petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Bu grit kumunu nasıl kullanıcam ..

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Aziz SARI tarafından 21 Eylül 2013 başlatılmıştır.

  1. Aziz SARI
    Gizli

    Aziz SARI Guest

    Merhaba arkadaşlar . Kuş kumu olan grit kumu alıcam bugün de , bunu nasıl kullanıcam yemliğe mi dökeceğim yoksa yuvalık ın içerisine mi. Bilgilendiren olursa çok memnun olurum. Aynı şekilde Nijer Tohumu nu da kuş yemiyorsa ne yapmalıyım .. :)

    Şimdiden cevap veren arkadaşlara teşekkür ederim ...
     
  2. Süleyman Aydın
    Gizli

    Kuş kumunu ayrı bir yemlikte kafese asıcaksın. Nijer tohumunu ise yumurta maması yapınca ezerek içine de koyabilirsin
     
  3. Aziz SARI
    Gizli

    Aziz SARI Guest

    İlla yumurta mamasıyla mı karıştırmak gerekiyor nijer i .Tek verdiğimde neden yemiyorlar. :)

    Yumurta maması yaparım ama içine yumurta konulacağı için ömrü en fazla 1 günlük olur . benim kuşlarda 1 günde onu bitiremeyecekleri için ziyan olur bir sürü şey . onun için yapmıyorum genelde yumurta mamasını.
     
  4. Süleyman Aydın
    Gizli

    Hocam o zaman istediğin gibi ver. 2 3 günde bir yumurta maması veriliyor zaten yemiyosa yumurta mamasında yiyecektir. istemiyosan keyfiin nasıl istiyosa öle yap.
     
  5. Aziz SARI
    Gizli

    Aziz SARI Guest

    Sinirlenmenize gerek yoktu beyfendi .Sadece soru soruyoruz , eğer böyle sinirlenip atarlanıcaksanız vermeyin cevap olsun bitsin . Ayrıca ne ben sizi tanıyorum ne siz beni tanıyorsunuz . onun için atarlanmaya gerek yok bence. Kolay gelsin size .
     
  6. armand0
    Gizli

    armand0 Guest

    Aksiyona gerek yok arkadaşlar kuş kumunu yuvalığa koyanlarda var kafesin içine asanda var ben yuvalığa koyuyorum ayrıca nijeri yemle karıştırıp verirsen dahaiyi olur yem kabına 1 çay kaşığı koyman yeterlidir
     
  7. Süleyman Aydın
    Gizli

    Sinirlendiğimi nereden çıkardın ? merak ettim şimdi :D
     
  8. Aziz SARI
    Gizli

    Aziz SARI Guest

    Valla mesajında atarlanma sözcüklerinden çok var buda senin sinirlendiğinizi gösteriyor. soru soruyoruz bilgilenmek amaçlı ama böyle cevap verecekseniz bir daha soru sormayalım.

    Bilmemek ayıp değildir , öğrenmemek ayıptır . :)

    ( Eğer yanlış anlamışsam da kusura bakmayın bir daha da davos a gelmem.. :D )
     
  9. Süleyman Aydın
    Gizli

    Tamam hocam bende özür dilerim nijeri yemliğe koy yine yemezlerse orasını artık bilemem.
     

Sayfayı Paylaş