petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Bu durumda ne yapilir?(((

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve RamizAzeri tarafından 24 Kasım 2013 başlatılmıştır.

  1. RamizAzeri
    Çevrimdışı

    Merhaba abi ve arkadaslar.Benim 4cift muhabbet kusum var.ilk ciftimin yavrularin ayirdim.Yavrular yuvadeyken ciftlesiyorlardi.Ama simdi sanki hayata kusmusler.ne yuvayla ilgilenme,nede ciftlesme mevcut.Ikinci ciftiminde yavrulari dunden hepsi disarda,bunlardada yuvaya ilgi yok sanki.3cu ciftiminde yavrulari disarida 1i yuvada ve 25gunluk.4cu ciftimin yavrulari henuz kucucuk.Amcamin kuslarina bu gun baktigimda yavrulari hepsi cikmamis,yumurtaya yatmis hepsi.Kuslarim icin ayri ayri buyuk salmalar hazirladim.Ama onlarin boyle yapmasi moralimi cok bozuyor,bu isi birakiyimmi?yoksa napiyim?lutfen yardiminiza ihtiyacim var.Simdiden tesekkurler.
     
  2. Ekincan EROL
    Çevrimdışı

    Ekincan EROL Active Member

    Katılım:
    25 Nisan 2013
    Mesajlar:
    1.541
    Beğenileri:
    1
    Arkadaşım be güzel anaç kuşların var. Güzelim kuşlar bırakılır mı öyle.
     
  3. RamizAzeri
    Çevrimdışı

    Abicim sanki hepsi durakladi bir anda.Onlarin nesesi gitti,buda beni uzuyor.Neden yeniden yumurtlamiyorlar,anlamiyorum(((yeni basladim bu meraka 2ay falan olur
     
  4. ismail kaan
    Çevrimdışı

    hazır değiller işte nijer ver kızışınca ilgi başlar ..
     
  5. RamizAzeri
    Çevrimdışı

    Bu nijer tohumunu Azerbaycanda bir bula bilseydim keske.Bizde ne arar((
     
  6. kartall82
    Çevrimdışı

    kartall82 Guest

    daha sabirli olmalısın ha deyince güzelim kuşlar bırakılır mi
     
  7. Ozan Demir
    Çevrimdışı

    Ozan Demir New Member

    Katılım:
    18 Eylül 2013
    Mesajlar:
    593
    Beğenileri:
    0
    Farklı bir ismi vardır hocam resmini falan göster :)

    LT22i cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  8. RamizAzeri
    Çevrimdışı

    Buraya resim nasil yerlestiriliyor?
     
  9. Ozan Demir
    Çevrimdışı

    Ozan Demir New Member

    Katılım:
    18 Eylül 2013
    Mesajlar:
    593
    Beğenileri:
    0
    Buraya değil hocam azerbaycan daki aktarlara nijer tohumunun resmini göster demek istemiştim :)

    LT22i cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     

Sayfayı Paylaş