petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

arkadaşlar bir sorum var ?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve can yalçın tarafından 4 Ocak 2015 başlatılmıştır.

  1. can yalçın
    Çevrimdışı

    can yalçın New Member

    Katılım:
    13 Aralık 2014
    Mesajlar:
    92
    Beğenileri:
    0
    Arkadaşlar sizce nijer tohumu'mu da iyi yoksa havuç mu daha iyi kızıştırmada bide havucu yiyolar ama nijeri yemle karıştırdım yemi dağıtıyolar nijeri yemiyolar cevaplarsanız çok sevinirim..
     
  2. Cancann
    Çevrimdışı

    Cancann Guest

    Bence havuç çünkü nijeri fazla kaçırdığınız zaman kuş tüye giriyor havuç daha doğal daha sağlıklı ve bir kaç vitamini birden vermiş oluyorsunuz ki üreticilerin çoğu hep havuç kullanıyor.
     
  3. can yalçın
    Çevrimdışı

    can yalçın New Member

    Katılım:
    13 Aralık 2014
    Mesajlar:
    92
    Beğenileri:
    0
    Evet bende havuç üzerinde duruyorum ama bazı arkadaşlar nijer verdiğini sölediği için bende bi deneyeyim dedim acaba bişey olurmu die bir de kışın acaba muhabbet kuşlar çiftleşip yavru verirmi..
     
  4. Emrehan DİLEKÇİ
    Çevrimdışı

    Emrehan DİLEKÇİ Active Member

    Katılım:
    13 Aralık 2014
    Mesajlar:
    1.344
    Beğenileri:
    1
    Evin sıcaklığı optimum ise kışında verirler yalnız kuşlar soğukta kalmamalı... :)
     
  5. can yalçın
    Çevrimdışı

    can yalçın New Member

    Katılım:
    13 Aralık 2014
    Mesajlar:
    92
    Beğenileri:
    0
    kapalı balkon da kalıyolardı içeri aldım uçok soğukdu korktum hasta olmalarında aldm içeriye şimdi iyiler ev hamam gibi :)
     
  6. Emrehan DİLEKÇİ
    Çevrimdışı

    Emrehan DİLEKÇİ Active Member

    Katılım:
    13 Aralık 2014
    Mesajlar:
    1.344
    Beğenileri:
    1
    İyi o zaman bir şey olmaz :)
     
  7. Cem Bora AKINCI
    Çevrimdışı

    Cem Bora AKINCI New Member

    Katılım:
    28 Aralık 2014
    Mesajlar:
    219
    Beğenileri:
    0
    nijer iyidir orantılı kullan :)
     
  8. yigitcandemirag
    Çevrimdışı

    Katılım:
    5 Ekim 2014
    Mesajlar:
    353
    Beğenileri:
    3
    Bazı kuşlar yemiyor ne yapsan da aynısı bana oldu havuç ver havuç daha iyidir.
     

Sayfayı Paylaş