Avustralya pet shop'undan farklı türde kuşlar

Konusu 'Havadan Sudan' forumundadır ve Mana tarafından 12 Kasım 2013 başlatılmıştır.

  1. Mana
    Çevrimdışı

    Mana Guest

  2. Celalettin TOPAL
    Çevrimdışı

    maşallah hepsi bir birinden güzel
     
  3. Okan Şenol
    Çevrimdışı

    Okan Şenol Profesyonel

    Katılım:
    2 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.406
    Beğenileri:
    1
    yapma be kardeşim,kanımıza giriyorsun burada :) paylaşım için teşekkürler.bu kıvrık gagalı dostlarımızın hepsi birbirinden güzel
     
  4. Mana
    Çevrimdışı

    Mana Guest

    bir de gerçekte görseniz çok güzel renkleri var yalnız tapatalk programı resimlerin kalitesini mahvetmiş :( ya nolur bari bunu düzeltin site yöneticilerimiz :( eski hali çok iyiydi tapatalkta cam gibi görünüyordu ama şimdi hem resmi küçültüyor hemde kaliteyi sıfırlıyor :(
     
  5. Celalettin TOPAL
    Çevrimdışı

    ben bu petshopa girsem sabahlarım orda :)
     
  6. Mana
    Çevrimdışı

    Mana Guest

    valla güzeller ben de bakıyorum öyle gidip gidip :) resimde papağanın biri kıyafet giyiyor ya. işte papağanlara ve muhabbet kuşlarına sevimli kıyafetler satıyorlar böyle :) yani yok yok maşallah inşallah TR'de de olur

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:40 -->-> Daha önceki mesaj 01:37 --

    bu sadece bir kısmı :) daha diğer kuşlarda var. başka konularda paylaşmıştım onları da. muhabbet kuşundan hint bülbülünden papağandan adını bilmediğim diğer kuşlara dek herşey var.
     
  7. Aysetursak
    Çevrimdışı

    Hepsi çok güzeller :) maşallah. oraya girsem çıkamam herhalde :) en çok kafasında yelpaze gibi tüyleri olanı beğendim cinsi nedir bîlmem ama çok güzel :)
     
  8. Mana
    Çevrimdışı

    Mana Guest

    kakudu diyorlar sanırım onun cinsine. yelpazesi değişik renklerde olanlarda var. yalnız bayağı büyükler normal papağanlara göre beğendiğin cins :)
     
  9. Aysetursak
    Çevrimdışı

    Hepsi çok güzel aslında ama ya :) bilmiyorum bu hayvanlarla dolu bîr yerde yaşamak isterdim
     
  10. Mana
    Çevrimdışı

    Mana Guest

    bende yaşamak istiyorum o yüzden sık sık gidiyorum :D ancak bakıp konuşmakla yetiniyorum kimisi merhaba diyebiliyor bile :D
     
  11. Cem Temiz
    Çevrimdışı

    Cem Temiz Guest

    adamlar işi biliyor.
     
  12. Mana
    Çevrimdışı

    Mana Guest

    zaten hepsi ele alışmış şekilde satılıyor papağanların. çok özen gösteriliyor onlara.günün çoğu vaktini kafes dışında geçiriyorlar. çok akıllılar papağanlarda insana kendileri yaklaşıyor alışkın olduklarından
     
  13. Mehmet ŞEKER
    Çevrimdışı

    çok güzel kuşlar yaa
     
  14. Mana
    Çevrimdışı

    Mana Guest

    Evet darısı size olsun :)
     

Sayfayı Paylaş