petshop

                   

ayaklari yaniyo..

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve serkan burcu tarafından 18 Temmuz 2014 başlatılmıştır.

  1. serkan burcu
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2014
    Mesajlar:
    242
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    ankara
    Arkadaslar 6 aylik disi muhabbet kusumn ayaklari cok asiri sicak. Ama bakiyorum yara sislik yada kasinti gibi bi durum yok.
     
  2. Ekincan EROL
    Çevrimdışı

    Ekincan EROL Active Member
    Platin Üye

    Katılım:
    25 Nisan 2013
    Mesajlar:
    1.541
    Beğenileri:
    2
    Yer:
    Mersin/Merkez
    Ben de arada hissediyorum parmağımda ama sıkıntı olacağını düşünmüyorum.
     
  3. serkan burcu
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2014
    Mesajlar:
    242
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    ankara
    Hic böyle olmamisti ayaginin sicagi benim elimi rahatsiz ediyo
     
  4. Okan Şenol
    Çevrimdışı

    Okan Şenol Active Member
    Platin Üye

    Katılım:
    2 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.405
    Beğenileri:
    1
    sıkıntı yok hepsinde böyle
     
  5. serkan burcu
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2014
    Mesajlar:
    242
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    ankara
    Ins. Öyledir simdide basmiyo üzerine gerci genelde yapiyo böyle ama suan cok dikkatimi cekti
     
  6. iss
    Çevrimdışı

    iss Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2013
    Mesajlar:
    1.234
    Beğenileri:
    1
    Kuşların vücut ısısı 40 derecedir. Elektronik derceyle kanadının altından ateşini ölçmelisin bi anormallik varmı diye
     
  7. kralturka
    Gizli

    kralturka Guest

    Benim kuşlarda bazen sıcak olur ayakları birazz sal uçsun :)
     
  8. serkan burcu
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2014
    Mesajlar:
    242
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    ankara
    Suan daha normal sicaktan oldu sanirim cunku su bardaginda yikanmaya calisti. Normale döndü yani:) hepinize tesekkur ederim
     
  9. kralturka
    Gizli

    kralturka Guest

    :) Benim kuşlarda bardakta yıkanıyor ya içine düşecekler diye korkuyorum bazen.
    Bazen olur öyle problem yok ..
     
  10. serkan burcu
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2014
    Mesajlar:
    242
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    ankara
    :)ilk kusumda bardaktan sadece su icerdi hic böyle seyler yasamadim yikanacagi zaman direk mutfaga muslugun altina giderdi. 14 sene ne ishal oldu ne aksirdi yani hic hastalanmadi
     
  11. kralturka
    Gizli

    kralturka Guest

    :) Nasıl öldü Rahmetli ozaman ? Benim son kuşum çok kötü öldü can çektiğini gördüm çok üzüldü gece çok geç saatti ilaç almıştım agzına damlattım biraz iyi oldu ama sabaha ölmüştü çok üzüldüm. :(
     
  12. serkan burcu
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2014
    Mesajlar:
    242
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    ankara
    çok kötü öldü yaa.. yaslanmıstı iyice çırpınarak felç olur gibi 1 saat içinde öldü. inanırmısınız 4 sene hiç bi kuşa yaklasıp sevemedim içimden gelmedi
     
  13. kralturka
    Gizli

    kralturka Guest

    Benim kide bir gece vakti öldü çırpınıyordu elimden bişey gelmedi :(
    1. Kuşum 10 Yıla yakın yaşadı,popsu şişmişti sonra eve gelen misafirlerin çocugu tarafından öldürüldü :(
    2.Kuşumda 8-9Yıl yaşadı Oda bir gece vakti çırıpınarak rahmetine kavuştu :(
    bende üzüldüm çok şimdi bunlar Yeni bakalım kaç yıl yaşayaacaklar.
     
  14. serkan burcu
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2014
    Mesajlar:
    242
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    ankara
    inş. bunlarda uzun ömürlü olur.
     
  15. Onur KUZUKIRAN
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2013
    Mesajlar:
    523
    Beğenileri:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Ankara/Elvankent
    havadandır kuşa banyo takın arada
     

Sayfayı Paylaş