petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Benim mübişler

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Hakan VATANSEVER tarafından 9 Mayıs 2013 başlatılmıştır.

  1. Hakan VATANSEVER
    Çevrimdışı

    Katılım:
    20 Nisan 2013
    Mesajlar:
    147
    Beğenileri:
    0
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Merhaba arkadaşlar daha önce dişi muhabbetimi göstermiştim, yanına arkadaş aldım 2-2,5 aylık kuslarım iyi anlaştı 1 haftayı gectı erkeği aldıgım ve bir sorunum var kuslarım uçmuyor, dişi tek iken kafesi actıgımda direk fırlar ucardı ama erkek geldiğinden beri uçmuyor erkekte uçmuyor ben zorla cıkarıyorum ama kafese geri dönüyolar tek salsamda böyle çift olarak salsamda böyle önerilerinizi alırsam sevinirim :)
     
  2. Ezel ALBAYRAK
    Çevrimdışı

    Hayırlı olsun, yavru istiyorsan zaten kafesten çıkarma.
     
  3. Mehmet ŞEKER
    Çevrimdışı

    yavru için yaşları küçük ama uçmalarına gerek var mı sizce çünkü yağlanma felan yok kuşlarda..
     
  4. Umutcan AĞLAR
    Çevrimdışı

  5. Mehmet ŞEKER
    Çevrimdışı

    ayrıca çok tatlılar.. :)
     
  6. Hakan VATANSEVER
    Çevrimdışı

    Katılım:
    20 Nisan 2013
    Mesajlar:
    147
    Beğenileri:
    0
    ilk defa kuş bakıyorum; yağlanma yok, zaten gençler ama uçmaları doğalarında var uçmak istemiyolar o yüzden sorıyım dedim :) teşekkür ederim
     
  7. Mehmet ŞEKER
    Çevrimdışı

    :) birbirleriyle oynamayı uçmaya tercih ediyorlar demek ki :)
     
  8. Hakan VATANSEVER
    Çevrimdışı

    Katılım:
    20 Nisan 2013
    Mesajlar:
    147
    Beğenileri:
    0
    :) birde erkeğin kuyrugu dişiye göre çok daha kısa bu türünden dolayı mı kaynaklanıyo yoksa baska bi sebebi mi vardır
     
  9. Mehmet ŞEKER
    Çevrimdışı

    erkek kuşunuzun kuyruğu normalinden kısa. ama değiştiriyor olabilir zamanla çıkar inş.
     
  10. wavysea
    Çevrimdışı

    wavysea Guest

    pardon yanlışlıkla oldu
     
    #10 wavysea, 9 Mayıs 2013
    Son düzenleyen: Moderatör: 9 Mayıs 2013
  11. Mehmet ŞEKER
    Çevrimdışı

    video açılmıyor.. :(
     

Sayfayı Paylaş