petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Arı mama

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Sefer CANDAN tarafından 5 Ocak 2014 başlatılmıştır.

  1. Sefer CANDAN
    Çevrimdışı

    Arkadaşlar muhabbet kuşum için mama yapıcam ve 12 vitaminli arı mama diye bir bebek maması var bunu kullansam nasıl olur? Tecrübeli arkadaşlardan yardım bekliyorum. Bir de aşağıdaki videoda mama tarifi var sizce uygun mu? Daha başka neler katılabilir?

    Kuş Maması katkısı.wmv - YouTube

    [​IMG]
    [​IMG]
     
    #1 Sefer CANDAN, 5 Ocak 2014
    Son düzenleyen: Moderatör: 5 Ocak 2014
  2. Okan Şenol
    Çevrimdışı

    Okan Şenol Active Member

    Katılım:
    2 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.405
    Beğenileri:
    1
    kuşun kaç aylık? bu mamayı genelde bebek mubiş besleyenler sulu halde şırınga vermek için kullanıyor
     
  3. Sefer CANDAN
    Çevrimdışı

    2 aylık. Peki arı mama kullanmanın büyük kuşlara bi artısı var mıdır? Yoksa başka mama tarifine mi sarayım ben:)
     
  4. Burak Ayaz
    Çevrimdışı

    Burak Ayaz Member
    Altın Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    471
    Beğenileri:
    0
    Sitede mama tarifleri mevcut bence onlara bakın.
     
  5. Okan Şenol
    Çevrimdışı

    Okan Şenol Active Member

    Katılım:
    2 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.405
    Beğenileri:
    1
    benim üretimci.mısır unu,pirinç unu,havuç,haşlanmış yumurta ve eti cici bebe katıyor
     
  6. Sefer CANDAN
    Çevrimdışı

    Sağol kardeşim. Buldum güzel tarifler var
    Sağol abi ilgin için. Mamaya alıştırıcam inş benim keretayı:)
     

Sayfayı Paylaş

Kullanıcılar bu sayfayı, aşağıdaki kelimeleri arayarak buldu :

  1. ari mama ile kus mamasi yapimi