petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Batuhan çolak

Konusu 'Üyelerimizden Duyurular' forumundadır ve burak1872 tarafından 24 Kasım 2013 başlatılmıştır.

  1. burak1872
    Çevrimdışı

    burak1872 Guest

    Arkadaşlar Batuhan abiyi herkeze tavsiye ederim bu kadar kaliteli Ve temiz Üretim Yaptigi İçin Kuşlar Gayet Saglikli Ve Güzel Kuşlar Batuhan Abiden Kuş Almak Olursa Mesaj atabilir
     
  2. Okan Şenol
    Çevrimdışı

    Okan Şenol Active Member

    Katılım:
    2 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.405
    Beğenileri:
    1


    yeri neresi yani ili
     
  3. burak1872
    Çevrimdışı

    burak1872 Guest

    İstanbul Eyüp Her ile Sorunsuz Bi Şekilde Yolluyor İsteyen Olursa İl farketmez
     
  4. Okan Şenol
    Çevrimdışı

    Okan Şenol Active Member

    Katılım:
    2 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.405
    Beğenileri:
    1
    bence satış için bir kaç resim yüklerseniz,özellikle üretimhane resimleri süper olur.ne kadar resim o kadar alıcı
     
  5. dante25
    Çevrimdışı

    dante25 Member

    Katılım:
    28 Haziran 2013
    Mesajlar:
    827
    Beğenileri:
    0
    abi facebookta videoları üretimhanesinin. gerçekten güzel kuşları var.
     
  6. burak1872
    Çevrimdışı

    burak1872 Guest

Sayfayı Paylaş

Kullanıcılar bu sayfayı, aşağıdaki kelimeleri arayarak buldu :

  1. batuhan çolak muhabbet kuşu