petshop

                   

Böyle Bişey Görmedim

Konusu 'Dilek, İstek, Öneri ve Şikayetleriniz' forumundadır ve halil karagöz tarafından 9 Şubat 2015 başlatılmıştır.

  1. halil karagöz
    Çevrimdışı

    Arkadaşlar 1 Hafta Kadar Önce Bir Konu Açmıştım Admin arkadaşlardan biri görmüş yasaklı olduğunu bilmiyordum forumda yeniydim insanı muhabbet kusu almaktan böyle bezdirilirmi birşey yok arkadaş ya uyarı muyarı yok böyle forum olmaz olsun üyeliğimi silin yada banlayın artık ne yaparsanız yapın.
     
  2. Gokhan ERKAN
    Çevrimdışı

    Gokhan ERKAN Active Member
    Platin Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2013
    Mesajlar:
    4.170
    Beğenileri:
    5
    Yer:
    İstanbul/Beylikdüzü
    Dostum banlanmanla muhabbet kuşu almaktan vazgeçmenin ne alakası var :) Siteden soğusan anlarım. Hayırlısı olsun. Ne diyelim.
     
  3. halil karagöz
    Çevrimdışı

    site soğutuyo kardeş bi başlık için 1 hafta ban atıyolar yok böle site olmaz olsun
     
  4. Murat AYDEMİR
    Çevrimdışı

    Murat AYDEMİR New Member
    Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2014
    Mesajlar:
    458
    Beğenileri:
    0
    Tecrübesizlik böyle birşey. Sanırım yaşın 15. Bunuda öğrenmiş oldun. sana tavsiyem forumda takıl. Konu açıcağın zaman acil demek yerine, Kuşumun xxxx sorunu var bakarmısınız. tarzında yazarsan konuyla ilgili kişiler sana hemen bilgi verebilmek için konuya yorum yapacaktır zaten. Bu sıralar acill başlıklı o kadar çok konu varki çoğuda anlamsız şeyler için. Anlatabildim umarım. Yine de senin kararın geçerli olandır.
     
  5. halil karagöz
    Çevrimdışı

    eyw hocam dikkate alırım.
     
  6. AliismailERTAŞ
    Çevrimdışı

    AliismailERTAŞ Active Member
    Platin Üye

    Katılım:
    1 Ocak 2014
    Mesajlar:
    1.186
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Ankara
    bak [MENTION=6808]Murat AYDEMİR[/MENTION] arkadaşımız, ne güzel anlatmış, biz de anlata anlata usandık artık, ayrıca sitede yenide değilsin, yaklaşık 1,5 aydır buradasın, 17 tane konu açmışsın, 73 kerede cevap yazmışsın, siteyi aktif olarak kullanıyorsun, İyi forumlar bundan sonra umarım daha dikkatli konu başlıkları seçerek site kurallarına uyarsın.
     
  7. Bozo-27
    Çevrimdışı

    Bozo-27 Member
    Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2014
    Mesajlar:
    317
    Beğenileri:
    1
    Yer:
    Gaziantep
    Aslında sizde hata yok , site kurallarının foruma üye oluyorken veya her zaman belirgin olan biryerde sergilenmesi gerek ve kişi ayırmaksızın herkese adil olarak ceza uygulanmalı. Mesela çok reklam alanı var bunların arasına forum kuralları başlığında bir alan açılıp uygulamayanlar banlanacak dense daha dikkatli olur herkes , fakat banlanmak su gibidir , içtikçe içesin gelir. :D kendimden biliyorum min. 5 ban yemişimdir , farklı kullanıcı adları ve hesaplarla ama yine de caymadım , beni dinlersen bu hobiden ban yüzünden veya bir takım işini adaletli yapmayan kişiler yüzünden vazgeçme , kal sağlıcakla...
     
  8. Gokhan ERKAN
    Çevrimdışı

    Gokhan ERKAN Active Member
    Platin Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2013
    Mesajlar:
    4.170
    Beğenileri:
    5
    Yer:
    İstanbul/Beylikdüzü
    Güzel kardeşim bak [MENTION=6808]Murat AYDEMİR[/MENTION] [MENTION=13255]Bozo-27[/MENTION] ve [MENTION=6791]AliismailERTAŞ[/MENTION] ne güzel anlatmış. Bence bir dene. Öyle hemen soğuma derim.
     
  9. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.468
    Beğenileri:
    324
    Yer:
    İstanbul/Pendik
    Kütahyalı olur böyle şeyler strese sıkıntıya gerek yok hobiye devam inşaallah
     
  10. Rassien
    Çevrimdışı

    Rassien Well-Known Member
    Platin Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    2.153
    Beğenileri:
    30
    Yer:
    DENİZLİ
    bende 15 yaşına gireceğim nisanda inşallah :)
    bak bende yeni başladığımda bir iki kez yardım yazan başlık kullanmıştım sonra geze geze forumda öğrendim artık
    tavsiyem vazgeçme bu sitededende vazgeçme çok yararı var muhabbetlerden hiç vazgeçme
     
  11. halil karagöz
    Çevrimdışı

    eyw arkadaşlar moderatörlerede teşekkürler ilgileniceğinizi zannetmiyodum açıkcası şaşırdım :D uyarıyı göz önüne alırım eyw hepinize :)
     

Sayfayı Paylaş