banyoyu abartan kepaze ;)

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Gülşen ÖZDEMİR tarafından 26 Kasım 2015 başlatılmıştır.

  1. Gülşen ÖZDEMİR
    Çevrimdışı

    Gülşen ÖZDEMİR Profesyonel

    Katılım:
    29 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    746
    Beğenileri:
    1
    Cinsiyet:
    Bayan
    Yer:
    ANKARA
    Asiri kizginligindan dolayi kuluckadaki disisine rahat vermeyen erkegime banyoluk takip ayrildim 5 dk suda dans etmis resmen bu sogukta :) hasta olmaz umarim kizginlik gecene kadar banyo vermelimiyim

    [​IMG]
     
  2. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Profesyonel

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    14.166
    Beğenileri:
    188
    Yer:
    İstanbul / Maltepe
  3. Gülşen ÖZDEMİR
    Çevrimdışı

    Gülşen ÖZDEMİR Profesyonel

    Katılım:
    29 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    746
    Beğenileri:
    1
    Cinsiyet:
    Bayan
    Yer:
    ANKARA
    Ne guldum aksm aksam :) sican lafiniza. siska cirkindi iyice tipsiz oldu duzeltmiyor tuylerini hala oyle duruyo digerleride sevdi banyoyu kavga ediyolar yikanmak icin.gunde 2-3 dk banyo vereyimmi buna kizginligini atsin
     
    #3 Gülşen ÖZDEMİR, 26 Kasım 2015
    Son düzenleme: 26 Kasım 2015
  4. Uğur GENÇ
    Çevrimdışı

    Uğur GENÇ Moderator

    Katılım:
    24 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    7.720
    Beğenileri:
    510
    Kızgınlığın giderilmesi için yulafta verilebilir.
     
  5. Gülşen ÖZDEMİR
    Çevrimdışı

    Gülşen ÖZDEMİR Profesyonel

    Katılım:
    29 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    746
    Beğenileri:
    1
    Cinsiyet:
    Bayan
    Yer:
    ANKARA
    Yulaf kabuksuz olaral yokta suan yulaf kepegi var sabah yumurtayla beraber bolca verebilirim olursa kac gune gecer kizginlik son 3 yumurtam kaldida canli suan icleri
    Kirilmadan ciksinlar babada baksin istiyorumda
     
    #5 Gülşen ÖZDEMİR, 26 Kasım 2015
    Son düzenleme: 26 Kasım 2015
  6. Zeynep TÜRK
    Çevrimdışı

    Zeynep TÜRK Süper Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    169
    Beğenileri:
    1
    Ne şirin canım benim :) Maşallah
     
    #6 Zeynep TÜRK, 26 Kasım 2015
    Son düzenleme: 26 Kasım 2015
  7. Gülşen ÖZDEMİR
    Çevrimdışı

    Gülşen ÖZDEMİR Profesyonel

    Katılım:
    29 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    746
    Beğenileri:
    1
    Cinsiyet:
    Bayan
    Yer:
    ANKARA
    Tsk ederim bence cirkin :)
     
  8. cocomade
    Çevrimdışı

    cocomade Profesyonel

    Katılım:
    19 Ekim 2013
    Mesajlar:
    480
    Beğenileri:
    0
    Cinsiyet:
    Bayan
    Yer:
    Ankara
    Sihhatler olsun.. :) herhangi bir sampuan reklaminin yeni yuzu olabilir o derece yakisikli olmus. :)
     
  9. Gülşen ÖZDEMİR
    Çevrimdışı

    Gülşen ÖZDEMİR Profesyonel

    Katılım:
    29 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    746
    Beğenileri:
    1
    Cinsiyet:
    Bayan
    Yer:
    ANKARA
    :) tsk ederim tuyleri kuruttu simdi daha kilikli gorunuyo.
     
  10. Anıl ATIŞ
    Çevrimdışı

    Anıl ATIŞ Profesyonel
    Muhabbet Kuşu Üreticisi

    Katılım:
    21 Aralık 2014
    Mesajlar:
    1.517
    Beğenileri:
    19
    Yer:
    İstanbul Avcılar
  11. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Muhabbet Kuşu Üreticisi

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.585
    Beğenileri:
    353
    Yer:
    İstanbul/Pendik
    Maşallah sipaya Güle güle besleyin
     
  12. Berşan KENAR
    Çevrimdışı

    Berşan KENAR Profesyonel

    Katılım:
    18 Ekim 2015
    Mesajlar:
    572
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    istanbul/fatih
    MaşaALLAH abim çok tatlı :) bnm bir sorum var tüyleri neden öyle oluyor banyodan sonra ?

    SM-G313HY cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  13. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Profesyonel

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    14.166
    Beğenileri:
    188
    Yer:
    İstanbul / Maltepe
    Ortamın ısısı müsaitse her gün banyo yapmasında sorun yok..
    Mamayı haftada 3 gün vermen yeterlidir.
     
  14. Gülşen ÖZDEMİR
    Çevrimdışı

    Gülşen ÖZDEMİR Profesyonel

    Katılım:
    29 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    746
    Beğenileri:
    1
    Cinsiyet:
    Bayan
    Yer:
    ANKARA
    tşk ederim yusuf bey.

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 08:09 -->-> Daha önceki mesaj 08:09 --

    tmm levent bey tşk ederim. soğuksada ısıtırız bebişler için :)

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 08:10 -->-> Daha önceki mesaj 08:09 --

    ıslandığı için oluyor berşan :) abi değilim ablayım.

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 08:11 -->-> Daha önceki mesaj 08:10 --

    sizde banyo verin mavişe :D rahatlasın
     
  15. Gökhan kaplan
    Çevrimdışı

    Gökhan kaplan Aktif Üye

    Katılım:
    20 Aralık 2015
    Mesajlar:
    40
    Beğenileri:
    0
    Merhaba Gülşen hanım kuşunuz banyo yaptıktan sonra bir sıkıntı çıktımı. oda sıcaklığı tahmini kaç derece ve kendiliğinden mi kurudu kuş Teşekkürler.
     
  16. Gökhan Kardeşler
    Çevrimdışı

    Gökhan Kardeşler Süper Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2015
    Mesajlar:
    105
    Beğenileri:
    1
    Yulaf kepeğinin kendi ağırlığının 25 katı kadar su emebildiği söyleniyor.
    Özellikle diyet yapanlar için, tokluk hissi vermesi için kullanılıyor.
    Bu özelliğini dikkate alırsanız bence yulaf kepeğini kuşlarınıza vermemelisiniz.
    Kuşların kursaklarındaki suyu emerek şişip sindirim zorluğuna sebep olabilir.
    Özellikle yavru besledikleri dönemlerde yavrunun kursağında şişecek olursa yavrunun ölümüne sebep olabilir.
     
  17. Gülşen ÖZDEMİR
    Çevrimdışı

    Gülşen ÖZDEMİR Profesyonel

    Katılım:
    29 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    746
    Beğenileri:
    1
    Cinsiyet:
    Bayan
    Yer:
    ANKARA
    kendiliğinden kurudu kaloriferin yanındalar 18 derecedir tahmini .bi sıkıntı çıkmadı yavru baktığı için yuvalıkta ısınmıştır.bu aralar veriyorum banyo girmiyor zaten.

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:59 -->-> Daha önceki mesaj 21:58 --

    tşk ederim yorumunuz için bi kaç kere verdim devamlı vermiyorum zaten protein için vermiştim ama yumurta yeterli oluyor tek başına + yumurta kabukları deli gibi tüketiyorlar zaten :)
     

Sayfayı Paylaş