petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Arkadaşlar kuşum hala uçamıyor..

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Faruk ÇELEN tarafından 12 Temmuz 2015 başlatılmıştır.

  1. Faruk ÇELEN
    Çevrimdışı

    Faruk ÇELEN New Member

    Katılım:
    21 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    132
    Beğenileri:
    0
    Arkadaşlar kuşumu yeni aldığımda sormuştum kuşum uçamıyor yani eski kuşum gibi değil. eski kuşum kafesinde durmazdı kapı açıkken sürekli uçardı oraya buraya ve uçarken hızlı nefes almazdı gelir üzerimizr konardı falan. Ama bu kuşum ilk aldığımdan beri anca kafesi koyduğum yerden bir metre ötesine gidip geri geliyor sonra nefes nefese kalıyor. Sürekli kafesi açık ama sade kafesin üstünde duruyor ne uçuyor ne bize konuyor. Bazen başka odaya götürüyorum uçurmak için nereye konacağını bilmediği için bir iki tur atıp alçalıyor ve yere konuyor. Ve yine hızlı nefes alıp veriyor sebebini bilemedim. Yardımcı olursanız çok sevinirim. Teşekkürler
     
    #1 Faruk ÇELEN, 12 Temmuz 2015
    Son düzenleme: 12 Temmuz 2015
  2. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.795
    Beğenileri:
    75
    Uçarken kanat sesi çok çıkıyorsa, yani kanatlarını çok hızlı açıp kapatıyorsa uçuş tüyleri eksik olabilir.
     
  3. Faruk ÇELEN
    Çevrimdışı

    Faruk ÇELEN New Member

    Katılım:
    21 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    132
    Beğenileri:
    0
    Sesine okadar çok dikkat etmedim ama uçarken heleki sabahları uçarken cıyaklıyor beynimin içinde yankılanıyor o ötüşü :D bu uçuş kanatları nasıl oluyor kuşun normal duruş görünüşünde tüyleri eksik gözükmüyor ama bilemedim
     
  4. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.143
    Beğenileri:
    231
    Kanat teleklerinde eksik olabilir yağlı olabilir
     
  5. Faruk ÇELEN
    Çevrimdışı

    Faruk ÇELEN New Member

    Katılım:
    21 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    132
    Beğenileri:
    0
    Abi ben anlamıyorumki şimdi hemen kanatlarının fotosunu atsam bakar mısınız
     
  6. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.143
    Beğenileri:
    231
    Böyle havada uçarken kanat aralarında boşluk varsa tüydedir tüy tamamliyordur ondandir
     
  7. Faruk ÇELEN
    Çevrimdışı

    Faruk ÇELEN New Member

    Katılım:
    21 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    132
    Beğenileri:
    0
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Fotolar bunlar abi
     
  8. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.795
    Beğenileri:
    75
    Tüyler tamam, yağlanma da yok göründüğü kadarınla.
    Kuş sağlıklı görünüyor.
     
  9. Faruk ÇELEN
    Çevrimdışı

    Faruk ÇELEN New Member

    Katılım:
    21 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    132
    Beğenileri:
    0
    Ben de öyle düşünüyorum ama uçamıyor abi sebebini bir türlü bulamadım hemen yoruluyo gibi çok hızlı nefes alıyır uçunca odada bir uçtan bir uca gitmiyor mesela. En fazla kafesin karşısındaki duvara gidip geri dönüp kafese konuyor. İki üç metre falan yani. Onuda nefes nefese yapıyor
     
  10. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.795
    Beğenileri:
    75
    Başka bir hastalığı var o zaman, solunum yollarıyla ilgili olabilir. "Eritrom" diye bir ilaç var. Hayvanların solunum yolu hastalıklarında kullanılan Antibakteriyel bir ilaç. Deneyebilirsin.
     
  11. Faruk ÇELEN
    Çevrimdışı

    Faruk ÇELEN New Member

    Katılım:
    21 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    132
    Beğenileri:
    0
    Nereden bulabilirim ve nasıl kullanılır abi, kullandığımda geçer mi uzun süredir böyle çünkü
     
  12. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.795
    Beğenileri:
    75
  13. Faruk ÇELEN
    Çevrimdışı

    Faruk ÇELEN New Member

    Katılım:
    21 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    132
    Beğenileri:
    0
    Neden kızdınki burası bi forum ve forumun adı muhabbetkuşu. Sen de adminsin ve sorularınız cevaplarımız kısmına soru sordum sadece. Haksız mıyım sence abi ?
     

Sayfayı Paylaş