petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Ayaktaki Gariplik

Konusu 'Muhabbet Kuşu Sağlığı,Hastalıkları ve Tedavi' forumundadır ve Kaan DURAN tarafından 4 Ekim 2014 başlatılmıştır.

  1. Kaan DURAN
    Gizli

    Arkadaşlar merhaba.
    6 Yaşında bir muhabbet kuşum var.
    Kuşumun ayağında bir gariplik olduğunu seziyorum.
    Yürümesinde Bir Gariplik Var , Sanki Güçlük Çekiyormuş Gibi.
    Malum Bayram Vesilesiyle Veterinerler Kapalı.
    Birde Sizlere Danışayım Dedim.
    Aşağıda Fotoğrafları Paylaşıyorum.
    Şimdiden Yardımcı Olan Herkese Teşekkür Eder , Hayırlı Bayramlar Dilerim.

    http://i.hizliresim.com/EEgd3D.jpg
    http://i.hizliresim.com/m83yE2.jpg
    http://i.hizliresim.com/DkPb3y.jpg
    http://i.hizliresim.com/8EMv8d.jpg
    http://i.hizliresim.com/Y5DL4D.jpg
     
  2. azmi
    Çevrimdışı

    azmi New Member

    Katılım:
    26 Mart 2014
    Mesajlar:
    258
    Beğenileri:
    0
    Normal görünüyor
     
  3. Kaan DURAN
    Gizli

    Arkadaşlar Bugün Veterinere Götürdüm Kuşu.
    Bir Yere Mi Takıldı Diye Sordu , Güç Kaybı Var Ayağında Dedi.
    Vitaminlerini Ver , Tahta Tünek Kullan Zamanla Düzelir Dedi.
    Siz Ne Düşünüyorsunuz Bu Konuda ?
     
    #3 Kaan DURAN, 6 Ekim 2014
    Son düzenleyen: Moderatör: 6 Ekim 2014
  4. Muzaffer SEVİM
    Çevrimdışı

    Katılım:
    10 Haziran 2014
    Mesajlar:
    688
    Beğenileri:
    0
    Görünüşe göre tek sıkıntı tırnakları uzamış,kesmenizde yarar var.Kesebilirseniz siz kesin.Tırnağın içinde kırmızı bir damar görünür zaten o damara gelmiyecek şekilde tüm tırnakları kesin.Basit bi şey ama yok yapamam derseniz destek alın.Kestikten sonra tahta tünek kullanmaya dikkat edin
     
  5. Fuat E. GÜL
    Gizli

    kendin kesme , kuşcuya falan götür . Ben bi kee denedim kanadı bir dahada denemedim .
     
  6. Kaan DURAN
    Gizli

    Arkadaşlar Tırnak değil.
    Belirgin Bir Güç Kaybı Var Ayakta.
     
  7. Emre TAVLAN
    Çevrimdışı

    Emre TAVLAN Active Member

    Katılım:
    7 Haziran 2013
    Mesajlar:
    1.091
    Beğenileri:
    9
    Kusun yasi malum yaslanmis artik olur bole seyler
     
  8. Resul OZYAMAN
    Çevrimdışı

    Resul OZYAMAN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2014
    Mesajlar:
    1.168
    Beğenileri:
    9
    tırnak ile alakası yok yaş ile de alakası yok diye düşünüyorum benim kuşumdada öyle ayakları felçmiş gibi güçsüz 8-9 aylık bişi hareket felan ediyor ama fazla kullanamıyor tüllere takılıyordu tırnakları uzun diye kestim az düzeldi ayakları felç sanki.
     
  9. Kaan DURAN
    Gizli

    Yıllardır Tırnaklarını Ben Kesiyorum Zaten.
    Yarın Tırnaklarını Keseyim.
    Terramycin Sürüyorum İki Gündür , Rahatladığını Görüyorum.
    Birde Vitaminleri Kullanalım.
    Ah Birde Suyunu İçirmeyi Başarabilsek.
     
  10. Resul OZYAMAN
    Çevrimdışı

    Resul OZYAMAN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2014
    Mesajlar:
    1.168
    Beğenileri:
    9
    benim kuşda suyunu içmiyor ben sırında ile videolarda var el ile besleme yazınca çıkar onlarla yapıyorum bazen içiyor bazen içmiyor.
     
  11. Ceren S.
    Çevrimdışı

    Ceren S. New Member

    Katılım:
    21 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    401
    Beğenileri:
    0
    Kalsiyum kaynağı var mı kafesinde?
     
  12. Emre DRN
    Gizli

    Emre DRN Guest

    Fotoğraflarda sıkıntı yok ama tırnakları keserken damarlarida kesmiş olabilirmisiniz
    Edit;Güç kaybı için vitamin takviyesi yap
     
    #12 Emre DRN, 7 Ekim 2014
    Son düzenleyen: Moderatör: 7 Ekim 2014
  13. Kaan DURAN
    Gizli

    Merhaba Arkadaşlar.
    Ailemden Ayrı Yaşadığım İçin 1 Aydır Yoktum.
    Bu Esnada Evdekilerin Kuşa B Vitamini Vermelerini Söylemiştim.
    Ne Yapmışlar , Ne Etmişlerse de Kuş Vitaminli Suyu İçmemiş.
    Onlarda Direk ağzına Vermeye Başlamışlar.
    Bugün Eve Geldiğimde , Kuşun Dışkısı Poposuna Yapışıyor ve Poposunun Oradaki Tüyler Neredeyse Hep Dökülmüş.
    Sol Bacağını Artık Hiç Kullanamıyor.
    Yere Saldığımda , Dizinin Üstüne Basa Basa Yürüyor.
    Sağ Ayağındaysa Güç Kaybı Var.
    Tüneği Tam Kavrayamıyor , O Eski Gücü Kalmamış.
    Sürekli Kafesin Demirine Tutunarak Kalıyor.
    Elimde Avi-Vit Multivitamin (50 gr.) ve Avisol Damlatma Süspansiyonu Şeklinde Vitamin Var.

    Şimdi Bir Başka Veterinere Daha Götürecem.
    Fakat Nedense Elden Pek Bir Şey Gelmeyecek Gibi.
     

Sayfayı Paylaş