petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Ayak atmada devamı yok

Konusu 'Muhabbet Kuşu Bakımı ve Beslenmesi' forumundadır ve Mehmet Tek tarafından 13 Kasım 2015 başlatılmıştır.

  1. Mehmet Tek
    Çevrimdışı

    Mehmet Tek Member

    Katılım:
    28 Eylül 2015
    Mesajlar:
    109
    Beğenileri:
    1
    bu sabah kalkıp biraz onları izledim sorun şu ki erkek çok istekli ve sürekli sırtta ayak atmaya çalışıyor dişi izin vermiyor.bunlar normal karşıladığım bişey ama garibime giden dişi kuşunda erkeğin yaptığı gibi sırtta ayak atmaya çalışıyor bunlar olunca evde gürültü eksik olmuyo bildiğim kadarıyla dişi kızğın olunca ayak atabiliyormuş.dişimizin çeresi kahverengi biraz koyu erkek hep istekli ama 2 aydır tek bir kışın göremedik. eş olduklarınada eminim
     
  2. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.779
    Beğenileri:
    74
    Dişi istekli olmadığında ayağını kaldırır erkek binmesin diye.
    Bence düzelecek, sen rahatsız etme. Su akar, yolunu bulur..
     
  3. Mehmet Tek
    Çevrimdışı

    Mehmet Tek Member

    Katılım:
    28 Eylül 2015
    Mesajlar:
    109
    Beğenileri:
    1
    eyw abi.birşey daha söyliycen abi forumda en sıcak kanlı kişilerdensin yorumların sadece geçiştirmelik değil.gerçekten okuyup yorum yapmış olmak için değilde yardımcı olmak için yaptığını belli ediyo.Eğer yakın bir yerde olsanız gelip yüzyüze teşekkür ederdim.Çok Teşekkürler
     
  4. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.131
    Beğenileri:
    228
    Fotoğraf var mı acaba eminsiniz değil mi dişi olduğundan inşaallah sizde Bu duyguyu tadarsiniz
     
  5. Gokhan ERKAN
    Çevrimdışı

    Gokhan ERKAN New Member

    Katılım:
    4 Aralık 2013
    Mesajlar:
    4.151
    Beğenileri:
    1
    Levent Abi'nin dediği gibi dişi daha tam hazır değil. Hazır olduğunda ayağını kaldırmayacak aksine kuyruğunu düşürüp, erkeğin önünde eğilecektir. Güle güle besle.
     
  6. Mehmet Tek
    Çevrimdışı

    Mehmet Tek Member

    Katılım:
    28 Eylül 2015
    Mesajlar:
    109
    Beğenileri:
    1
    cinsiyet konusunda eminim onda bir sorunum yok teşekkür ederim umarım olucak bir gün yavru

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:46 -->-> Daha önceki mesaj 09:45 --

    teşekkür ederim abi yorumun için dişide bitiyo işler bekliycem
     
  7. Gokhan ERKAN
    Çevrimdışı

    Gokhan ERKAN New Member

    Katılım:
    4 Aralık 2013
    Mesajlar:
    4.151
    Beğenileri:
    1
    Aynen öyle biraz sabırla inşallah yumurta ve yavruları paylaşırsın burada Mehmet.
     

Sayfayı Paylaş