petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Benim Mubişler

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve TCNaRKoZz tarafından 24 Haziran 2014 başlatılmıştır.

  1. TCNaRKoZz
    Çevrimdışı

    TCNaRKoZz Guest

    Merhaba Arkadaşlar Mubişlerimin Saglık Durumları Nasıl Yuvalıgı Bos Yumurtalarla Birlikte Çıkardım Az önce 1 hafta Sonra Geri Takayım mı Kuşlarda Görünen ters bir Durum varmı Bilgilerinize İhtiyacım Var Şimdiden Tşkler..[​IMG][​IMG]Birde Birdaha Ne Zaman Çiftleşir ve yumurta Alabilirim[​IMG]
     
    #1 TCNaRKoZz, 24 Haziran 2014
    Son düzenleyen: Moderatör: 24 Haziran 2014
  2. ömer duran yagar
    Çevrimdışı

    ters bır durum goremedım acıkcası.hatta guzel kuslar :D
     
  3. TCNaRKoZz
    Çevrimdışı

    TCNaRKoZz Guest

    Peki Abi 3 Yumurtası Vardı Boş Olduğu için yuvalıkla beraber çıkardım napayım şimdi kızgınlaştırıcı yem ile mama takviyesi yapayım mı yeniden yuvalıgı 1 hafta sonra takıcam
     
  4. İsmet Koparan
    Çevrimdışı

    İsmet Koparan New Member

    Katılım:
    4 Haziran 2014
    Mesajlar:
    37
    Beğenileri:
    0
    Dişi hala çiftleşme modunda kuyruk düşmüş tahminimce yakın sürede tekrar çiftleşeceklerdir.
     
  5. TCNaRKoZz
    Çevrimdışı

    TCNaRKoZz Guest

    Peki Çiftleştiler Diyelim Bu sefer Boş Çıkma Olasılıgı Düşük Demi Yada Boş Olmaması İçin Ne Yapmalıyım Arkadaşlar
     
  6. İsmet Koparan
    Çevrimdışı

    İsmet Koparan New Member

    Katılım:
    4 Haziran 2014
    Mesajlar:
    37
    Beğenileri:
    0
    krdeşim bu işler kısmet işi ama ikinci kuluçkada dolu olma olasılığı daha yüksek birde kuluçka esnasında sık sık yumurtaları eline alıp dişiyi rahatsız etmemen de önemli
     
  7. TCNaRKoZz
    Çevrimdışı

    TCNaRKoZz Guest

    Tamam abi Tşkler Herşey İçin..
     
  8. CNK TC
    Çevrimdışı

    CNK TC New Member

    Katılım:
    4 Mart 2014
    Mesajlar:
    1.171
    Beğenileri:
    4
    Kafes küflümü bana mı öle geldi ? Eğer kafes küflüyse değiştirme zamanı gelmiş yoksa kuşlarınız için çok büyük tehlike oluşacaktır.
     
    #8 CNK TC, 24 Haziran 2014
    Son düzenleme: 24 Haziran 2014
  9. TCNaRKoZz
    Çevrimdışı

    TCNaRKoZz Guest

    Kafes Küf Degilde Boyası Dökülmüş Ya El Yapımı Kafes Yapıcam Yada Yeni Kafes Alcam Bakalım Hangisi Olursa Artık
     
  10. yusufkral
    Çevrimdışı

    yusufkral Active Member

    Katılım:
    29 Kasım 2013
    Mesajlar:
    2.828
    Beğenileri:
    3
    sen yuvayı tak kuş yumurtlar en geç 1 aya tekrar yumurtlar eger yerlerini değiştirmesen dişi kızışık hala kızıştırıcı yem kulanma yag yapar hiç yumurtlamaz o zaman havuç veer birde yumurta mamsı yap haftada 2 gün erkeğinde anüs yani k*ç bölgesindeki tüyleri makas yardımıyla kısalt kes yumurtalar dolu çıkar bidaki kuluçkada

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:45 -->-> Daha önceki mesaj 17:43 --

    ortamı bahçeyi görünce gece konduda oturdum yıllar aklıma geldi ne güzel muştakil evler:)
     
    #10 yusufkral, 24 Haziran 2014
    Son düzenleme: 24 Haziran 2014
  11. TCNaRKoZz
    Çevrimdışı

    TCNaRKoZz Guest

    Yusuf Abi Yuvasını Değişecem Yarın Kitaplık Ver Evde Bitane Ona Geçirecem Kuşları Nasıl Olcak Yumurtlamaz mı 1 Ay İçinde Tekrar Öle Olursa Nasıl Yapalım Şimdi

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:02 -->-> Daha önceki mesaj 19:01 --

    Ewet Müstakil Tek Katlı Evde Oturuyoruz Bahçeli Ev Kat Da Yaşayamam :)
     
  12. yusufkral
    Çevrimdışı

    yusufkral Active Member

    Katılım:
    29 Kasım 2013
    Mesajlar:
    2.828
    Beğenileri:
    3
    o kuşlara bağlıda yer değişiklinden uzaya bilir süre amam en uzun olsa 2 ay sürer ben değiştirdim kavga eti çift dişi sistiresi yaptı 1 hafta ayırdım birleştirdim toplam 2 ay sürdü işte bu olaylar gecen hafta oldu şimdi dişi yumurtlayacak herşey yoluna girdi çiftleştiler 3 gün önce işte
     
  13. TCNaRKoZz
    Çevrimdışı

    TCNaRKoZz Guest

    Kızgınlaştırıcı Vermeyi Kesiyorum O Zaman Havuç İle Yumurta Maması Takviyesi Yapıyorum Demi..
     
  14. yusufkral
    Çevrimdışı

    yusufkral Active Member

    Katılım:
    29 Kasım 2013
    Mesajlar:
    2.828
    Beğenileri:
    3
    aynen öyle kardeş
     

Sayfayı Paylaş