petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Arkadaşlar sahiplendirme hakkında bilgi

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Halil TURAN tarafından 1 Ağustos 2014 başlatılmıştır.

  1. Halil TURAN
    Çevrimdışı

    Halil TURAN New Member

    Katılım:
    29 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    155
    Beğenileri:
    0
    Arkadaşlar sahibinden.com da bir ilan gordum ve aynen bu geçiyor ben bu arkadaşı arasam benden ucret talep etme şansı varmı ?
    UHABBET KUŞLARIMI ÜCRETSİZ OLARAK SAHİPLENDİRECEĞİM.KUŞLAR EŞ OLUP YAVRU VE YUMURTALIDIR.SAGLIKLIDIR.AYRICA AŞI,MAMA,YEM GİBİ HİÇBİR ŞEY İÇİN DE ÜCRET TALEP ETMEYECEĞİM.LÜTFEN SİTE KURALLARINI BİLENLER ARASIN BOŞ MUHABBET İÇİN ARAMAYINIZ....
     
  2. Bilal KURDDAN
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2013
    Mesajlar:
    670
    Beğenileri:
    0
    hikaye kardeş o ilanlar sahibinden.com canlı hayvan satışı yasak oldugu için o şekilde yazmak zorundalar tel açtıgın zaman fiyatını söyler satıcı sana
     
  3. Halil TURAN
    Çevrimdışı

    Halil TURAN New Member

    Katılım:
    29 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    155
    Beğenileri:
    0
    açıklama kısmında ucretsiz vereceğim demesi kafa karıştırdıda teşekkurler
     
  4. Onur KUZUKIRAN
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2013
    Mesajlar:
    523
    Beğenileri:
    0
    sahibinden.com da evcil hayvan satışı yasakdır onun için site kurallarını bilmeyen aramasın diyorlar ücretlidir ücretsiz değil yani
     

Sayfayı Paylaş