Bravo marka karışık kanarya yemi kğ fiyatı 4.5 tl ankara

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve GÖKHAN GENÇ tarafından 20 Şubat 2013 başlatılmıştır.

  1. GÖKHAN GENÇ
    Çevrimdışı

    GÖKHAN GENÇ Profesyonel

    Katılım:
    17 Ocak 2013
    Mesajlar:
    576
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    ANKARA
    Arkadaşlar herkez alsın die piyasanın braz altında veriyorum KĞ FİYATI 4.5TL. MARKA BRAVODUR YEM KARIŞIK VE TOZSUZDUR.ilgilenen arkadaşlar siteden özel mesaj atarak ulaşabilir bana.iyi forumlar
     
  2. Cihat Türkmen
    Çevrimdışı

    Cihat Türkmen Profesyonel

    Katılım:
    3 Şubat 2013
    Mesajlar:
    2.846
    Beğenileri:
    63
    Yer:
    Hayırlı satışlar olsun ustam.
     
  3. GÖKHAN GENÇ
    Çevrimdışı

    GÖKHAN GENÇ Profesyonel

    Katılım:
    17 Ocak 2013
    Mesajlar:
    576
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    ANKARA
    eyvallah kardeş sağol
     
  4. muhabbetkusu
    Çevrimdışı

    muhabbetkusu Site Yöneticisi
    Yönetici

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3.083
    Beğenileri:
    25
    Bugün yemleri canlı canlı görmek nasip oldu gerçi daha önce çok kere Gökhan abiden alışveriş yapan birisi olarak ciddi anlamda kaliteli yem satıyor ve bu fiyat çok çok iyi. Hayırlı satışlar diliyorum abi. Almayı düşünenler hiç tereddüt etmesinler kefilim.
     
  5. Yusuf YALÇINKAYA
    Çevrimdışı

    Yusuf YALÇINKAYA Profesyonel

    Katılım:
    26 Ocak 2013
    Mesajlar:
    682
    Beğenileri:
    2
    Yer:
    Ankara
    hayırlı satışlar olsun abim..
     
  6. Mehmet GÜNEY
    Çevrimdışı

    Hayirli satislar gokhan ustam...
     
  7. Muammer KONUK
    Çevrimdışı

    Muammer KONUK Profesyonel

    Katılım:
    25 Ocak 2013
    Mesajlar:
    886
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Ankara/Polatlı
    Hayırlı satışlar.
     
  8. Serhat ÇETİN
    Çevrimdışı

    Serhat ÇETİN Site Bağımlısı

    Katılım:
    18 Nisan 2013
    Mesajlar:
    80
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    ANKARA
    gökhan bey ankaranın neresi...
     
  9. muhabbetkusu
    Çevrimdışı

    muhabbetkusu Site Yöneticisi
    Yönetici

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3.083
    Beğenileri:
    25
    Gökhan abinin yeri Etimesgut Emirler'de.
     
  10. Ertuğrul OZTÜRK
    Çevrimdışı

    hayırlı satışlar
     
  11. Serhat ÇETİN
    Çevrimdışı

    Serhat ÇETİN Site Bağımlısı

    Katılım:
    18 Nisan 2013
    Mesajlar:
    80
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    ANKARA
    teşekkür ederim...
     
  12. GÖKHAN GENÇ
    Çevrimdışı

    GÖKHAN GENÇ Profesyonel

    Katılım:
    17 Ocak 2013
    Mesajlar:
    576
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    ANKARA
    teşekkür ederim.üretim yerim emirlerde arkadaşlar.
     
  13. Yücel YETİMOĞLU
    Çevrimdışı

    Benim kanaryalara alsakmı abi ne yapsak :) kargo ücreti tahminen ne kadar tutar abi Ankara-Yozgat
     
  14. GÖKHAN GENÇ
    Çevrimdışı

    GÖKHAN GENÇ Profesyonel

    Katılım:
    17 Ocak 2013
    Mesajlar:
    576
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    ANKARA
    bi bilgim yok kargo açısından.ama fazla alırsan daha uygun olur senin için.
     

Sayfayı Paylaş