petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Bilgisi olan var mı ?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve beceriksizkuscu tarafından 13 Ocak 2015 başlatılmıştır.

  1. beceriksizkuscu
    Çevrimdışı

    Erkek dişiye hiç ilgi göstermiyor. daha önce eski dişisini değiştirmiştim ilgi göstermesi için biraz zaman mı lazım değişeli 4 gün oldu. normalde tam tersi olması gerekmiyor mu şuan dişi erkeğin peşinde koşuyor ama erkek ne öpüyor ne bişi yapıyor alışmasımı gerekiyor... dişi 7-8 aylık erkek 1.5 yaşından fazla.
     
  2. Mehmet KOÇTÜRK
    Çevrimdışı

    Mehmet KOÇTÜRK New Member

    Katılım:
    18 Aralık 2014
    Mesajlar:
    337
    Beğenileri:
    0
    Kavga yoksa şimdilik sıkıntı da yoktur. Bence zaman tanı mama da verebilirsin tabiki. 4 günde daha hiçbirşey olmaz :)
     
  3. beceriksizkuscu
    Çevrimdışı

    bende öyle düşünüyorum birde erkekde şöle bi durum var kaşınıyor tüylerini döküyor şimdide kanlatırındaki bazı tüyler kırılmış böle kopmak üzere kaşıya kaşıya yaptı herhalde haftada2 3 kez bit ilacı sıkıyorum tüy dökümüne girdi diye ilaçda aldım suyuna atıyorum vitamini felanda var en kaliteli yem bakımıda iyi ortam sıcaklığı 20nin altınada düşmüyor acaba bu kuş tüy dökümündemi üstat bunada cevap verirsen çok makbule geçer teşekkür ederim şimdide :)
     
  4. Mehmet KOÇTÜRK
    Çevrimdışı

    Mehmet KOÇTÜRK New Member

    Katılım:
    18 Aralık 2014
    Mesajlar:
    337
    Beğenileri:
    0
    Eğer tüy dökümündeyse benle aynı durumdasın :) benim de dişi çiftleşme pozisyonuna geçiyor erkek çıkmıyor çünkü tüy dökümünde :) Erkeğin kafasının arkasının da göründüğü fotoğrafını atman gerekecek. Tüy dökümünde ise kafasında kürdan gibi tüyler ve kapsüller olur.

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:02 -->-> Daha önceki mesaj 14:01 --

    Ben de konu açtım tüy dökümünde hangi ilacı kullanmalıyım diye. Cevaplar gelsin senle de paylaşırım inşallah :)
     
  5. beceriksizkuscu
    Çevrimdışı

    kapsülm
    diyorsunuz ona bilmiyorumda insanda olan kepek varya aynı onun gibi şeyleri görüyorum kafasını kaşıdıgımda elime düşüyor :D tüy dökümümü bu ? 1 aydır felanda kasınıyo bende bit sanıodum :D
     
  6. Mehmet KOÇTÜRK
    Çevrimdışı

    Mehmet KOÇTÜRK New Member

    Katılım:
    18 Aralık 2014
    Mesajlar:
    337
    Beğenileri:
    0
    Fotoğraf atmadan emin olamayız. Ama bence tüy dökümüdür. Bit olsa diğer kuşu da aynı hale getirirdi.
     
  7. beceriksizkuscu
    Çevrimdışı

    Tam nasıl bi foto atıcam ?

    Akşama koyayım...
     
  8. Mehmet KOÇTÜRK
    Çevrimdışı

    Mehmet KOÇTÜRK New Member

    Katılım:
    18 Aralık 2014
    Mesajlar:
    337
    Beğenileri:
    0
    Kardeş kuş görünsün yeter ahahahah :) Yakından olsun
     
  9. beceriksizkuscu
    Çevrimdışı

    kafasının arkası felan deyince ondan sordum :D

    Tamam akşam atıcam şuan iş yerimdeyim :)
     
  10. guven06
    Çevrimdışı

    guven06 Guest

    S.a illaki ciftlessin diyorsan öncelikle iyi beşle kuşları yuvasını hazırla.ve kuslarinin yanina bi çift kus koy.arada sırada kafesten çıkar hepsini kıskandır.bunu birkaç kez yap sonuç kesin yavru.şuan bende 2 çiftten toplam 12 yavru var.iyi hobiler.
     
  11. beceriksizkuscu
    Çevrimdışı

    12 yavruuu ne güzel :) Allh uzun ömürler versin... kıskansın derken 2 çifti çıkarıp 2isini çıakrmıcakmıyız üstad..
     
  12. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.131
    Beğenileri:
    228
    4 gün çok erken bi zaman sabretmelisin yemini suyunu Mamasıni ver gerisine Karışma fotoğrafta atarsan iyi olur
     
  13. beceriksizkuscu
    Çevrimdışı

    bende öyle düşünüyordum fikirlernizi almak istedim akşam atıcam resimleri şuan işte olduğumdan atamıyorum çok teşekkürler :)
     
  14. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.131
    Beğenileri:
    228
    Hayır öyle kiskandirmak değil başka bir kafeste başka bir çift daha olsun demek istedi
     
  15. beceriksizkuscu
    Çevrimdışı

    haa anladım tmm arkadaşım teşekkür ederimm
     
  16. Furkan Yahya ÖZMEN
    Çevrimdışı

    Katılım:
    11 Ocak 2015
    Mesajlar:
    448
    Beğenileri:
    0
    Benım yavru bır muhabbet kusum var 1,5 aylık akrabalardan herkes onu elıne alıyor almayın degıncede küsüyolar ben hala o kusu egitebilir miyim

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:33 -->-> Daha önceki mesaj 13:32 --

    yardım
    Benım yavru bır muhabbet kusum var 1,5 aylık akrabalardan herkes onu elıne alıyor almayın degıncede küsüyolar ben hala o kusu egitebilir miyim:confused::confused:
     
  17. beceriksizkuscu
    Çevrimdışı

    1.5 aylık olduğundan eminsen yani büyük değilse böyle 7 8 aylık felan çok kolay eğitirsin ama büyükse ele alınmayı avuçlanmayı pek sevmez yinede alışır ancak süre uzar
     

Sayfayı Paylaş