Ayakta durmakta zorluk çeken mubişim tünekte duruşu :)

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve bora_19mys tarafından 27 Ocak 2014 başlatılmıştır.

  1. bora_19mys
    Çevrimdışı

    bora_19mys Süper Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2013
    Mesajlar:
    102
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Adıyaman
  2. Tevfik AKTUNÇ
    Çevrimdışı

    Kuşun çok bakımsız duruyor, mama ve vitamin takviyelerinde bulunmanı öneririm.
    Ayrıca; gagasını da kesmeni öneririm.
     
  3. Murat KARAYILAN
    Çevrimdışı

    Murat KARAYILAN Profesyonel

    Katılım:
    30 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.048
    Beğenileri:
    2
    Yer:
    Ankara/Dikmen
    Tevfik abiye katılıyorum çok bitkin ve bakımsız duruyor.
     
  4. bora_19mys
    Çevrimdışı

    bora_19mys Süper Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2013
    Mesajlar:
    102
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Adıyaman
    kuşu ölümden kurtardık bu kuşun iyi hali ona baktığım gibi kendime bile bakmıyorum vitamin avi vit kullanıyorum zaten
     
  5. Muhammed Hamza Acar
    Çevrimdışı

    Katılım:
    30 Aralık 2013
    Mesajlar:
    829
    Beğenileri:
    1
    Yer:
    İSTANBUL/KARTAL
    gaga nasıl kesilir ? bide tırnak kesilir mi ?
     
  6. BARAN
    Çevrimdışı

    BARAN Guest

    kuş çok kötü durumda gerekli ilgi ve bakımını gösterdiginize eminiz lakin birazdaha ilgi gerekiyor gerekliyse bi veterinere götürün ...
     
  7. bora_19mys
    Çevrimdışı

    bora_19mys Süper Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2013
    Mesajlar:
    102
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Adıyaman
    hergün kafes temizliği yapılıyo suyu hergün değişiyo ve vitamini düzenli veriliyo müzik dinletiyorum sürekli kafesten çıkarıyorum odada oynayıp geziyolar bi kça saat birlikte zaman geçiriyorum kendisiyle ama siz daha fazla ilgi gerekli diosunuz başka ne yapılabilir peki onu söyleyin
     
  8. BARAN
    Çevrimdışı

    BARAN Guest

    herşeyi zamana bırakın hocam düzelir ozaman şuan bile tek elimle yazıyorum diğer elimde kuşum ile yemi var yemini yiyor :) düşün artık :)
     
  9. bora_19mys
    Çevrimdışı

    bora_19mys Süper Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2013
    Mesajlar:
    102
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Adıyaman
    ALLAH ın yardımı ile çok aşama kat ettik hiç ayakta duramıyordu ve yürüyemiyodu şimdi tünekte duruyo ve yürüye biliyo ve bunları 2 haftada becerdik daha da iyi olacak inşALLAH inanıyorum
     
  10. BARAN
    Çevrimdışı

    BARAN Guest

    olur hocam olur sizin elinizden geleni yaptıktan sonra
     
  11. kartall82
    Çevrimdışı

    kartall82 Guest

    gagasini uc kısımdan kesmelisiniz bilmiyorsanız bir bilene yaptırın yoksa kus yem kiramaz tirnaklarini kesmenize gerek yok tahta tunek kullanin yeterli
     

Sayfayı Paylaş