Bıktım artık yardım edin

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Özgür+ tarafından 19 Ekim 2014 başlatılmıştır.

  1. Özgür+
    Gizli

    Özgür+ Guest

    Arkadaşlar bu kuşu alalı 2 ay falan oluyor kuşun sürekli kanatları aşağıda bazen düzeltiyor ama genelde aşada duruyor. çiftleşme falan olmadı önceki kafesinden ayırdım belki kanadını biyerlere çarpıyodur incinmiştir diye şimdi 2 gündür ayrı kafesinde ama sonuç gene aynı.


    elime aldım kanadını açtım oynattım hiç bir sıkıntı yok uçabiliyor da . kakası normal sizce nedeni nedir ? kuşu değiştireyimmi ?


    [​IMG]



    [​IMG]

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:36 -->-> Daha önceki mesaj 16:15 --

    @Levent ACAR
    [MENTION=2]Serkan ERKAN[/MENTION]
    [MENTION=1]Muhammet ÇELİK[/MENTION]
    [MENTION=8503]Atılım BUKAĞIKIRAN[/MENTION]
    [MENTION=5326]Okan Şenol[/MENTION]
    [MENTION=1462]Mehmet ŞEKER[/MENTION]
    [MENTION=6728]Mehmet ÖZEL[/MENTION]
    [MENTION=6181]murat DEMİR11[/MENTION]


    Abiler bi yardım delirecem
     
    #1 Özgür+, 19 Ekim 2014
    Son düzenleyen: Moderatör: 19 Ekim 2014
  2. nevzat
    Çevrimdışı

    nevzat Süper Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2014
    Mesajlar:
    157
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    izmir
    arkaşım bende aynı seninkigibi süreklikanatkarı düşük dişivar ama bu 3cü kuluçksıherkuluçkadan yavru aldım
     
  3. Özgür+
    Gizli

    Özgür+ Guest

    iyide usta bunda yumurta yok seninki yumurtadan dolayı benimki 2 aydır böyle
     
  4. Doğukan
    Gizli

    Doğukan Guest

    Kuş çok uçunca yorulunca kanatlarını aşağı sarkabilir ortam çok sıcaksa ozamanda kanatları düşebilir veya kanadında başka sorunlar vardır.
     
  5. nevzat
    Çevrimdışı

    nevzat Süper Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2014
    Mesajlar:
    157
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    izmir
    yumurlamadanda kanatları düşüktü
     
  6. Özgür+
    Gizli

    Özgür+ Guest

    petshop a söyledim mevsim değişikliğinden tüm kuşlar öyle dedi ama ben pek inanmıyorum çünkü 2 aydırlı bu şekilde ilk geldiğinde ishaldi ishalini düzelttim ama kanadı aynı şekilde devam ediyor

    ilk kez böyle bi kuşla karşılaşıyorum


    biliyorum yumurta olduğunda . yumurtlamadan kanatlar düşük kalır. sizin kuş da elinizde olduğundan beri kanadı düşükmüydü ?



    yeni resim az önce çektim

    [​IMG]
     
    #6 Özgür+, 19 Ekim 2014
    Son düzenleyen: Moderatör: 19 Ekim 2014
  7. nevzat
    Çevrimdışı

    nevzat Süper Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2014
    Mesajlar:
    157
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    izmir
    kesin olmamakla birliktebu dişimin annesi iri yapılı babası küçüktü ben buna yordum böyle olmasını ama yinede sor soruştur başka problemde olabilirmi diye
     
  8. Doğukan
    Gizli

    Doğukan Guest

    Benim kuşta kendini kabartıyordu akantları düşüyordu 1-2 ay sonra düzeldi ama sürekli düşük değil belki geçer seninkide hem kuşa zararı yok öyle durması bence sorun etmemelisiniz.
     
  9. baskentli06
    Çevrimdışı

    baskentli06 Profesyonel

    Katılım:
    7 Ocak 2014
    Mesajlar:
    385
    Beğenileri:
    2
    Yer:
    polatlı/ankara
    bu kuş yavru arkadaşım normal böle olması degiştirmene gerek yok normal bir durum
     
  10. Özgür+
    Gizli

    Özgür+ Guest

    tüy dökümüne giriyor ama :(
     
  11. Resul OZYAMAN
    Çevrimdışı

    Resul OZYAMAN Profesyonel

    Katılım:
    7 Eylül 2014
    Mesajlar:
    1.169
    Beğenileri:
    9
    Yer:
    İstanbul/Esenler
    Bir kaç gün kafesten salmayın vitamin mama takviyesi yapın kendini biraz toparlasın yorgun gözüküyor.
     
  12. baskentli06
    Çevrimdışı

    baskentli06 Profesyonel

    Katılım:
    7 Ocak 2014
    Mesajlar:
    385
    Beğenileri:
    2
    Yer:
    polatlı/ankara
    arkadaşım tmm ne yani yavru kuş tüye giremezmi yani dediğim gibi kuş en fazla 3 veya 4 aylık yavru daha dişi kuş normal kanatlarını salması
     
  13. Özgür+
    Gizli

    Özgür+ Guest

    Zaten surekli kafesdeydi :) diger kafesde de ara sıra kafes icinde ucuyodu alan genisdi

    Hocam kuş 6 aylık kanadını salması normal mi sizce ?
     
  14. murat DEMİR11
    Çevrimdışı

    murat DEMİR11 Profesyonel

    Katılım:
    27 Kasım 2013
    Mesajlar:
    3.274
    Beğenileri:
    8
    Yer:
    istanbul/pendik calışma saatlerinde şişli
    tüneklerini degiştir bakalım yıne aynı şekılde duracak mı ?
     
  15. Özgür+
    Gizli

    Özgür+ Guest

    Bi nevi degistirdim sayılır eski kafesi agac dalına konuyodu gene aynısıydı şimdi de aynı . erkegin yanından ayırdım odasını ve kafesini değiştim
     
  16. murat DEMİR11
    Çevrimdışı

    murat DEMİR11 Profesyonel

    Katılım:
    27 Kasım 2013
    Mesajlar:
    3.274
    Beğenileri:
    8
    Yer:
    istanbul/pendik calışma saatlerinde şişli
    kızgınlık yumurtası atacakdır başka bir sey olacagını sanmam
     
  17. Özgür+
    Gizli

    Özgür+ Guest

    Hocam yumurta degil bieisi kıl kurdu olabileceğini söyledi sizce olabilir mi ?
     
  18. baskentli06
    Çevrimdışı

    baskentli06 Profesyonel

    Katılım:
    7 Ocak 2014
    Mesajlar:
    385
    Beğenileri:
    2
    Yer:
    polatlı/ankara
    neyse kardeş sen halen sormaya devam ediosun kuşun bir şeyi yok tmm sen halen sor daha neler çıkacak bakalım kuşun hakkında neyse hade iyi formlar sana
     
  19. Özgür+
    Gizli

    Özgür+ Guest

    sanada burası yardım platformu ve bu kuş da bi sorun var gerekirse çözülene kadar da yazıcam
     
  20. Çağrı GÖKÇEK
    Çevrimdışı

    Çağrı GÖKÇEK Profesyonel

    Katılım:
    12 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    649
    Beğenileri:
    0
    Küçücük daha yumurta kesin yok. Bazı kuşlar böyle yapıyor .Bence hicbir sorun yok . İyi hobiler :).
     

Sayfayı Paylaş