petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Anne kuş dövüyor

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Bulutinci tarafından 24 Mayıs 2013 başlatılmıştır.

  1. Bulutinci
    Çevrimdışı

    Bulutinci Guest

    dişi kuş yuvalıktan çıkan kuşları dövüyo.Yavrular kaçıyo kuştan.Ama yavrularda şuan bi hasar yok.Yavrular tüneğe çıktığında yavruları aşağıya atıyo.Yuvalıkta üçtane daha kuş var en küçüğü 22 günlük.Dişi kuşu ayırsam erkek beslemeye devam edermi yavruları.Bide neden dövüyor acaba.
     
  2. Muammer KONUK
    Çevrimdışı

    Muammer KONUK New Member

    Katılım:
    25 Ocak 2013
    Mesajlar:
    886
    Beğenileri:
    0
    Aman dikkat edin yuvadan atlıyanları alın benim yavruya dönmesin.
     
  3. Ezel ALBAYRAK
    Çevrimdışı

    Kıskançlıktan dövüyorlar.Muammer abininde dediği gibi atlayanları ayır kafesten.
     
  4. Bulutinci
    Çevrimdışı

    Bulutinci Guest

    yem kırmayı bilmiyo ama daha kuşlar.Bazen anne kuş besliyo bazen dövüyo anlamış değilim.Şuan aynı tünekte yan yana duruyolar.
     
  5. Ezel ALBAYRAK
    Çevrimdışı

    iyice gelişmişse alın kafesten başka kafese.Kabuksuz yem verin.
     
  6. Bulutinci
    Çevrimdışı

    Bulutinci Guest

    Babası yavruya sadece yem yemeyimi öğretiyo uçmayı filanda öğretiyomu.başka neler öğretiyo.
     
  7. Bulutinci
    Çevrimdışı

    Bulutinci Guest

    up up up up up up
     
  8. Sezin ÇELİK
    Çevrimdışı

    Sezin ÇELİK New Member

    Katılım:
    12 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    64
    Beğenileri:
    0
    annesi degil mi, sever de dover de :D :D
     
  9. Muammer KONUK
    Çevrimdışı

    Muammer KONUK New Member

    Katılım:
    25 Ocak 2013
    Mesajlar:
    886
    Beğenileri:
    0
    Öyle demeyin benim kuşa yavruya döner sonra, benimkini de annesi yaptı.

    [​IMG][/QUOTE]

    İyi takip edin kaç gündür girip çıkıyor, kafesin dibine indiği zaman baba yanına inip yem yedi mi, özellikle sabah erken saatlerde dikkat edin. Kafesin dibine yem dökün baba yem yemeyi göstersin.
     
  10. Sezin ÇELİK
    Çevrimdışı

    Sezin ÇELİK New Member

    Katılım:
    12 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    64
    Beğenileri:
    0
    saka yaptigim acikti zaten, boyle bi durumu kim normal kabul edebilir? :)
     
  11. Mehmet ŞEKER
    Çevrimdışı

    ++++++++++
     
  12. Muammer KONUK
    Çevrimdışı

    Muammer KONUK New Member

    Katılım:
    25 Ocak 2013
    Mesajlar:
    886
    Beğenileri:
    0
    Tabi kimse istemez böyle birşey olmasını.
    Bende biraz daha dikkat edilmesi ve benim yavruya olanın olmaması için uyarmak istedim.
     
  13. Bulutinci
    Çevrimdışı

    Bulutinci Guest

    teşekkür ederim muammer bey 2 tane yavruyu ayırdım kafesleri yan yana koydum erkek kuş arada girip besliyo dişi kuşta ben farkına varmadan içine girmiş kuşa vurmuş ordada rahat bırrakmadı kuşları.
    sizin kuş nasıl öyle oldu bir baktınız öylemiydi yoksa arada dürtüyomuydu.çünkü yuvada 3 kuş daha var o da bugün veya yarın çıkacak onada vuruyo çıkıcak diye heralde.Kafası yolunmuş kuşun.
     
  14. Muammer KONUK
    Çevrimdışı

    Muammer KONUK New Member

    Katılım:
    25 Ocak 2013
    Mesajlar:
    886
    Beğenileri:
    0
    Biranda yapmış, sabah uyandığımızda kuş o haldeydi.
     
  15. Mehmet ŞEKER
    Çevrimdışı

  16. selen canaydın bedel
    Çevrimdışı

    Katılım:
    25 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.366
    Beğenileri:
    6
    İyi takip edin kaç gündür girip çıkıyor, kafesin dibine indiği zaman baba yanına inip yem yedi mi, özellikle sabah erken saatlerde dikkat edin. Kafesin dibine yem dökün baba yem yemeyi göstersin.[/QUOTE]

    Oyy kiyamam ben buna :-( annesi cok feci dovmus bune ya :-(
     
  17. Emel Ayaz
    Çevrimdışı

    Emel Ayaz Guest

    duyduguma göre yavruya siz cok ilgi gösterdiysenız onu kıskanmiş olabilir ondan böyle bişey yapmiş olabilir yem kırmayi ögrendiğse ayirin yavru kuşlari
     

Sayfayı Paylaş

Kullanıcılar bu sayfayı, aşağıdaki kelimeleri arayarak buldu :

  1. muhabbet kuşu neden yavrusunu döver

    ,
  2. muhabbet kuşu yavrusunu neden döver