petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

bi taraf beyaz bi taraf mavi...

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Derya ŞENSOY tarafından 23 Ağustos 2013 başlatılmıştır.

  1. Derya ŞENSOY
    Çevrimdışı

    bi taraf beyaz bi taraf mavi...fotoğraf eklenmiştir

    arkadaşlar az önce konuyu açtım sandım ama sanırım becerememişim...kuşumun diyorum bi yanağındaki tüyler mavi yani lacivert zaten diğer konumda da görebilirsiniz eklediğim resimlerde,bi yanağındakiler beyaz...neden öyle?benim kuşum özel bi kuş mu renklenememiş mi orası?ileride başka yerleri de böyle beyaz olur mu?fotoğraf ekledim
     
    #1 Derya ŞENSOY, 23 Ağustos 2013
    Son düzenleyen: Moderatör: 24 Ağustos 2013
  2. Tevfik AKTUNÇ
    Çevrimdışı

    Bu kadar farklı gözle bakmamak gerekiyor aslında, artık muhabbet kuşlarında her türlü renk ve desene alıştık sayılır. Sizinde burada alışacağınızı ümid ediyorum :)
     
  3. Ömer Tekin
    Çevrimdışı

    Katılım:
    6 Nisan 2013
    Mesajlar:
    305
    Beğenileri:
    0
    2 tarafta da birbirine denk renk ve desen beklemeyin. farklı olması normal.
     
  4. Mehmet YALÇINKAYA
    Çevrimdışı

    Katılım:
    1 Şubat 2013
    Mesajlar:
    494
    Beğenileri:
    0
    farklı olabilir bunu sorun yapmayın lütfen..kuşunuz sağlıklıysa kafanıza takmayın..
     
  5. Yılmaz Ç.
    Çevrimdışı

    Benim konuma yazmışsınız Derya hanım ama yine söyleyeyim. Allah onu öyle yaratmış. Kuşun resimlerine de baktım gayet sağlıklı maşAllah :)
     
  6. Sevtap DERİN
    Çevrimdışı

    Alakasız olacak ama Ferhan Şensoy'la bir akrabalığınız var mı? :D
     
  7. Eren ERDEM
    Çevrimdışı

    Sizin kuşu Chelsea sempatizanı çıktı iyi mi :D
     
  8. Onur TÜFEKCİ
    Çevrimdışı

    Çok merak ettim fotoğraf paylaşır mısınız
     
  9. Derya ŞENSOY
    Çevrimdışı

    bakalım açıkçası nette çok vakit geçiremiyorum bu ara ama ilginç şeyler dikkatimi çekmiyor değil...

    tşk ederim ömer bey her türlü hayvan besledim ama muhabbet kuşu ilk defa ve tamamen öyle birden alınan bi kuş ve hiç tecrübem yok o yüzden...

    tşk ederim mehmet bey...

    öyle mi?demekki sizin konunuzu okuyormuşum...ben de o kadar da yazdım neden çıkmadı diyordum :p

    kızıyım ;)

    annesinin kızı olcak demektir futbola meraklı :)

    hemen geliyor fotoğraf onur bey...

    [​IMG]
     
  10. Mehmet ŞEKER
    Çevrimdışı

    maşaAllah kuşunuz çok güzel. Mutasyondan dolayı olabilir böyle renkler.
     
  11. Onur TÜFEKCİ
    Çevrimdışı

    Kuşunuz sağlıklı ve çok güzel,beyaz ve mavi olması da çok güzelmiş doğrusu.
     
  12. Eren ERDEM
    Çevrimdışı

    Cidden çok hoş bir kuş
     
  13. Sevtap DERİN
    Çevrimdışı

    Ciddi misin? 90'ların Tuğbası yani...
     
  14. Yılmaz Ç.
    Çevrimdışı

    Kuş, Morinho Chelsea'ye geçtikten sonra olmuş olabilir :D Problem değil olabiliyor böyle şeyler. Ayıca Sevtap hanım bir soru sormuş ciddi misiniz? :)
     
  15. Derya ŞENSOY
    Çevrimdışı

    evet arkadaşlar ama niçin bu kadar şaşırdınız?normalde ismimi pek kullanmam ama bu siteye üye olurken isim soyisim girilmez ise üyeliğin aktif olmayacağı yazıyordu bende yanlış bir isim kullanmak doğru değil diye açıkça giriş yaptım...
     
  16. Sevtap DERİN
    Çevrimdışı

    Sence de ''şaşırmamak'' anormal olmaz mıydı? Şaşırarak normal bir tepki verdik.:p Hoşgeldin o zaman sayın Şensoy. :)
     
  17. Derya ŞENSOY
    Çevrimdışı

    yok yok şaşırılacak bir şey yok ;) ben muhabbet kuşunu alıp eve getirdiğime ve onun için bu kadar zaman ayırdığıma şaşırıyorum ama :) hoşbulduk o zaman ;) teşekkür ederim...
     
  18. Sevtap DERİN
    Çevrimdışı


    Onların o tatlı cazibesine sende kapılmışsın demek ki. :) Hele bir banyoluk tak içinde debelenmesini izle inan bayılacaksın. :)
     
  19. Derya ŞENSOY
    Çevrimdışı

    evet banyoluk da aldım ama daha erken herhalde takmalı mıyım?henuz 4.gunu bendeki ürkütmeyelim tavşanı :p
    bu arada parmağıma gelmeio ya kafese elimi soktuğumda nerde çırpınacapını şaşırıyor...
     
  20. Onur TOPAL
    Çevrimdışı

    Onur TOPAL Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2013
    Mesajlar:
    1.523
    Beğenileri:
    0
    Herhangi bir sorunu yok. Güzel ve saglıklı görünüyor. Mutasyonlardan dolayı böyle seylerle karsılasmak normal bir durum.
     

Sayfayı Paylaş