petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Bu kadar kafese kaç çift kuş olur

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Hürkan YILMAZ tarafından 15 Ocak 2014 başlatılmıştır.

  1. Hürkan YILMAZ
    Gizli

    Arkadaşlar bu kadar kafese iki çift Yada üç çift idealimidir[​IMG] nekadar koyayım
     
  2. ismail baktır
    Gizli

    3 çifti at kardeşim anlaşırlarsa bi bak kardeşimm
     
  3. Mehmet ÖZEL
    Çevrimdışı

    Mehmet ÖZEL Active Member

    Katılım:
    28 Aralık 2013
    Mesajlar:
    2.006
    Beğenileri:
    0
    ölçüleri kaç o kafesin?
     
  4. Tevfik AKTUNÇ
    Gizli

    Kafesi bölerek 2 çift koyabilirsiniz, fazlası zarar bence.
     
  5. Enes YLKSN
    Çevrimdışı

    Enes YLKSN Active Member

    Katılım:
    9 Ocak 2014
    Mesajlar:
    1.147
    Beğenileri:
    1
    En fazla 3 ama 2 tercihim kafes 80 55 gibi görünüyor yanılmıyorsam
     
  6. Cem Temiz
    Gizli

    Cem Temiz Guest

    bence bölmeye gerek yok bir tane daha yuvalık olunca sorun olmaz diye düşüyorum. 2 cift veya 3 çift alabilirsin.
     
  7. muhabbetkusu
    Çevrimdışı

    muhabbetkusu Administrator
    Yönetici Administrator

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3.084
    Beğenileri:
    11
    Turkiye sartlarinda 2 cift yeterli. Bu kafes Cin'de olsa adamlar tutar 100 cift sigdirirlar :D
     
  8. Cem Temiz
    Gizli

    Cem Temiz Guest

    aynen kardeşim :)
     
  9. selen canaydın bedel
    Çevrimdışı

    Katılım:
    25 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.366
    Beğenileri:
    6
    2 veya 3 çift yeterlidir..
     
  10. Tevfik AKTUNÇ
    Gizli

    Kafes yeterince büyük değil, o yüzden diğer yavrulara ve yumurtalara zarar verirler. Ben bölünüp 2 çift beslenilmesinden yanayım.
     
  11. kartall82
    Gizli

    kartall82 Guest

    eyerki senin kuslarda benim kiler gibi kiskanc ise sadece bölerek 2 cift en ideali

    NOT: Benim kafes salma ve 100 cm ye 70 cm yüksekliği de 100 cm kıskançlar içeride kendilerinden başka kusu istemiyor diside erkekte aynen oyle ondan dolayi o kiskanc çifti oradan aldım ve su anda salmada 17 kus var
     
  12. Boncuk
    Çevrimdışı

    Boncuk New Member

    Katılım:
    12 Kasım 2013
    Mesajlar:
    448
    Beğenileri:
    0
    Çin'e gitmeye gerek yok.Her hangi bir petshopa girseniz aynı manzarayı görürsünüz zaten :D
     
  13. Kaan KARAN
    Çevrimdışı

    Kaan KARAN Member
    Altın Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2013
    Mesajlar:
    728
    Beğenileri:
    1
    Bence kuş sayısı fazla, benim salmamın uzunluğu: 150 cm, en: 50 cm, yüksekliği: 100 cm, bu salmada en fazla 4 erkek, 6 dişi, 8 yuvalık takmamı önerdiler, şimdilik yavruları salmada büyütüyorum, sorun çıkaranları alıp yukarıda belirttiğim sayı ile üretim yapacam, eğer salma üretimi yapmak istiyorsanız kavgaları en aza indirmek için kuşları yavruyken salmaya atmak, anlaşamayanları almak ve yuvalıkları bu şekilde takmak olacaktır...
     
  14. Umutcan AĞLAR
    Gizli

    2 çiftten yanayım
     

Sayfayı Paylaş