesin:mad:
    20140726 101519 cut part11 - YouTube arkadaşlar allah rızası için bilgisi olan varsa paylaşsın ne yapmam lazım lütfen ne dir caresi:mad:
     
  4. ERKİN AK
    Çevrimdışı

    ERKİN AK New Member

    Katılım:
    30 Kasım 2013
    Mesajlar:
    753
    Beğenileri:
    3
    acilen veterinere gidin. net olmasada video kuş hiç iyi görünmüyor.

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:04 -->-> Daha önceki mesaj 12:02 --

    kuşun poposunda dışkı falan varmı. dışkılayabiliyormu

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:05 -->-> Daha önceki mesaj 12:04 --

    kuş bir yere falan çarptımı yada. bilgi almaya çalışıyorum. verdiğiniz bilgiler doğrultusunda size yardımcı olacak arkadaşlar
     
  5. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.797
    Beğenileri:
    75
  6. bıdıkveben
    Çevrimdışı

    help !!!!!!!!!!

    arkadaşlar ilgilendiğiniz için eyvallah saolun fakat bıdık kafasını çarptı ama söyle bir durum var hareketleri sersemlersiniz ya aynen o tavır hayvan ne tarafa gideceğini bilmio ve de görmüyor yada görüyor mu belirsiz yemek yiyiyor biraz önce bulunduğu ortamı ısıttım biraz yem yedi su içti deep life multisol die bir vitamin veriyorum bonnie die bir yem yer satın alma yemde yer su musluk suyu ve incik suyu içer birde spell birds parazit spreyi kullanır ek bilgi daha önceden sismanlama ve ısal olmuştu geçti düzeldi yemlerini sık değiştirdim acaba yemden mi die ıshal beyaz sarı yeşil bi ara siyah görül dü bi ara düzeldi şimdi beyaz ve siyah ıhsal biçiminde dışkısı var vede arada beyaz yapıor poposunda dışkı yok şişmi değil mi belli değil açkık pempemsi gibi rengi var ıhsal sanırım
     
    #6 bıdıkveben, 26 Temmuz 2014
    Son düzenleyen: Moderatör: 26 Temmuz 2014

Sayfayı Paylaş