petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Ankarada KAYIP Muhabbet

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Erkan DEMİR tarafından 23 Ekim 2015 başlatılmıştır.

  1. Erkan DEMİR
    Çevrimdışı

    Katılım:
    16 Aralık 2014
    Mesajlar:
    381
    Beğenileri:
    0
    Arkadaşlar Ankara/Elvankent çevresinde kuşunu kaybeden kaçıran varmı ?
    ben okuldayken babam balkona gelen (cinsiyet renk vermek istemiyorum ) muhabbet kuşunu dışarda kalmasın diye içeri almış. geldiğimde kafeste duruyodu. Eğer kaçıran kaybeden varsa konu altında yorum ile ulaşabilirse sevinirim.
     
  2. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.778
    Beğenileri:
    72
  3. Erkan DEMİR
    Çevrimdışı

    Katılım:
    16 Aralık 2014
    Mesajlar:
    381
    Beğenileri:
    0
    İnşallah abi bekliyorum sahibi çıkana kadar. Benim kuşlara bi zarar vermediği sürece sahibi çıkmaz ise bakıcam mecburen.
     
  4. Uğur GENÇ
    Çevrimiçi

    Uğur GENÇ Moderator

    Katılım:
    24 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    6.798
    Beğenileri:
    267
    Gönülden tebrikler.
    Herkes sizin kadar duyarlı davranmayabilir.
    İnşallah sahibine ulaşabilirsiniz.
     
  5. Erkan DEMİR
    Çevrimdışı

    Katılım:
    16 Aralık 2014
    Mesajlar:
    381
    Beğenileri:
    0

    Teşekkür ederim abi insanlık görevi, kaybeden kişide üzülmüştür illaki. umarım tez zamanda bulurum kendisini.
     
  6. Oktay BOZACI
    Çevrimdışı

    Katılım:
    18 Ekim 2014
    Mesajlar:
    266
    Beğenileri:
    0
    Burda hep kuşlara maşallah diyoruz ancak siz de MAŞALLAH'ı hakediyorsunuz. Tebrikler.
     
  7. Erkan DEMİR
    Çevrimdışı

    Katılım:
    16 Aralık 2014
    Mesajlar:
    381
    Beğenileri:
    0

    Estağfurullah abi, teşekkür ederim
     
  8. Yavuz GEREKLİOĞLU
    Çevrimdışı

    Yavuz GEREKLİOĞLU Active Member

    Katılım:
    20 Nisan 2014
    Mesajlar:
    1.788
    Beğenileri:
    0
    Kuş iyiki size rastlamış İnşallah sahibine kavuşur.
     
  9. celilkurt87
    Çevrimdışı

    Katılım:
    31 Ekim 2013
    Mesajlar:
    257
    Beğenileri:
    1
    Helal olsun kardeşim
     
  10. Erkan DEMİR
    Çevrimdışı

    Katılım:
    16 Aralık 2014
    Mesajlar:
    381
    Beğenileri:
    0
    Eyvallah kardeşim sağolasın.

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:03 -->-> Daha önceki mesaj 18:02 --

    İnşallah diyelim bekliyorum sahibini.
     
  11. Anıl ATIŞ
    Çevrimdışı

    Anıl ATIŞ Well-Known Member

    Katılım:
    21 Aralık 2014
    Mesajlar:
    1.502
    Beğenileri:
    27
  12. Erkan DEMİR
    Çevrimdışı

    Katılım:
    16 Aralık 2014
    Mesajlar:
    381
    Beğenileri:
    0
    Estağfurullah abi
     
  13. ONURBAHÇEKAPILI
    Çevrimdışı

    Katılım:
    19 Ekim 2015
    Mesajlar:
    71
    Beğenileri:
    2
    Tebrik ederim.Helal olsun.
     
  14. Erkan DEMİR
    Çevrimdışı

    Katılım:
    16 Aralık 2014
    Mesajlar:
    381
    Beğenileri:
    0
    Teşekkür ederim eksik olmayın.
     
