petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Başını aşağı eğiyor öyle bekliyor

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Yener GÜNGÖR tarafından 6 Ağustos 2013 başlatılmıştır.

  1. Yener GÜNGÖR
    Çevrimdışı

    Arkadaşlar yeni bi kuş aldım 3 4 aylıktan büyük galiba fotolarını atcam.ama şimdiki sorum şu kuş tünekte başını aşağı eğip sanki karadenizde gemileri batmış gibi duruyor sanki karnı ağrıyor gibi hatta bi tarafına doğru eğilerek duruyor tünekte sorunu nedir bilgisi olan arkadaşlar beni bilgilendirirseniz çok sevinirim..

    Mesela alttaki bu resim egilemeye başlayan hali daha da eğiliyor ama ben yaklaşıp resim cekecegim zaman biraz kaldırıyor

    [​IMG]

    Bu alttaki resimde de dikka ederseniz yanına yatıyor yani ayaklarıyla vücudu düz degil

    [​IMG]

    Şimdi cektim yeni resmini o vaziyette uzun süre bekliyor

    [​IMG]
     
    #1 Yener GÜNGÖR, 6 Ağustos 2013
    Son düzenleyen: Moderatör: 6 Ağustos 2013
  2. Ethem AVCI
    Çevrimdışı

    Ethem AVCI Member

    Katılım:
    22 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    207
    Beğenileri:
    4
    Kuş Daha Çok Yeni Alışma Aşamasında Böyle Durgun olması Beklenebilir. Hatta yem yemeyip Su İçmediğinide Gözlemleyeceksiniz. O bakımdan Korkmayın. 1 haftaya Alışır.
     
  3. H. Mehmet YILDIZ
    Çevrimdışı

    Eve yeni gelen tüm kuşlar bu tarz tavır seygilerler.
     
  4. Yener GÜNGÖR
    Çevrimdışı

    Ama cok asırı asagı egmesi normal mi nerdeyse poposuna kdr gelcek karnına kadar egıyor
     
  5. VEYSEL MUSTAFA SAHİN
    Çevrimdışı

    Benim disi kus bazen uyurken senin dedigin hareketi yapiyor ve 2 aydir bende
     
  6. Mehmet Gündoğdu
    Çevrimdışı

    ishali filan varmı kontrol edin yoksa sağlığı yerindedir sanırım yeni geldiğinden öyledir..
     
  7. Yener GÜNGÖR
    Çevrimdışı

    ishalinin oldugunu tam olarak anlayamıyorum ama kakası poposuna yapısık kalıyo ilk yaptıgında 5 10 dk sonra düşmüş oluyo baktıgımda. simdi yeni resimlerini cektim koyayımda durusuna bisey soyleyin kuşçudan alırkende durgundu ama elimi uzatınca kacıyodu saga sola hicbiseyi yokmus gibi ama eve getirince durgun uyuklar gibi vaziyetlerini gordum..
     
  8. Yener GÜNGÖR
    Çevrimdışı

    Bir de bu resimden yaşıyla ilgili bilgi verirmisiniz çiftleştirmeyi düşünüyorum ilerde uygun olurmu
    [​IMG]
     
  9. Ayşegül YÜCEL
    Çevrimdışı

    Bence yeni aldığınız kuşu size alışana kadar diğer kuşunuzdan ayırın.
     
  10. Ömer Tekin
    Çevrimdışı

    Katılım:
    6 Nisan 2013
    Mesajlar:
    305
    Beğenileri:
    0
    Kuş strese girmiş gibi. Benim kuş da böyle oldu. Vitalmax diye vitamin verdim. Suyuna 1 damla attım. 1 hafta boyunca her gün verdim. Suyu her gün değiştirdim. Maşallah şimdi canavar gibiler.
     
  11. Mehmet ŞEKER
    Çevrimdışı

    3 aylık kuşunuz
     
  12. Onur TOPAL
    Çevrimdışı

    Onur TOPAL Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2013
    Mesajlar:
    1.523
    Beğenileri:
    0
    yeni kuslarda olur böyle seyler bir süre sonra alısırlar.
     
  13. H. Mehmet YILDIZ
    Çevrimdışı

    Yeni ortama girdiği için çok normal.
     
  14. ArTemiS
    Çevrimdışı

    ArTemiS Guest

    Yeni geldiği için alışma sürecinde bu tür durumlar olur.. Fakat siz yine de kuşunuzun sağlıklı olup olmadığını gözlemleyin..
     
  15. emparatoor
    Çevrimdışı

    Benim bi kusumda ayni bu durumda 3 aydir bende ortama fazlasiyla alisti uyuklarken yada uyurken boyle bi sorun yok ama seninkide oyle sanirim...
     
  16. Yener GÜNGÖR
    Çevrimdışı

    Sagoalsın Mehmet kardeş
    Simdi farkettim, galiba kuşun ayaklarında problem var tünegi güçlü tutamıyor birde ishali var galiba çünkü kakası çok cıvık katılık hiç yok en basit ve hızlı bir şekilde nasıl düzeltebilirim...Yardımlarınız içinde çok teşekkür ederim.
     
  17. Yener GÜNGÖR
    Çevrimdışı

    Ama daha sonra yanına koydugumda sıkıntı olmasın ben birbirlerine alışsınlar istiyorum
    O ilacı nerden temin edebilirim eczanedenmi yoksa kuşçu da varmıdır.
     
  18. Sevtap DERİN
    Çevrimdışı

    Eğer ishal ise hastadır. Mutlaka tedavi etmeye bak. Haşlanmış patates, muz, pirinç lapası verebilirsin. Yahut Avidiare'yi önerebilirim.
     
  19. ismail kaan
    Çevrimdışı

    Ciflesme olmaz dişi kücük erkek yetişkin
     
  20. Mehmet ŞEKER
    Çevrimdışı

     

Sayfayı Paylaş

Kullanıcılar bu sayfayı, aşağıdaki kelimeleri arayarak buldu :

  1. muhabbet kuşu kafasını eğiyor

    ,
  2. muhabbet kuşum başını eğiyor

    ,
  3. muhabbet kusu kafasini yere koyuyor

    ,
  4. muhabbet kuşum boynunu büküyor,
  5. kuşun kafasi aşağıya eğiyor,
  6. muhabet kusu neden kafasini yere,
  7. muhabbet kusu kafasi asagida,
  8. kusum kafasi asagi bakarak uyuyor,
  9. muhabbet kuşum yutnunurken boununu eğiyor ,
  10. yavru muhabbet kuşunun başını öne eğmesi