aslanlarım yine çiftleşti :)

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Taner ALTIN tarafından 1 Kasım 2014 başlatılmıştır.

  1. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Profesyonel

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.667
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Bursa
    arkadaşlar kuşlarımı 3. kez gördüm çiftleşirken :) maşallahları eksik etmeyin birde erkek tam üstüne çıkıyor dişinin tam başlıyor dişi acayip bi ses çıkarıyor sonra atlıyor dişi ordan neden yapıyor bunu acemilikten mi oluyor acaba ?
     
  2. ogretmen
    Çevrimdışı

    ogretmen Guest

    Masallh kardes.yumurtadan sonra hergun ciftlesme olursa yumurtalarin cogu dolu olur.

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:04 -->-> Daha önceki mesaj 19:04 --

    Benim beyazim da yem kiriyo artik bugun yuvaliktan disariyi izledi ama atlayamadi.
     
  3. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Profesyonel

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.667
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Bursa
    sağolun hocam maşallah beyazınıza yumurta daha olmadı hocam bekliyorum
     
  4. göztepe1925
    Çevrimdışı

    göztepe1925 Profesyonel

    Katılım:
    6 Ekim 2014
    Mesajlar:
    275
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    izmir
    Maşallah Taner devamı gelir inş yumurtlama olan kuşları dün fotoyu atmistim hani bugün kardes kafesi en kaçırmış gitmiş kuşlar :(
     
  5. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Profesyonel

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.667
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Bursa
    inşallah hocam nasıl olmuş o olay ya tüh bi bakaydınız etrafa balkonlara falan tüh yav üzüldüm şimdi :(
     
  6. göztepe1925
    Çevrimdışı

    göztepe1925 Profesyonel

    Katılım:
    6 Ekim 2014
    Mesajlar:
    275
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    izmir
    Valla bende billion istedim kuşların altlarına temizlenmesi söyledim pencereden gitmişler o kadarda ulaştık yumurtayı dizide nasip değilmiş salı günü 1cift almam bakalım çifti tamamlayan gine
     
  7. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Profesyonel

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.667
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Bursa
    tüh yav yapacak bişi yok demekki geçmiş olsun
     
  8. x16
    Çevrimdışı

    x16 Profesyonel

    Katılım:
    25 Eylül 2014
    Mesajlar:
    411
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Bursa
    maşallah kardeş erkege söverken başladı çiftleşmeye :D inşallah en kısa zamanda yumurtalarıda görürsün :D göztepe kardeş sanada geçmiş olsun bende bi ara kapıyı açık unutmuştum balkondayken ama benimkiler kafesinden ayrılmamıştı kafesi bırakmıyolar :D
     
  9. göztepe1925
    Çevrimdışı

    göztepe1925 Profesyonel

    Katılım:
    6 Ekim 2014
    Mesajlar:
    275
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    izmir
    Ewet saolasin

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:08 -->-> Daha önceki mesaj 21:06 --

    Saol kardes ya kardes tam anlamıo kacirmis saglik olsun
     
  10. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Profesyonel

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.667
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Bursa
    :D satacaktım neredeyse kuşları yav ama çiftleşme çok sürmüyor sıkıntı orada
     
  11. x16
    Çevrimdışı

    x16 Profesyonel

    Katılım:
    25 Eylül 2014
    Mesajlar:
    411
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Bursa
    idman yapıyolar daha çift kaleye geçememişler oda olur zamanla :D
     
  12. Mustafa Yildiz
    Çevrimdışı

    Mustafa Yildiz Profesyonel

    Katılım:
    20 Eylül 2014
    Mesajlar:
    345
    Beğenileri:
    0
    Oh oh merak etmetin acemi ciftlesmesi normallesir aonradan darisi basima Insallah
     
  13. Burak YİĞİT
    Çevrimdışı

    maşallahhh gelsin artık su yavrular ! :)
     
  14. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Profesyonel

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.667
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Bursa
    aynen yav gelsin artık şu yavrularr :) geçen pazar çiftleşmişlerdi bakalım yarın yumurtlayacakmı kızım poposun şişmiş biraz :)
     
  15. Burak BİLGİN
    Çevrimdışı

    Burak BİLGİN Profesyonel

    Katılım:
    8 Şubat 2014
    Mesajlar:
    515
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    İstanbul/Bahçelievler
    hayırlı olsun :::::::::::)
     
  16. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Profesyonel

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.667
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Bursa
    sağolun :) :)
     
  17. yusufkral
    Çevrimdışı

    yusufkral Profesyonel

    Katılım:
    29 Kasım 2013
    Mesajlar:
    2.831
    Beğenileri:
    3
    Yer:
    ANGARA
    maşallah ... benimkilerde 3 gündür çiftleşiorlar... kulşar oturdun odadamı başka odadamı .. [MENTION=10423]Taner ALTIN[/MENTION] işim biti artık mesajlarına bakmyımmı diyorsun şaka bir yana neden mesaj yoladım cevap vermiyorsun küstünmü:)
     
  18. İbrahim ÇİÇEK
    Çevrimdışı

    İbrahim ÇİÇEK Profesyonel

    Katılım:
    13 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    223
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    TOKAT niksar
    hadi hayırlı olsun [MENTION=10423]Taner ALTIN[/MENTION] inşaAllah yavru alırsın ;)
     
  19. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Profesyonel

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.667
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Bursa
    yok hocam niye küseyim yav :) görmedim mesajınızı bidaha yollarmısınız kuşlar oturma odasında duvara asılı boyumdan yüksekte birde tülü çekiyorum yarıya kadar görmüyorlar beni
     
  20. yusufkral
    Çevrimdışı

    yusufkral Profesyonel

    Katılım:
    29 Kasım 2013
    Mesajlar:
    2.831
    Beğenileri:
    3
    Yer:
    ANGARA
    tm ben şakasına dedim küsmeyi;)
     

Sayfayı Paylaş