  15. Gokhan ERKAN
    Çevrimdışı

    Gokhan ERKAN New Member

    Katılım:
    4 Aralık 2013
    Mesajlar:
    4.151
    Beğenileri:
    1
    Erkan öncelikle tebrik ediyorum seni. Umarım sahibi de senin kadar duyarlı birisidir ve kuş sahibine gider. Eğer gitmezse de kuşa en az sahibi kadar iyi bakacağına eminim.
     
  16. Erkan DEMİR
    Çevrimdışı

    Katılım:
    16 Aralık 2014
    Mesajlar:
    381
    Beğenileri:
    0

    Teşekkür ediyorum abi. İlk önceliğim tabiki sahibine kavuşması. Ama olmaz ise onu ayrı bi kafese aldım yemini suyunu vs herşeyini koydum. Biraz yabani ama zamanla alışcaktır umarım.
     
  17. Gokhan ERKAN
    Çevrimdışı

    Gokhan ERKAN New Member

    Katılım:
    4 Aralık 2013
    Mesajlar:
    4.151
    Beğenileri:
    1
    Tekrar tebrikler güzel kardeşim.
     
  18. Wellensittich
    Çevrimdışı

    Katılım:
    28 Aralık 2014
    Mesajlar:
    77
    Beğenileri:
    1
    Bu buz gibi havada kacan kus olursa sonu ölüm oluyor ama size denk gelmesi büyük sans...

    Acaba baban kusu nasil almis iceri ? Kus korktu mu yoksa yardima muhtac gibi mi duruyor du?

    Umarim sahibi cikarda simdi ölmüsmüdür diye üzülmeyi birakir.. Ama belkide kurtulmak icin salmistir kuslari.. Böyle tiplerde var.


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk
     
  19. Erkan DEMİR
    Çevrimdışı

    Katılım:
    16 Aralık 2014
    Mesajlar:
    381
    Beğenileri:
    0
    Babama tekrar sordumda açıklamayı değiştirmeyi unutmuşum. Çöpü atmaya inmiş, o arada çöpün yanında kaldırımda duruyomus ucmuyormuş hiç. Sonra babamda gidip avucuna almış direk, sonrası malum eve getirdi işte.
    Valla kim böylesine masum zararsız canlıdan kurtulmak ister ki anlam veremem
     
  20. Wellensittich
    Çevrimdışı

    Katılım:
    28 Aralık 2014
    Mesajlar:
    77
    Beğenileri:
    1

    Benim abim yapar valla.

    Bundan iki sene önce aslinda evimde kus yoktu.. Aslinda hic kus alip bakmak istemiyordum da . Cünkü alistigin zaman öldügünde insana pis koyuyor.

    Neyse abimin bir arkadasi var , abime iki tane kus kafesiyle beraber vermis. Abimde 2 gün evde bakmis, bakmis ki biraz etrafi kirlestiyor , daha sonra 11 ayda almis kuslari balkona koymus.. Kuslardan birinin kanadi bir baskasi tarafinsan kesilmis , ucamiyordu. Digeride ucabildigi icin kacmis gitmis.. Abim bana kacip gittigini söyledi ama ben pek inanmadim dogrusu.. Muhtemelen o ucabiliyordu diye serbest birakmistir. Neyse diger kusuda 11. ayda balkonda tuttugu icin cok kizdim. Aldim kusu mecburen eve getirdim. Yaklasik 4-5 a yeni kanatlari cikti sonra ucabildi. Ama kanli ve acili bir dönemde gecirdi. Sonra yalniz kalmasin diye mecburen bir kus daha aldim.. Cünkü ben herzaman evde degilim..

    Malesef birbirlerimize alistik bundan sonrasi kötü olacak iste.. Ölmelerini kabullenemiyor insan.


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk
     

Sayfayı Paylaş