petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Bu kuşlar çiftleşmeye hazır mı

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Fuad BİLİCİ tarafından 19 Şubat 2016 başlatılmıştır.

  1. Fuad BİLİCİ
    Çevrimiçi

    Fuad BİLİCİ Active Member

    Katılım:
    11 Şubat 2016
    Mesajlar:
    312
    Beğenileri:
    28
    Bi de bi sorum var erkek kuşum diğer erkeğinde öpüyor dışı kuşumuda öpüyor ama dışında bazen vuruyor sebebi


    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

    Lenovo X2-EU cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  2. sampiyon33
    Çevrimdışı

    sampiyon33 Member

    Katılım:
    30 Mart 2015
    Mesajlar:
    172
    Beğenileri:
    1
    hazırlar ama 4 kuşu bir arada bulundurma 2 - 2 ayır kuşları çiftleşmeyebilirler
     
  3. Fuad BİLİCİ
    Çevrimiçi

    Fuad BİLİCİ Active Member

    Katılım:
    11 Şubat 2016
    Mesajlar:
    312
    Beğenileri:
    28
    Tmm onu yapıcam dişinin böyle davranması normal mi arada bir vurması

    Lenovo X2-EU cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  4. CEM CANER
    Çevrimdışı

    CEM CANER Active Member

    Katılım:
    3 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.820
    Beğenileri:
    12
    kuşlar çok keyifsiz gözüküyorlar şuan hazır değiller bence
     
  5. kaan77
    Çevrimdışı

    kaan77 Member

    Katılım:
    23 Kasım 2015
    Mesajlar:
    298
    Beğenileri:
    2
    hazır değiller dostum bunlar. malesef üzülerek söylüyorum
     
  6. memo35
    Çevrimdışı

    memo35 Member

    Katılım:
    5 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    196
    Beğenileri:
    0
    Resimde dişi kuş göremedim hepsi erkek gibi durdu gözümde.
     
  7. Fatih BUYURUCU
    Çevrimdışı

    Fatih BUYURUCU Active Member

    Katılım:
    8 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.324
    Beğenileri:
    3
    Yeni mi aldınız bu kuşları yoksa yerlerini mi değiştirdiniz?
     
  8. Fuad BİLİCİ
    Çevrimiçi

    Fuad BİLİCİ Active Member

    Katılım:
    11 Şubat 2016
    Mesajlar:
    312
    Beğenileri:
    28
    Yeni aldım mavi olana dişi yeşile de erkek demişlerdi forumdaki abiler ama bu gün yeşilin sarı kuşuma tekme benzeri bişey attığını gördüm (Keyifsiz olmalarının nedenını akşam olmasına ve gece geç sahatte çektiğime bağlıyorum mavi kuşun fotoğraflarını yükleyeyimmi bi de siz bakın dişimi erkek mi erkek olsa öpüşmazlerdi herhalde diye düşünüyorum . Yeşil kuşumu değiştirdim sonradan ona da erkek dediler

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 08:25 -->-> Daha önceki mesaj 08:25 --

    1 hafta oldu alalı

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 08:27 -->-> Daha önceki mesaj 08:25 --

    http://www.muhabbetkusu.com.tr/cinsleri-ve-irklari/cinsiyetleri-ve-yaslari-hakkinda-47065.html link burda yorumlar böyle
     
    #8 Fuad BİLİCİ, 20 Şubat 2016
    Son düzenleme: 20 Şubat 2016
  9. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.797
    Beğenileri:
    75
    Dişiler kızgın değil. Dişileri ver erkekleri ayrı koyup kızıştırma taktiklerine baş vurabilirsin. Mümkünse erkekler de birbirinden ayrı üretim kafeslerinde dursun. Dişiler bir arada kalabilir.
     
  10. Fuad BİLİCİ
    Çevrimiçi

    Fuad BİLİCİ Active Member

    Katılım:
    11 Şubat 2016
    Mesajlar:
    312
    Beğenileri:
    28
    Amacım zaten üretim değil hepsi bana alıştı biraz zaman geçsin bugün bi kafes aldım zaten ayırabilirim o zaman istediğimde ya da şimdi hemen ayırsam daha mı iyi ? teşekkürler yorum için.
     

Sayfayı Paylaş