petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

bir şey olurmu muhabbetime

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve emre aybi tarafından 25 Aralık 2015 başlatılmıştır.

  1. emre aybi
    Çevrimdışı

    emre aybi New Member

    Katılım:
    30 Kasım 2015
    Mesajlar:
    24
    Beğenileri:
    0
    arkadaşlar kuşumun kanatlarını ve kuyruğunu azcık makasla kesmek doğrumu bir şey olurmu çünkü hep uçuyor bana böyle daha kolay alışır bende kesmek istemiyom ama siz daha iyi bilirsiniz
     
  2. Anıl ATIŞ
    Çevrimdışı

    Anıl ATIŞ Well-Known Member

    Katılım:
    21 Aralık 2014
    Mesajlar:
    1.502
    Beğenileri:
    27
    Merhaba size kim böyle akıllar veriyor bi hayvana böyle şeyler yapılırmı yanlış düşünüyorsun kucucuk hayvan sonuçta size alışması çokmu önemli forumda eğitim video konuları var incele lütfen.
     
  3. enderundepderun
    Çevrimdışı

    Katılım:
    16 Aralık 2015
    Mesajlar:
    239
    Beğenileri:
    7
    Sakın öyle birşey yapmayın hayata küser, Siz bakmayın onun minicik olduğuna geröekten çok hassaslar. İllede elime alışssın diyorsanız değiştirin yeme düşmüş yeni yavru alın, yavaş yavaş alıştırın.Yada üstteki değerli üstadın dediği gibi burada yazılan değerli bilgileri uygulayın.
     
    #3 enderundepderun, 25 Aralık 2015
    Son düzenleme: 25 Aralık 2015
  4. Emre Özcan
    Çevrimdışı

    Katılım:
    24 Aralık 2015
    Mesajlar:
    201
    Beğenileri:
    9
    bence yapmamalısınız
     
    #4 Emre Özcan, 25 Aralık 2015
    Son düzenleme: 25 Aralık 2015
  5. modernmabuse
    Çevrimdışı

    Katılım:
    7 Eylül 2013
    Mesajlar:
    625
    Beğenileri:
    1
    Asla!

    C6903 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  6. polatserkan85
    Çevrimdışı

    polatserkan85 New Member

    Katılım:
    18 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    95
    Beğenileri:
    0
  7. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.143
    Beğenileri:
    231
    Böyle bir şey yapmayın bu kuşunuzu strese sokacaktır ve agresif olacaktır hatta hayata küsecektir kuşunuz
     
  8. emre aybi
    Çevrimdışı

    emre aybi New Member

    Katılım:
    30 Kasım 2015
    Mesajlar:
    24
    Beğenileri:
    0
    hayır böylebi niyetim yok benim arkadaşım kesmiş ona kızdım ama kuşta hiç bir şey yoktu uçamıyordu sürekli onun eline geliyordu onu çok seviyoru

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:53 -->-> Daha önceki mesaj 10:44 --

    peki arkadaşlar uçmamasının bir yolu varmı hep yanına gelirken uçuyor normaldede uçuyor aldığımızda uçamıyordu böylece bana hiç alışamıyor onunla güzelce konuşuyorum sevmek istiyorum uçuyor ve kafesede girmiyor
     
  9. Anıl ATIŞ
    Çevrimdışı

    Anıl ATIŞ Well-Known Member

    Katılım:
    21 Aralık 2014
    Mesajlar:
    1.502
    Beğenileri:
    27

Sayfayı Paylaş