petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Bacağı şişti

Konusu 'Muhabbet Kuşu Sağlığı,Hastalıkları ve Tedavi' forumundadır ve Shewolf00 tarafından 5 Nisan 2016 başlatılmıştır.

  1. Shewolf00
    Çevrimdışı

    Shewolf00 New Member

    Katılım:
    23 Mart 2016
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    0
    Sanirim tule takildi bende yeni farkettim kac gundur topalliyodu tunekte durabiliyo ama ishali bi kesiliyo bi basliyo
    Eczaneden bu kremi aldim surdum ama daha etkili bi krem varmi birde kanadinin alti sismis resmen baldir kismi.sisligi icin napabilirim

    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:55 -->-> Daha önceki mesaj 19:00 --

    Yardimci olacak kimse yokmu
     
    #1 Shewolf00, 5 Nisan 2016
    Son düzenleme: 5 Nisan 2016
  2. Yüksel BULUT
    Çevrimdışı

    Yüksel BULUT Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2016
    Mesajlar:
    539
    Beğenileri:
    43
    İshal için ben suluklarına çeyrek çay kaşığı limon damlatıyorum.Günlük olarak sularını değiştir.Kafesin iç tellerini domestosla siliyorum.Hijyen önemlidir.Ayrıca sıcak yerde bulunması gerek.Muhabbet kuşları ishal olduğu zaman vücut ısılarını dengede tutamazlar.Birde o kuşun baldır kısmındaki tüylere ne oldu.Yani tüle felan takılmayla olacak bir iş değilki bu.Hayvanın orasında resmen ödem oluşmuş gibi.
    Sıcak su ve pamuk yardımıyla günde iki defa olmak üzere pansuman yapın.Kuruladıktan sonra elinizdeki kremi iyice yedirerek sürün.Geçmiş olsun.Bu arada bol bol vitamin vermeyi ihmal etmeyin.
     
  3. DarkredBlue61
    Çevrimdışı

    Katılım:
    23 Mart 2014
    Mesajlar:
    855
    Beğenileri:
    7
    İncinme Filansa Bence Zamanla Geçecektir acı çekecek Ama.
     

Sayfayı Paylaş