petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Bit İlacı ?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve yigitcandemirag tarafından 14 Ekim 2014 başlatılmıştır.

  1. yigitcandemirag
    Çevrimdışı

    Katılım:
    5 Ekim 2014
    Mesajlar:
    353
    Beğenileri:
    3
    Bit ilacını kuşuma bir kere kullandım kırmızı bir şişeydi ve etkili oldu şimdi bayadır kullanmıyorum geçti diye ama aklıma takıldı yavruları olacak sonuçta kuşlarımın alıp düzenli sıkayım mı sorayım dedim ve önereceğiniz ilaç ne var acaba fiyatıyla birlikte çünkü bazı yerler yükse fiyatta satıyor denk gelmiştim birde kullanmama gerek var mı yani eskiden görürdüm kırmızı kırmızı o ilacı kullandıktan sonra katiyen görmedim ve kanatlarına baktım aralarına elime alıp yok yani gerekli mi kullanmam gereksiz mi kısaca yokken ?
    Not ve şuan çok küçük ama kaşındıklarında beyaz küçük bay küçük tüyler uçuyor :)
     
    #1 yigitcandemirag, 14 Ekim 2014
    Son düzenleme: 14 Ekim 2014
  2. x16
    Çevrimdışı

    x16 New Member

    Katılım:
    25 Eylül 2014
    Mesajlar:
    411
    Beğenileri:
    0
    Avisprey kullan derim fiyatıda 15 tl civarı kırmızı kutulu bişeydir devamlı sıkmanada gerek yok sonuçta ilaç ama bitlendiginde sıkmanda fayda var :)
     
  3. murat DEMİR11
    Çevrimdışı

    murat DEMİR11 Active Member

    Katılım:
    27 Kasım 2013
    Mesajlar:
    3.274
    Beğenileri:
    3
    iyi geldi ise 2- ayda bır kullanın zarar gelmez
     
  4. iss
    Çevrimdışı

    iss Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2013
    Mesajlar:
    1.234
    Beğenileri:
    1
    Kuşunuzda bit yoksa bit spreyi sıkmayın. Sirkeli suyla fısfıslayın bitlenmez zaten
     
  5. yigitcandemirag
    Çevrimdışı

    Katılım:
    5 Ekim 2014
    Mesajlar:
    353
    Beğenileri:
    3
    Sirkeli su sıkayım üzüm mü elma mı şuan bit yok kontrol ettim

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:08 -->-> Daha önceki mesaj 01:04 --

    Bende onu kullandım 2. gününe öldü bitler :D bide şuan bit yok kullanmım o zaman çünkü yavru olayı var bu aralar
     
  6. murat DEMİR11
    Çevrimdışı

    murat DEMİR11 Active Member

    Katılım:
    27 Kasım 2013
    Mesajlar:
    3.274
    Beğenileri:
    3
    kullan onceden önlemıni al :) benı dınle sen :)
     
  7. yigitcandemirag
    Çevrimdışı

    Katılım:
    5 Ekim 2014
    Mesajlar:
    353
    Beğenileri:
    3
    Teşekkür ederi m bu elma sirkesi aklıma takıldı şimdi kullanımı olurmu ? onun yarar mı işe
     
  8. iss
    Çevrimdışı

    iss Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2013
    Mesajlar:
    1.234
    Beğenileri:
    1
    Yaw en nihayetinde kimyasal birşey kuşta mümkün olduğunca kullanılmamalı. Bi de gözüne gelsin al başına belayı. Elma sirkesi damlatın şişenin boyutuna göre. Elma sirkesi suyuna da damlatın. İç sistemlerini temiz tutar. Sirkede parazit barınmaz. Kuşa da zararı olmaz faydası olur. Spreylerle falan uğraşmayın. Petshopcular der özellikle satmak için. Hem paranıza yazık hem kuşunuza yazık.
     
    #8 iss, 14 Ekim 2014
    Son düzenleme: 14 Ekim 2014
  9. murat DEMİR11
    Çevrimdışı

    murat DEMİR11 Active Member

    Katılım:
    27 Kasım 2013
    Mesajlar:
    3.274
    Beğenileri:
    3
    bit e sirke bir sey yapmaz elma sırkesi iç parazıt içindir
     
    #9 murat DEMİR11, 14 Ekim 2014
    Son düzenleme: 14 Ekim 2014
  10. iss
    Çevrimdışı

    iss Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2013
    Mesajlar:
    1.234
    Beğenileri:
    1
    Var olan bite elma sirkesi bişey yapmaz haklısınız. Varsa zaten iç parazite de bişey yapamaz. Oluşmasını engeller. Ben de zaten BİT YOKSA bit spreyi kullanmayın dedim.
     
  11. murat DEMİR11
    Çevrimdışı

    murat DEMİR11 Active Member

    Katılım:
    27 Kasım 2013
    Mesajlar:
    3.274
    Beğenileri:
    3
    [MENTION=12150]yigitcandemirag[/MENTION] karar senin ben düşüncemi söyledım ister kullan ister kullanma :)
     
  12. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.798
    Beğenileri:
    75
    Kuşlara 3-4 ayda bir enseden vilmectin damlatıyorum. Ayda bir ardap sprey sıkıyorum. Folluk ve tava altlarına biyodust pudra serpiyorum. Çok şükür daha bit pire görmedim.
     
  13. iss
    Çevrimdışı

    iss Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2013
    Mesajlar:
    1.234
    Beğenileri:
    1
    Ben de en geç 15te bir elma sirkesiyle banyo yaptırıyorum daha ben de görmedim
     
  14. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.798
    Beğenileri:
    75
    Elma sirkesi bite iyi gelir mi bilmiyorum ama tüylerini pırıl pırıl yapıyor.
    Arada banyo suyuna kabartma tozu atıyorum 2lt içine 1 ufak paket. (kaç gr bilemicem şimdi.) Kabartma tozu da çok temiz yapıyor.
     
  15. iss
    Çevrimdışı

    iss Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2013
    Mesajlar:
    1.234
    Beğenileri:
    1
    Pırıl pırıl yapmasının dışında bitin oluşmasını önleyen en doğal yoldur. Kuşa zarar verme olasılığı da yok. Kimyasallar bize bile zararlı kuşların canı ne kadar zaten. O spreyi avidustı vilmectini bende kullandım ama bana kuşum bitli olarak geldi bana o nedenle kullandım. Bitten kurtulduktan sonra o ilaçlara dokunmadım bile ve hiç de tekrarlamadı
     

Sayfayı Paylaş