petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Boncuğum hasta :(

Konusu 'Muhabbet Kuşu Sağlığı,Hastalıkları ve Tedavi' forumundadır ve cutedeathh tarafından 1 Şubat 2014 başlatılmıştır.

  1. cutedeathh
    Çevrimdışı

    su son bi kac gundur (4-5 gun ) surekli bogazinda bisey varmis gibi. konusmuyor farkli bi ses cikariyor oksurme tiksirma var. kuyrugunu surekli hareket ettiriyor nefes alir gibi bazen de surekli asagida. Goz altindaki tuyleri dokuldu ve goz alti sisti sanirim mantar oldu goz damlasi damlattik tutup ama cok rahatsiz oldu sanirim belki de yanlis damlayi kullandik. Yabancilasti cok yanimiza gelmek istemiyor. Tutulmayi sevmez zaten. bizden korktu yani isiriyor. iki goz cevresinde de tuy dokulmesi var ama bi gozunun alti cok sisti. surekli kirpiyor ve kasiyor. aviastim verdik oksuruyor diye ve rahatlamasi icin yulaf aldim. ama gozu icin ne yapmaliyim? huyu degisti cok konusmuyor surekli tuhaf sesler çıkarıyor. Bizden korkuyor. Bunlar normal degil. En az 7 yasinda kusum. Fotograf koyamadim simdi. Ve erkek.

    GT-I8552 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  2. Canberközden
    Çevrimdışı

    Canberközden New Member

    Katılım:
    10 Ocak 2014
    Mesajlar:
    365
    Beğenileri:
    2
    geçmiş olsun
    :(
     
  3. cutedeathh
    Çevrimdışı

    cok saol teramisin filan surucez. ama daha cok korkucak bizden simdi ama otemiyor surekli kasiniyor ve kendini temizliyor sik sik. Ama bit pire bulamadik. su filan da icmiyor. ilac faydali olur mu ki? gozunun alti ayni su toplamis gibi. simdi balli kraker filan da aldim. ama salincak aldim hic hosuna gitmedi normalde severdi... Lutfen yardimci olun goz damlasi filan mi kullanmaliyim? hareketlendi simdilik biraz ama gozundeki sislik artti. alti kahverengi gibi oldu sislik gri gibi ama derisinin rengi yani. Korkuyorum lutfen yardim edin. 7 yildir benimle.

    GT-I8552 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:28 -->-> Daha önceki mesaj 12:28 --

    flood yaptigim icin cok ozur dilerim ama boncugum olmek uzere su an. gozleri cok sisti davul gibi oldu dengesi bozuldu ayakta duramiyodu tunekte veterinere goturduk. aviastim alerji yapmis dedi. igne yapti. gozleri indi simdi ama dengesi bozuk hala ve gozlerini kapali tutuyor hep acabiliyor arada bi yanina yaklasinca bagiriyor. veteriner normalde kesin iyilesir ama yasli bir kus dedi. cok korkuyorum boncugum olmek uzere. Sadece yemligin orda duruyor artik uyukluyor ya da yem yiyor. orda bile dengesi bozuk.

    GT-I8552 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    #3 cutedeathh, 3 Şubat 2014
    Son düzenleyen: Moderatör: 1 Şubat 2014
  4. filiz Tohum
    Çevrimdışı

    bu durumda ne denir bilmem ki!!!
    sanırım yaşlılık belirtilerini gösteriyor..en iyisi kendini hazırlaman...kuşların hassan bünyeleri var ömürleride belli :(
    bende birşey olmasını istemiyorum ama kural bu!!
    inşallah mubiş kendini toparlarda seninle biraz daha ömür geçirir..
     
  5. cutedeathh
    Çevrimdışı

    felc gibi oldu iyice artik. vucudunu hareket ettiremiyo. bi tarafi tutmuyo sanki kafasini kaldiramiyo cok kotu oldu. basamiyo bile... sanirim boncugum ölecek.

    GT-I8552 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:06 -->-> Daha önceki mesaj 17:24 --

    buna hazirlikli olabilcegimi sanmiyorum. felc gibi oldu iyice cok kotu...

    GT-I8552 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:21 -->-> Daha önceki mesaj 18:06 --

    biraz saglikli bi sekilde dusundukten sonra artik mubisimin cicek hastaligina kapildigini dusunuyorum. ne yapmam gerektigini bilmiyorum tam olarak ama mubisim... boncugum...

    GT-I8552 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:19 -->-> Daha önceki mesaj 20:21 --

    kusum biraz daha iyi gibi veterinere goturduk yine felcli olmadigini soyledi cunku hareket edebiliyor. vitamin veriyorum sikca iyilesme gosteriyor hala sallabas yerde donuyor filan ama tuyleri düzeldi sol tarafini kullanmiyor pek. yem yiyor su içiyor. veteriner yumurta vermemizi soyledi ancak yemedi sevmedi sanirim. umarim iyilesir mubisim

    GT-I8552 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:26 -->-> Daha önceki mesaj 09:19 --

    ancak sik sik ters donuyor ne yapmaliyim

    GT-I8552 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:54 -->-> Daha önceki mesaj 09:26 --

    boncugum dayanamadi oldu...

    GT-I8552 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  6. Samet Çağlar
    Çevrimdışı

    geçmiş olsun dostum :(
     

Sayfayı Paylaş