petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Baş Sağlığı

Konusu 'Havadan Sudan' forumundadır ve Tezcan GÜMÜŞ tarafından 5 Kasım 2013 başlatılmıştır.

  1. Tezcan GÜMÜŞ
    Gizli

    Ezel Arkadaşımızın Erkek Jumbo Kuşu hakkın rahmetine kavuşmuştur.

    Bütün Kuşlar doğar büyür yaşar ve ölür, önemli olan Yaşadığı Süre içindeki onları rahat ettirmektir Başın Sağolsun EZEL arkadaşımın

    :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

    Fakat Yasını fazla tutmadı hemen gidip dişinin yanına Show Jumbo Erkek kuş aldı Vefasız Ezel Erkek kuşun fotoğrafını koyda bakalımmmm
     
  2. Ezel ALBAYRAK
    Çevrimdışı

    Ezel ALBAYRAK Active Member

    Katılım:
    29 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    1.144
    Beğenileri:
    0
    Bu konuyu açtığına inanmıyom aklımın ucundan geçmezdi yani nerden aklına geliyor ya la

    gerek jumbo olsun gerek diğer kuşlar olsun gerekse yavru olsun çok kaybettim ama yerine yenisini koymayıda bildim dayı ne yapalım yalnızlık Allaha mahsus~

    neyin yasını tutayım yav ;

    İster Bey ol ,ister Paşa.. Adem (a.s)gibi bin yıl yaşa.. Ecel gelince birgün başa.. Kara topraga gireceksin Paşa Paşa.

    Nefesimiz varsa yarına kadar yaşayacaz paşa paşa

    müsait olduğumda resim özelden atarım sana çünkü kem gözle bakan insan çok

    ama diyosan dertliyiz kederliyiz al dinle istanbulda olacaktın şimdi ahh ulan ahh sabahlar olmasın :G

    [YOUTUBE]-Ehh-cGgpgY[/YOUTUBE]

    [YOUTUBE]4jloXhYL-h4[/YOUTUBE]
     
    #2 Ezel ALBAYRAK, 5 Kasım 2013
    Son düzenleme: 5 Kasım 2013
  3. Tevfik AKTUNÇ
    Gizli

    Üzüldüm ama sıkma canını
     
  4. Ezel ALBAYRAK
    Çevrimdışı

    Ezel ALBAYRAK Active Member

    Katılım:
    29 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    1.144
    Beğenileri:
    0
    Yok be tefom ne sıkacam keşke insanın tek sıkıntısı kuş olsa.. diyorum ya her canlının nefesi bi yere kadarsa yapacak birşey yok hacı
     
  5. selen canaydın bedel
    Çevrimdışı

    Katılım:
    25 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.366
    Beğenileri:
    6
    ezel söyle naptın kuşa?vicdansız adam :p ayıp insan biraz üzülür dimi ama :p :D
     
  6. Onur TOPAL
    Çevrimdışı

    Onur TOPAL Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2013
    Mesajlar:
    1.523
    Beğenileri:
    0
    Ezel basın sagolsun :D lutino lazım mı lutino :D
     
  7. Ezel ALBAYRAK
    Çevrimdışı

    Ezel ALBAYRAK Active Member

    Katılım:
    29 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    1.144
    Beğenileri:
    0
    vallah bişi yapmadım ama öyle ya bacım çevremde olsun yakınlarımdan olsun ölenlere hiç üzülmüyom yada üzülemiyom yapım bu heralde
    jumbo ise gönder tabi bedava, yoksa biliyon dönence - simsiyah gecenin dırı dırı dırt.

    bana göndermeyi bırakta bir vefalık yap benim yerime selen teyzeme bir kuş ver yavru olsun lutino haaaa parasınıda istiyosan göndeririz gerçi para istemezsin sen ha istersen nokta :G
     
  8. selen canaydın bedel
    Çevrimdışı

    Katılım:
    25 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.366
    Beğenileri:
    6

    :D ah ezel ah senden de bunu beklerdim zaten..
     
  9. Cem Temiz
    Gizli

    Cem Temiz Guest

    Ezel basın sagolsun
     
  10. Ezel ALBAYRAK
    Çevrimdışı

    Ezel ALBAYRAK Active Member

    Katılım:
    29 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    1.144
    Beğenileri:
    0
    Simdi iimi diyin kotumu diyin yerdemi vuruyon gogemi cikariyon anlamadim

    HTC Explorer A310e cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:38 -->-> Daha önceki mesaj 02:38 --

    Bu arada 2. De oldu biliyonmu

    HTC Explorer A310e cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
     

Sayfayı Paylaş